Mitja Marató de Formentera, 14/5/16

Mitja Marató de Formentera, 14/5/16

14 Mai 2016 15:33 #41 per Del@ (Associat/da)
Que us vagi molt bé la mitja, no recordo jo gaire ombra la veritat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mai 2016 15:59 #42 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé la mitja


Grinta volem podi  :party: :party: :party: :love: :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 13:08 - 16 Mai 2016 13:10 #43 per (Visitant)

Va haver-hi petada general, organització perfecta, tants sols els dos detallets de la data equivocada a la samarreta i a la medalla. Però lo millor de tot sens dubte la companyia!! ;)

Resultats amb temps nets: (aquí baix)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 14:41 #44 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

A la espera de les cròniques, esperem detalls de la mitja :whistle: :whistle:

L' Eva cinquena a 40 segons de podi ( 3ª ) , """ no estamos tan mal no "" ??.  :glasses: :glasses:

Vinga ànims, mas explica cosetes per els que encara no l'hem fet.  :great: :yipi:  :love:

Salut





Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 15:00 #45 per Grinta (Associat/da)

Hola companys:

A la espera de les cròniques, esperem detalls de la mitja :whistle: :whistle:

L' Eva cinquena a 40 segons de podi ( 3ª ) , """ no estamos tan mal no "" ??.  :glasses: :glasses:

Vinga ànims, mas explica cosetes per els que encara no l'hem fet.  :great: :yipi:  :love:

Salut






Què va, què va... Em va anar fatal  :'(
Vaig anar els 8 primers km molt bé, per fer 1h37' o 38' però llavors em vaig trobar una mena de Mur, les cames se'm van parar. No m'havia passat mai... D'anar a 4'20 en pla, vaig passar a 5'40" i no podia anar més ràpid,  va ser una sensació molt dura. Entre el km 9 i el 12 em van passar més de 10 noies.
Llavors vaig pensar que el millor era relaxar-se, gaudir i esperar que pasés.
Però fins el 15 no vaig començar a retrobar-me.
Vaig acabar a ritme però clar, havia perdut 5'.
No sé, crec que va ser un cúmul de factors: no anava entrenada per fer una mitja, estàs sota el sol dues hores fins que comences, no em va bé córrer a la tarda, la calor, el sol, el vent en contra... Podem trobar les excuses que vulguem però tampoc cal. Ara em conec millor i reaccionaré millor la propera vegada que em passi.
Estic molt contenta d'haver aguantat amb serenitat i de ser capaç de gaudir d'una illa i una cursa genials. I sobretot, de no defallir. Últimament no he estat molt fina d'ànims i aquesta experiència m'ha demostrat que sóc forta i que puc amb tot.
I la companyia, espectacular! Tant en Tetexavi com en mas van ser uns companys genials. Queda la birra pendent  :love:
Una organització de 10 i ens ha fet bon temps. He passat 4 dies en família molt bonics. Cursa molt recomanable.
Per cert, tornaré a cobrar-me el meu sub1h40'
Gràcies a tots per estar pendents i pels missatges d'ànim que he rebut d'un munt de correcats tant per Facebook com per WhatsApp. Una s'adona a qui importa de veritat.  Sou genials!!!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 21:36 #46 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Grinta :love:

molt bé avui he parlat amb un company del Club que porta 4 anys fent aquesta mitja i m'ha dit que sempre fa molt vent en contra sobretot a partit del km 17 més ho menys i un altre company l'any passat va fer 1h17' quedant el 7è per lo que veig i ha nivell en aquesta mitja  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 22:21 #47 per mas (Associat/da)
Hola! Bé, idò ha arribat s'hora de fer sa "crónica d'un 'epic fail' anunciat"… en fi…  :arf:

Primer de tot, com cada any és un plaer fer aquesta mitja, que sens dubte és una de ses millors proves des calendari i amb diferència, en tots es aspectes… tant sa prova en si mateixa com tot lo que l'envolta  :yes:

I evidentment, sa companyia de na Grinta i en Tete Xavi… un luxe… m'ho vaig passar molt bé! Sou uns cracks i esperc que compartim força més curses (i més mitges de Formentera… amb en Xavi ja era sa segona que fèiem junts) plegats  :^^: … i, enhorabona per ses vostres mitges!! Curradíssimes, lluitadíssimes i molt bons temps tots dos!  :yipi: Després de fer-la per 4t any consecutiu (2 "success" i 2 "fails", a més alternats… així que l'any que ve toca petar-ho moltíssim jaja), subscric totalment es rumors que li arriben a en Miguel sbd  :yes:… així que té molt de mèrit i felicitats!  :^^:

Bé, en quant a sa meua mitja… ja arribava amb molèsties as meu genoll esquerra, que ja porta unes setmanes avisant-me i de fet, fa 15 dies ja em va amenaçar força durant sa mitja d'Eivissa, tot i que vaig resistir i vaig aconseguir aguantar fins es final de manera acceptable… però sens dubte era un avís en tota regla. Idò, va confirmar-se a Formentera. Vaig provar-me una mica as principi (ja des començament sabia que òbviament s'1h43' de l'any passat quedava sideralment lluny), però ses sensacions no van ser bones en cap moment, així que ja as km.4 vaig abaixar molt es ritme per intentar fer una mitja a la defensiva, no patir en excés i fer un temps acceptable per sota de ses 2 hores… vaig retrobar-me amb en Tete Xavi ja a sa baixada de La Mola i tenia intenció d'intentar anar amb ell as seu ritme… però ja en pla… as km.11 vaig notar un ineludible i inignorable "ca-ta-creck!" as meu genoll esquerre i vaig quedar clavat sense possibilitat de no poder moure'm pràcticament. Vaig adonar-me de seguida que sa meua mitja s'acabava d'acabar allí mateix. Mai m'he retirat fins a dia d'avui, però he d'admetre que va ser una opció que se'm va passar molt seriosament pes cap. Finalment, vaig decidir seguir, però va ser caminant i trotant a peu coix, com ànima en pena, durant es poc més de 10 km que encara quedaven per arribar a La Savina. Vaig fer lo que vaig poder, intentar arribar com fos i en es temps que fos, i sobretot, intentar no lesionar-me de gravetat. Realment no va ser que petés, perquè notava com sa cama dreta la tenia fresquíssima, inclús as darrers quilòmetres, i que si hagués tengut s'altra cama igual hauria pogut tirar amb normalitat. Bé, he d'admetre que va ser un pal. Més que res, per sa por que tenc de lo que pugui ser això i que pugui mantenir-me allunyat de ses curses i es entrenaments un temps. M'ho faré mirar, i hauré de fer un replantejament. També és cert, que ha set un any força dolent de sa meua vida en s'àmbit personal, i això s'ha vist reflectit en un nombre i qualitat d'entrenaments força inferior as des anys precedents, tot i que fins just ara a final de temporada, realment no es reflectia an es meus temps i sensacions en cursa, he d'admetre que (per sort) tard, però sa factura ha acabat arribant. I segurament, ses molèsties des genoll tinguin una gran part des seu origen en aquesta circumstància. A part, també he comprovat que es pneumàtics que gast ja pràcticament no esmorteixen s'impacte, de manera que també, tenint en compte que sa meua cama bona és s'esquerra i que és amb sa que faig més força, és probable que s'articulació s'en ressenteixi força. Així que tocarà canviar de rodes abans d'hora, i en lloc de gastar-ne unes cada temporada i substituir-les, potser hauré de tenir dos o tres parells i anar-los alternant durant s'any per no quedar-me tirat com enguany.

Finalment, vaig arribar en un temps de 2h07'58", tot i que realment això és lo de menys, podrien haver set es minuts de més que fossin tal i com anava… lo millor de tot, sens dubte, (a part que el Barça va guanyar sa lliga jaja) compartir s'experienci amb en Tete Xavi i na Grinta… dos sols en tots es sentits, com a persones, com a corredors i no acabaria mai… súper divertits!! … i l'any que ve hi tornam eh!!! Que tenim comptes pendents tots!  :wink2: (birra, pòdiums, marques…  ;) )

Ah… i no tot són coses dolentes (en quant a sa cursa es refereix)… amb sa d'aquet dissabte a Formentera… vaig completar sa meua 30a mitja marató!!! Així que en aquet sentit, força content!!! No me pensava mai que arribaria a tantes quan vaig començar  :^^:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2016 22:31 #48 per MIGUEL SBD (Associat/da)
mas

moltes felictats per la teva 30na mitja i per la teva crónica crak  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2016 08:55 - 17 Mai 2016 08:57 #49 per Del@ (Associat/da)
Mas, espero que no sigui res greu lo del genoll i que puguis tornar a córrer en menys temps del que et penses. A mi em va passar una cosa semblant a la Behobia fa uns anys, també em va tocar caminar i després uns mesos aturat, però vaig tornar amb més força.

Grinta, és normal que si no estàs fent molts km la mitja es pugui fer llarga al sortir a un bon ritme, però et vas recuperar força bé. Al marge del que dius els 2 km de baixada seguits que hi ha al primer terç de la cursa també poden jugar una mala passada.

Us he vist en una fotografia planificant la tàctica a la sortida  :yes:.  A mi em va tocar esperar allà amb pluja, vent i sensació de fred l'any que la vaig fer, estàvem tots juntets com pingüins  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2016 20:08 #50 per Jorfer (Associat/da)
Mas ànims i a recuperar-se d'aquest genoll. Ara cal fer bondat i a poc a poc ja veuràs com això va a millor.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2016 23:18 #51 per mas (Associat/da)
Moltes gràcies pes vostros ànims i ses vostres paraules en uns moments complicats, Miguel sbd, DEL@ i Jorfer  :great:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2016 09:53 #52 per Grinta (Associat/da)
Gràcies pels ànims,  MiguelSBD!  :love:
Del@, tens raó,  se'm va fer llarga. Ja em diràs quina foto és aquesta perquè jo no n'he vist cap  :neutral:
Más, poc a poc i bona lletra. Ja ens diràs què t'ha dit el metge... Avui com te'l sents? Ja has sortit a córrer?
Jo ja he sortit dos dies: dilluns a rodar suau i ahir pujades, però no a tope, que tinc agulletes a les cames i el turmell encara em fa patir. Encara no sé si anar a Montmeló o no  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2016 10:52 #53 per mas (Associat/da)
Moltes gracis pes ànims Grinta  :^^: Idò, ja sé que em renyaràs… però encara no he tengut temps d'anar an es metge… ara vaig unes setmanes de cul amb sa feina…  :arf: bé, tot i que encara me'l not una mica… sa veritat és que amb es repós tenc sa sensació que va millorant i que potser era es cos que és intel·ligent i sap millor que un mateix avisar-te de quan has de parar… i clar, s'ha de fer-li cas  :yes: Però bé això, me'l sent cada vegada millor… tot i que crec que encara em convé estar una mica més de temps parat. I no, encara no he sortit a córrer des de Formentera… ho trob a faltar  :'( En fi… poc a poc… pacienci i segur que tornaré amb més força i ganes renovades  :wink2:

Tu què tal ses agulletes i es turmell, Grinta?? Quina cursa és aquesta que dius de Montmeló i quan és??

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2016 12:58 #54 per FRANCESC57 (Associat/da)
Molt bé companys:

Bones cròniques, la Tete Xavi molt curta  :whip:

mas ànims descansa que aixo continua,  :love:

Enllaç de fotos:

plus.google.com/photos/10281500126207909.../6286358915655883409

Penjo aquesta foto de mostra amb el mes lleig de la mitja. Anava enfadat no ?? Tete te quiero  :love: :love:

També he vist L' Eva em les seves  :glasses: :glasses: :love:



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2016 14:48 #55 per Grinta (Associat/da)

Moltes gracis pes ànims Grinta  :^^: Idò, ja sé que em renyaràs… però encara no he tengut temps d'anar an es metge… ara vaig unes setmanes de cul amb sa feina…  :arf: bé, tot i que encara me'l not una mica… sa veritat és que amb es repós tenc sa sensació que va millorant i que potser era es cos que és intel·ligent i sap millor que un mateix avisar-te de quan has de parar… i clar, s'ha de fer-li cas  :yes: Però bé això, me'l sent cada vegada millor… tot i que crec que encara em convé estar una mica més de temps parat. I no, encara no he sortit a córrer des de Formentera… ho trob a faltar  :'( En fi… poc a poc… pacienci i segur que tornaré amb més força i ganes renovades  :wink2:

Tu què tal ses agulletes i es turmell, Grinta?? Quina cursa és aquesta que dius de Montmeló i quan és??


No ho deixis passar i vés al metge,  no fos cas...
Jo aquesta setmana he entrenat fort, ja porto més de 50km al que va de setmana.
Demà m'ho prendré com un entrenament de qualitat. Correm al Circuit de Montmeló. Em reservo pel Delta Prat.
El turmell encara em fa mal  :'(
Ho he anat controlant bé fins avui. Porti des de les 7h sense seure i ara vaig coixa. El problema és que em queden 7h més. No sé com aguantaré :beurk:
Apa, ja ens aniràs dient.

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2016 18:54 #56 per gorka (Associat/da)

Per cert, mas...
Increïble la recomanació d'Es Caló.  Vam menjar de primera i el chillout de després amb els gintònics, brutal  :surprised:

Ara entenc la pillada.... m'havia perdut això...  :love:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2016 19:25 #57 per Grinta (Associat/da)

Per cert, mas...
Increïble la recomanació d'Es Caló.  Vam menjar de primera i el chillout de després amb els gintònics, brutal  :surprised:

Ara entenc la pillada.... m'havia perdut això...  :love:


Es que ja que s'hi va a Formentera...  :whistle:
No tot ha de ser córrer!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.