Mitja Marató de la Garrotxa 24/04/2016 10:00

Mitja Marató de la Garrotxa 24/04/2016 10:00

24 Abr 2016 18:06 #41 per arcadi42 (Associat/da)
No sortim tots a la foto. Avui tocava fer una tiradeta prèvia de 4 km per fer-ne 25 de cara a Copenhaguen, ben acompanyat pel Boix, el JoseRamon, el Jospon i l'Afoolrun. La Mona també ens ha acompanyat una estona...

M'ha agradat molt aquesta mitja, que no havia fet mai. El paisatge és fabulós, i ha fet un dia esplèndid. Orogràficament està clar que no és una mitja plana, però, francament, "me la imaginava més dura".

L'he fet tota al costat de l'Afoolrun, i, a diferència de diumenge passat a Calella, he aguantat molt bé fins al final. Els parcials de 7 km ho diuen tot: 37:30, 37:00 i 34:03. La comparació amb Calella no deixa lloc a dubtes: 36:11, 36:30 i 42:37.

Avui estic una mica més optimista de cara a Copenhaguen!

Ho celebrarem amb el pernilet... :whistle:

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2016 19:50 #42 per Dani (Associat/da)
Bones. Aquí un que ha fet el 10km.

Volia fer sub40 però només ho podia fer si era curta. Que ho era una mica 9.93 km però no tant com perquè fes el sub40. Al final 40'08"

La cursa en dos parts. Sortida amb la gent de la mitja fins el km5.5 i després sols. La primera part molt bé i la segona..... no tant. Desviament i enfilem una urbanització i arribem al carrer del km5 de la mitja. Aquí m'he menjat amb patates el recorregut i he hagut de tirar pel dret per la gespa (retallada time) Després hem baixat per la vorera amb trams de llamborda. Tot això amb poques referències davant. Una mica més endavant havíem de creuar la gent de la mitja per posar-nos a mà dreta, que tampoc era molt perillós però anaves en direcció contraria... El que seria el km7 una mica abans i després de la  pujada forta i curta, cotxes de cara... tres o quatre en carrers estrets !! Una mica de perill però per sort no anaven gens ràpid.. AIxò passa a Barcelona... I per arrodonir el tema, un enterrament!! Els voluntaris apartant la gent i jo veien el taüt que esperava per entrar a l'esglèsia  :mad: :mad: Ostia quin mal rolluuu. Arribada com la mitja, últims dos km rapidíssims, sobretot últim. Llàstima del sub40 però ho dono per bo. Potser haurien de mirar aquests punts conflictius, que jo suposo que els volutaris de la mitja després es desplacen cap a altres punts.

De totes formes, aquest any no li poso el 10. Seria un 9.5  :great:  Per mi una gran cursa i oju als emotits !  :-*


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2016 20:00 #43 per jramon (Associat/da)
Molt maca la cursa. La he fet per segon any i la experiencia del anterior (i els consells del Estanis) han servit per ser prudent al principi i poder anar mes rapid al final. He pogut baixar 3 minuts del any passat i m'emporto molt bones sensacions per Copenague.

Ambient molt amigable, organització mes que correcte i que dir del entorn...

Com sempre els companys correcats han estat mes calurosos que el dia (que per cert, tampoc he notat massa)

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2016 21:31 - 24 Abr 2016 21:34 #44 per estanis13 (Associat/da)
Bones! Dia pràcticament perfecte per còrrer avui a Olot, més aviat fresqueta (pel que podia ser) tot i el sol i sense pràcticament vent, bon ambient i forces correcats  :party: :party:

No tenia massa bones sensacions després de la llebrejada del diumenge passat a Calella, en la que vaig patir, i molt, per fet 1:25:32, tan és així que em vaig plantejar la cursa com a objectiu totalment secundari i vaig preferir que la setmana fos de càrrega màxima de volum de cares a Copenhagen ( al final han sortit 100km)
La idea era sortir més o menys a 1:22 amb en guissona i l'esrafiki , però l'esrafiki és un bèstia i no l'hem pogut seguir ni 100 metres  :rofl: :rofl: jo tenia clar com havia dit que era clau anar els 3 primers kms tranquil i així ho he intentat tot i que en guissona encara estirava una mica. Al final em sembla entre el 5 i 6 ens hem separat i he anat avançant en solitari, cada cop tenia millors sensacions i anava endavant. He disfrutat moltíssim de tota la cursa, que jo com l'arcadi, no considero dura però si que s'ha de vigilar amb les trampes que té. Em coneixia perfectament el recorregut i inclús havia comentat a en CarlosHB i em sembla que a en Koldo que volia acabar amb forces per fer entre 3:35 i 3:40 els últims 2kms aprofitant que eren ràpids i així ha sigut, 3:34 el 20, 3:38 el 21 i el trosset final una mica per sota per entrar a meta en 1:21:49. 2ª millor marca personal i crec que la mitja en la que he tingut millors sensacions que he fet mai  :yipi: no m'ha avançat ningú i si he avançat a bastanta gent.

Francesc no hem guanyat per equips, però si hem guanyat com a equip que ha finalitzat amb més corredors ( crec que 21), un trofeu a sumar a les vitrines de corredors.cat o a la d'en Koldo no sé  :rofl: :rofl: :rofl:

Felicitats a la mona pel 5è lloc de la general de dones i trofeu  :party: i en Joan3 pel 6è lloc,  també amb trofeu i grandissim temps de 1:16 ( a la comarca les posicions estan cares  :surprised: )

Ha sigut molt gran el cap de setmana correcat, ahir amb en CarlosHB i la Carol, avui a la prèvia i el post-cursa amb tots els que heu vingut, espero que tots hagueu disfrutat moltíssim de la mitja, de la ciutat i de l'entorn, fins la propera!!!  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 06:13 #45 per Mona (Associat/da)
Fantàstic matí a Olot! M'ha encantat la cursa, ben organitzada, clima ideal, un recorregut preciós, no he trobat cua als wc ni a la dutxa... I una pila de correcats, que sempre fa molta il.lusió de saludar!  Hem tingut premi al club amb més participació, 21 corredors, que per una cursa de 21km, em sembla que és el número perfecte!  ;)

Com que dijous vaig passar per l'osteòpata, i el reconeixament de recorregut ple de pujades que va passar l'Estanis13, he preferit sortir conservadora per no cremar-me. L'Aurelian m'ha fet de llebre perfecte  :love:, i hem compartit bastanta cursa amb en Jospon i en Boix. El dia era bo, el paisatge preciós pel mig de camps (m'ha recordat molt la Marató de Ginebra), i m'he sentit molt bé, així que quan els kms anaven passant, i veia que cada cop quedaven menys pujades, m'he anat animant, i al final entre l'animació que hi ha els 2 últims kms, la baixadeta final i els ànims de l'Aurelian que no m'han faltat en tota la cursa, he pogut fer una bona apretada! Finalment 1h35'57'', i 5a posició! Visca per aquests d'Olot que fan pujar al podi fins a la 5a corredora!  :party:  el millor han estat les sensacions bones que he tingut tota la cursa, em fa tenir molt bones perspectives per a la Marató, que només queda un mes!

Bon avituallament final, amb pastetes de Castellfollit! Boníssimes!  8) i un fantàstic pernilot... no sóc gens fan dels embotits, però els meus nebots han estat encantadíssims de rebre un pernilot d'Olot!
Una tirada que molts que anem a Copenhague hem compartit, m'ha agradat molt veureus Estanis13, en Guisssona, Arcadi42, JRamon, Jospon, ara a menjar pernil i a conservar forces per d'aquí a un mes!

Francesc57 bon ritme! Aquest cop sí!  :great:  Gràcies per les fotos!

Arcadi42, m'alegro moltíssim que aquest cop hagi millorat el ritme, la progressió dels kms és molt bona! segur que per Copenhague les sensacions seran boníssimes!

Boix, espero que avui vagi molt bé el fisio i estiguis a punt per la Marató d'Empúries!  :yes:

No hem tingut premi a l'equip més ràpid, però Olot té molt bons corredors, de totes maneres, els més ràpids han fet un gran paper! Especials felicitats a en Joan3 que és una màquina, però també a l'Estanis13, en Guissona, l'Esrafiki, en Koldo, en CarlosHB  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 09:22 #46 per jcarpa (Visitant)
Moltes Felicitats a tots!!!
Sembla que almenys dels que tenim noticies, heu complert objectius, alguns marcant una bona recta final de cara a la marató de Copenhaguen, i altres simplement gaudint d'una mitja que no he fet mai,i segons dieu, me l'he de posar a la llista, per xula i bon paisatge.

Bon grup vau fer tants correcats.

Salut i Alegria,
                Pere
PD: Menció a part per Mona, Estanis i Joan3, us heu sortit!!!

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 17:43 #47 per obadia (Visitant)
Hola Companys,

Gran matí ahir a Olot.

Vaig fer la cursa de 10km, val molt la pena, pocs participants, circuit amb pujades però divertida,
organitzada amb "cariño" i amb molt bon tracte al corredor.

Al fer la cursa de 10km he pogut gaudir de l'arribada dels companys que feien la mitja, sou uns cracks!!!

Felicitar Mona pel 5 lloc i el Joan3 pel 6, Francesc dit i fet!!!,

Un plaer saludar a molts companys Correcats.

P:D: Aurelian em vaig deixar el pernil al maleter del teu cotxe, cuida'm el.  :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 20:06 #48 per joregar (Visitant)
Hola,

jo també vaig fer la mitja ahir, molt bonica  com diuen tots. Jo sí que considere que és "dura". Vull dir per fer-la a tope, és fàcil equivocar-se de ritme a la pujada o passar-se de voltes en algun repetxón. Aquest any la temperatura va ser ideal, al 2013 que és l'altra vegada que l'havia fet, va fer moooolta calor.
Crec que te molt mèrit la marca que vas fer Estanis13, amb aquest perfil. estàs molt fort  :yes: .

Jo la vaig fer controlant les pulsacions, intentant no passar de 150 en els plans i patint lo justet en les pujades. Un gust rodar pel bucle central pla i amb aquelles vistes i silenci sense exigir-se  :love: . A la tornada vaig apretar una miqueeeta més i ja m'eixia un ritme mitjà  uns 10 segons per km millor que la setmana passada a Calella amb el mateix nivell d'esforç  :mdr: la tornada als entrenos sembla que donen fruït. I ja a l'últim kilometre em vaig flipar i el vaig fer a tope per provar, que feia molt temps que no ficava canya.  Pot ser que fora curt? M'ix 3'37" i crec que ni en els meus millors temps... :whistle:

En fi, molt bé tot, és una cursa que te'n vas ben content a casa amb l'exercici fet en un lloc tan bonic  i amb el pernilet  :he:
Per repetir sempre que puga.



17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 21:04 #49 per guissona (Associat/da)
Una altra vegada a La Garrotxa. Sempre és un goig poder córrer per aquelles contrades.

M'havia plantejat fer la mitja fort, com a test per la marató de Copenhaguen.

Vam sortir amb l'esrafiki i l'estanis13, però amb el primer no vam arribar ni a córrer mig quilòmetre.

Amb l'estanis13 vaig arribar fins al qm5 però ja veia que anava molt bé i em treia de punt. El vaig deixar marxar i vaig començar a córrer sol fins cap al quilòmetre 12 on incomprensiblement se'm van fondre els ploms.

Cap al qm15 em va agafar el koldo i d'aquí fins al final el vaig seguir per no despenjar-me i entrar en cursa una altra vegada.

Cap al qm19,5 ens va agafar el gàltix i, creient que ens hi anava la classificació per equips, vaig començar a tirar fort per endur-me al koldo i despenjar a l'huracà que ahir corria pels CNO (guanyadors al final). Em va sortir l'últim qm per sota 3'30 però no va servir de res perquè l'Andreu no era ni tan sols el 5è home.

En fi, 1:25:01, lluny de les meves expectatives. Segurament vaig sortir massa ràpid i això que era la 4a vegada que la feia i a més l'anfitrió estanis13 m'ho anava recordant a cada qm.

Molt content de retrobar-me amb tants correcats i d'haver guanyat el premi per equips amb més corredors (Olot no és precisament un desplaçament proper). I trist per la lesió del meu danic que el tindrà apartat uns quants dies d'aquest món atlètic.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 21:30 #50 per xavher (Visitant)
bones companys:
ahir vaig anar-hi a Olot i em va sorprendre positivament per la molta presencia correcat.
com ja han mencionat felicitar a Mona per el 5 lloc i encara que no es guanyes per equips un autentic goig veure una bona pila de correcats entre els primers clasificats.
una alegria haber pogut fer la meva petita aportació per primera vegada i que hagui servit perque l´ equip guanyes com a club amb mes corredors inscrits. :rofl:
respecte a la cursa jo vaig fer-hi la de 10 kms, em va agradar molt el recoregut , passant els ultims kms per el centre del poble , cursa poquet massificada, respecte al temps molt content per fer-hi 90 segons menys que a l´ hospitalet i quedar-me a 10 seguns de MMP
Donar les Gracies , als companys de viatge Aurelian, carsobe, obadia i francesc, encara que per el proxím viatge tenim que cambiar la musica  :whistle: :whistle:
Per cert molt bona iniciativa ,aixo de obsequiar amb els embutits en compte de samarretas, anetos ,etc,etc,etc...
propera parada la setmana que bé a SQ

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2016 12:11 #51 per Joan3 (Associat/da)
Hola!

Jo també vaig fer la mitja de la Garrotxa, crec que per quarta vegada. Una de les mitges amb més encant del calendari. A més va fer un dia ideal per córrer, en un entorn espectacular.

Content de saludar els ben parits galtix i estanis13, esplèndids amfitrions, i una bona colla de correcats. També de reunir-nos de nou amb els amics danic i guissona. La lesió del danic, sens dubte la pitjor notícia del dia. Ànims i a recuperar-se aviat, amic.

Jo també plantejava la cursa com a prova de cara a la marató de Copenhaguen. Feia temps que no preparava cap marató ni cap altra cursa a tope i fins fa poques setmanes havia enllaçat molts mesos entrenant poc. Darrerament he augmentat el volum de cara a la marató, però no prou, i amb entrenaments irregulats. Tenia dubtes sobre l'estat de forma.

Sortim i m'enganxo a la cua del grup del davant, força nombrós. Fem els primers km per dins d'Olot però tinc la sensació que vaig massa ràpid. El terreny pica amunt, em noto forçat i és molt aviat. Deixo marxar el grup, aquest no és el meu ritme. Em quedo amb el mític atleta garrotxí Mia Roura, luxe de company, que girarà aviat perquè fa el 10.000, i un parell d'atletes locals més.

Ara vaig còmode, al voltant de 3'40", i el grup del davant es va allunyant inexorablement. Però jo tinc bones sensacions. Trenquem cap a la Pinya, pujadeta a ritme, i comença la part més bonica, tota la volta a la zona de la Pinya, entre camps de colza majestuosos. Preciós. El grupet és de tres unitats, sempre tibo jo però no hi ha problema, no fa vent i noto per la seva respiració que els companys no van sobrats. Passem el 10 en 36 llargs i jo em trobo bé, cada cop millor.

A partir del km 11 apretem una mica i veig el grup de davant, que encara tenim a la vista, es trenca. Els tres primers marxen endavant (amb el crac gironí Jordi Rabionet; no fa tant que corríem junts i com hi va, ara) i es forma un altre grupet amb quatre atletes més, amb qui comencem a retallar distàncies. Però ens porten ben bé mig minut, serà complicat.

Al km 12, al pas per la lleugera pujada de la Pinya, se'm desenganxa el dorsal (que pesa perquè porta el xip incorporat) i gairebé em cau. La resta de la cursa el duré a la mà. Ara ja només anem dos, i el meu company de viatge (el Pau) va justet però apreta les dents. Culminem la volteta i tornem a baixar cap a Olot. Al trencall del km 15, en baixada, la claca correcat animant, com és habitual en aquest punt: gràcies!

Estic animat i començo a pensar que és possible enllaçar amb els de davant. Fem algun dels km amb perfil favorable per sota de 3'30". Al km 17 ja m'he quedat sol i el grupet de 4 de davant també s'ha trencat. Veig clar que en caçaré algun, ara ja és un propòsit ferm. Finalment, ja dins d'Olot, al km 19, agafo els dos atletes que s'han despenjat una mica del grupet. Em noto amb força i tiro endavant. Als altres dos (companys de moltes curses també, l'ídol local Jordi Roura i el bagenc Sergi Cinca) ja no puc arribar-hi, tot i mirar d'apretar encara els dos km finals.

Entro finalment amb 1h16'16", havent corregut en progressió i amb sensacions bones. Molt satisfet. Una mica lluny dels millors temps (aquí mateix havia fet 1h14 fa 4 anys) però en la situació actual, molt content. De cara a Copenhaguen em falta volum i més dies de qualitat, a veure què podem fer les setmanes que queden.

A l'arribada, el Pau, amb qui he compartit cursa, em diu que ha fet MMP i m'agraeix la feina. Li he fet de llebre improvisada, me n'alegro.

Felicitats a la mona pel podi, i a tots pel premi a l'equip més nombrós. L'any que ve anem a presentar batalla al CNO per la victòria per equips, va!

Fins aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2016 12:35 #52 per FRANCESC57 (Associat/da)
Joan3

Gran cursa crack, bona crònique, felicitats per el 6º lloc, vas arribar a tope, dorsal amb mà.  :love: :yipi: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2016 16:40 #53 per aurelian (Associat/da)
La meva primera vegada en la mitja de Olot (ui.. tinc que actualizar el excel amb mitjes per Catalunya...) per problmes musculars vaig descartar anar "a tope", aixi que des del principi pintava com una tirada de 21kms gaudint del ambient i els peisajes de Garrotxa. El jamon i els companys de viatje de BCN formavan l'escusa perfecta  :glasses:

Mona em va comentar que vulia fer sub 1:35 que encaixava amb el meu plan. Be doncs, vaig sortir sol molt endavant i m'ha agafat en el km5. D'aqui fins al final hem anat junts per acabar en 1:35:5x amb Mona 5a. Gairabé sub 1:35 ole la liebre

Felicitar-vos per les vostres curses, moltes gràcies per les cròniques.

A mi m'agradat molt i espero tornar l'any que vé

els brothers... xavher obadia  :eyes:


10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 13:52 #54 per Manu 1.1 (Associat/da)
Gràcies per compartir les vostres cròniques, es veu que vau gaudir molt  diumenge i a més alguns amb molt bons temps i a més alguns podis. Enhorabona!!!!! especialment a la mona que sempre fa "ilu" pujar al podi :yipi:
Jo no vaig vulgué anar perque ja vaig encadenar 3 mitges en les darreres 3 setmanes, i a Calella a més de patir una mica vaig arribar tocadet muscularment, però la penso tenir en compte per l'any vinent.

Moltes salutacions companys  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 20:16 #55 per Boix (Associat/da)

Boix, espero que avui vagi molt bé el fisio i estiguis a punt per la Marató d'Empúries!  :yes:

Hola Mona,

Doncs ha anat bé però l'isquio esquerra està dient que afluixi i ella no veu clar que corri la marató.
En aquest cas crec que preval el seny. Tinc més a perdre que a guanyar corrent diumenge.

Pel que fa a la mitja prou bé dins del que cap. 1:48:00 malgrat caminar coix el darrer 1,5km  :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 20:29 #56 per CarlosHB (Visitant)
Ja que despres de tant de temps obro el forum, faré una petita crónica del cap de setmana a Olot

Dissabte matí, Sant Jordi amb un dia meravellos!! Olot al carrer a celebrar la diada!
A la tarda un bon raig d'aigua, però amb la companyia per verenar i sopar de l'Estanis13 i la Silvia
Just de camí a l'hostal a Castellfollit de la Roca em peta el cotxe ( 800€ de reparació) :grrrrrr: :grrrrrr:
Tot i així la Carol em convenç per quedar-nos a correr i tot plegat!!
Trucada a altes hores de la nit al [color=]Koldo[/color] per si em podia venir a buscar al matí!!!  :love: :love:
Un cop a la sortida sortim a escalfar un bon grup de pastanaga que ja indicava que erem molts!
Pel que fa la cursa ja sabia que no podria anar a 4' (desde bcn m'està costant la vida) així que tenia clar pujar fins al km 11 a 4'15" amb el Guiri i despres progresar fins on arribés  baixant tot just a 4'05" no hi puc més!!!
Al final 1:28:05
Que amb tot plegat del lio que tenia al cap pel cotxe i tot ho dono per un crono correcte
Despres de la dutxa amb la birreta amb tots el companys! I el dinar en tanta bona companyia!!
Olot una mitja per tornar!!!

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 22:02 #57 per jramon (Associat/da)


Boix, espero que avui vagi molt bé el fisio i estiguis a punt per la Marató d'Empúries!  :yes:

Hola Mona,

Doncs ha anat bé però l'isquio esquerra està dient que afluixi i ella no veu clar que corri la marató.
En aquest cas crec que preval el seny. Tinc més a perdre que a guanyar corrent diumenge.

Pel que fa a la mitja prou bé dins del que cap. 1:48:00 malgrat caminar coix el darrer 1,5km  :'(


Molt be noi!!! el seny es el que ha de prevaldre. Es millor que deixis una marató i continuis entrenant que fer-la (o quedar-te clavat) i quedar en secano. Es clar que si

Així que no ens veurem a Empuries...  :'(

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.