Mitja Marató del Mediterrani 2016 (12/10/16 - 9:00)

Mitja Marató del Mediterrani 2016 (12/10/16 - 9:00)

12 Oct 2016 21:56 #61 per Jorfer (Associat/da)
Felicitats Vladi per aquest èxit
T'he vist molt concentrat i l'añegra molt la teva nova MMP :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2016 21:57 #62 per mas (Associat/da)
Hola!

Feia 3 anys que no feia aquesta mitja (vaig fer es 10K el 2012 i sa mitja el 2013), i m'ha agradat força! Havíem dit amb en Jorfer i en FMorilla de fer una barqueta d'1h50'… però he arribat bastant just de temps per recollir es dorsal i anar fins es canal, i no m'ha donat temps a localitzar-los  :arf: Diversos companys m'han avisat que tots dos havien sortit de força enrera i es primers km m'he aturat per veure si mos trobàvem i fèiem sa mitja junts… però no ha set així i he tirat jo… sortosament, s'últim des terç de sa cursa sí que l'hem pogut fer junts, ja que mos hem trobat cap as km.14 crec recordar…

M'ha agradat molt poder ajudar (es meu petit gra de sorra, ni que fos fer quòrum a sa barqueta i fer de pantalla pes vent en alguna ocasió) en Fran a assolir es seu objectiu de baixar de 1h50', de cara a preparar sa seua primera marató a València d'aquí un mes i escatx, i observar de primera mà sa destresa d'en Jorfer… espectacular!  :love:

Finalment, a s'últim tram de sa volta as canal olímpic no he sigut capaç d'aguantar es ritme d'ells dos i he entrat una mica per darrera d'ells en un temps de 1h 51' 09"… tot i no tenir cap objectiu de temps marcat i d'haver fet Puigcerdà tres dies abans, molt content tant pes temps, com per ses sensacions  :great:

Mos veim as Correbarri!

Salut i km!!

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2016 23:53 #63 per Dani (Associat/da)
Bones !

Danigoal: Hem fet una cursa molt similar, però com tú has sortit darrera de la llebre de 40' que s'ha posat MOLT enrera, no ens hem vist ni un segon  :grrrrrr: Felicitats per la marca.

Grupet de sortida amb CarlosHB & amic, Dabit i Guiri al km2. Ells volien sortir a 4.15.... ok, primer km 4.07 Ja passa a les millors families  :intello: Anem una mica més ràpid del previst i més quan ens avança la llebre sub40-1.24 al km3 pràcticament. No entenc com s'ha col.locat tant malament a la sortida. La gent d'aquest ritme estava tota molt més endavant. A més, no se que li ha passat que  a l'arribada ha pedut bastant temps, en fi...

Passem km5 20.55, just per 1h28 que era un objectiu de màxim. Genial. Km6 em veig sol davant, he seguit al ritme dels primers 5km 20.55 i he marxat. 41'50" als 10km. Molt sencer. Just a l'arc atrapo una gent que del grup de Castelldefels que anaven entrenant i fent un progressiu. M'he enganxat amb ells fins al km15. Parcial 20'35" i aquí ja em portaven bastant forçat. Km15 fins a meta, sol, sol. El pont s'ha fet llarga i al canal he revifat, tot i que anava justot. Parcial 21'01", el pitjor de la cursa. Últim km i poc 4'18" apretant les dents i temps final 1h27'45"

Estic content per la cursa. #44 sub90, una més. Avui temperatura i dia idea, circuit GAIREBE ideal. I sembla que el Prat, propera parada encara és millor, aviam si puc fer sub87.


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 08:10 #64 per Mona (Associat/da)

Mona quin temps vols fer a Sant Cugat?  :whistle: :whistle:


Doncs espero poder fer 1h35'... Pq? Vols acompanyar-me?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 08:59 #65 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a tots I totes per la vostre mitja  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 09:08 #66 per Ricardinho (Visitant)
Bon dilluns companys,
Bé,  vaig tornar de Castelldefenes a las 6 de la tarda, vem estar dinant a casa d'una amiga a Castelldefeles i a sobre va caure un xàfeg important al tornar, meny mal que aquest xàfeg va agunatar durant la cursa.

Jo, pel que fa a la cursa, estic força content, no feia una mitja des de fa 2 anys, tampoc en penso fer gaires, pero volia saber com estava en aquesta distància, esforçant-me pero tampoco sense arrobar axficiat, creia que estaria fer 1 h. 19 m. i he acabat fent 1 h. 20 m. 53 s. un minut més del esperat, porto entrenant com feia anys, molts kms i a les hores que a mi m'agrada nomes dues setmanes i mitja (1ª setmana 80 kms i 2ª setmana 106 kms) preparant el mundialk de veterans de 100 kms de Murcia, així que el que més m'ha d'interessar son els kms.

He notat, doncs els kms i a partir del kms 15 m'he notat cansat, però estic content de haver tornar a fer una itja (que ja son 117 mitges), d'haver fer un temps força bo i de tornar a disfrutar de l'ambientillu de les curses.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 12:32 #67 per tonivet (Associat/da)


La veritat és que aquest matí sí ha sortit un dia perfecte per còrrer a fons. I era el que em tocava.
Trobo a l'escalfament al TociBDN però no veig la posible barqueta 1h29'. Quan anem al calaix (quin? si no teníem color als dorsals?)  :whip:. Sort que encara hi ha llebres i ens situem entre la de 4'/km i la de 4'30/km i la gent sembla que es situa prou bé. No veig a la resta de companys, segurament més endevant al calaix 1. Podem còrrer perfectament desde l'inici, inclus tan relaxats que pasem el km1 en 4'22. S'ha d'accelerar una mica, però hi ha temps de sobra. Poc a poc agafem ritme i seguim dos nois del Rubi UA i una noia del castillejo&caceres. Ritme perfecte i pasem el km5 en 21'12". Fins aquí còmode però no perfecte. Tot canvia de seguida, en un instant ja ens trobem el km6 (coi que ràpid s'ha passat i està ben posat!) i seguim endevant a uns ritmes de 4'10/km un pel ràpid però ara vaig genial. Intento anar resguardat al grup pel posible vent, però poca cosa. Al km8 intento donar un relleu als companys del Rubi i ens posem devant. Arribem al km10 per sota de 42'30 de crono de meta (42'04 reals) Perfecte. Sé que ho puc aguantar almenys 5km més. I així és. Progresivament anem apropant a la barqueta de CarlosHB, el seu amic, el Dabit i el Guiri. Els atrapem al km14 i passats un km, es trenca una mica. km15 en 1h02'53" Tirem endevant el Guiri, el TociBDN i jo.
I poc després es despenja una miqueta el TociBDN, que ha estat la meva llebre personal avui.  :love: Bucle, últim pont una mica lent i aguantar fins al canal. Ma a mà amb el Guiri i seguim aguantant els ritme perfectament. km20 1h23'46 (un altre parcial per sota de 21'!!!) i a mínim que aguanti faré marca personal per uns segons. L'ultim esforç ja em porta al'ultima recta on veig que efectivament el crono no arriva a 1h29 encara. No m'importa quem'abanci algun corredor, aixeco al braços agraint els ànims finals.
Aturo el crono en 1h28'06"!!! (21'12 + 20'52 + 20'49 + 20'53 + 4'20) :party: :party: :party: MMP per 47" i de fa 4 anys.  Els últims 1097m a 3'57/km!  :surprised: Increible


Felicitats Danigoal fer MMP a la mitja test preparant una marató dona molta moral. Penso que les 3h10' les tens a l'abast, jo si fos tu no dubtaria en sortir a 4'30"/km a la marató.
Si et serveix de referència fa 2 anys vaig fer a la mitja de Lleida 1h28'14" i just un mes després a la marató de Malaga 3h08'36", a veure si tu tens la mateixa sort...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 14:01 #68 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Moltes felicitats al DaniGoal (espectacular competició), JordiMas (sub40 merescudíssim), Teresa (que torna a fer MMP) i a tots els que us ha sortit un bon dia corren.

Jo vaig sortir al final junt amb el Carlos Huertas i el seu amic Pablo, Dani Pons i després vam coincidir amb Guiri, DaniGoal i TociBDN. La idea era anar a un ritme còmode que el dissabte tenim el Trail de Bisaura i al final les sensacions van ser força bones i sense gaire desgast.

Us deixo les fotos que vam fer ahir.

goo.gl/photos/yctbyBJyd2ztNrbs9

goo.gl/photos/tt3u1VCtUbA3wevj7

goo.gl/photos/rEpnutcdLx1798Nb6

goo.gl/photos/3LmpmG8LKg3Gt4qk8


Salut!

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 17:49 #69 per teresa57 (Visitant)
Hola companys !!!
Doncs si, va sortir una cursa bona, per a mi, amb la sensació que les cames tornen a córrer amb alegria. Després de dos anys en què no esrtava gaire fina,  ara sembla que vaig millorant...
A la cursa, la segona meitat, més ràpida que la primera, em dóna ànims !!!  :party:

El més important, al menys per a mi, és veure tants companys i companyes, i gaudir del matí.
La propera, Santa Margarida i el Monjos, i naturalment, Correbarri.... una setmaneta carregadeta, vaja..... :intello:

Tots junts, podrem.
ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 18:00 #70 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda

una altre que ahir va correr la mitja, desde gava que no feia cap mitja, content pel resultat, tot i que vaig sortir massa accelerat, quan la meva idea era fer una mitja tranquilet, sense passar angunies, la meva idea era cada Km  fer-lo en 4´25, però va sortir la mitjana finalment en 4´20; a partir del Kmm 14 ja no anava sobrat de forces, cosa que ja preveia, pero que  en linies generals, no va haver defalliment; la volta al canal olimpic va ser eterna, i em va sobrar el darrer avituallement, ja que amb un vaset n´hi havia més que suficient.

Organització molt bona,  i varem tenir molta sort amb el temps ja que el dia va acompanyar, sense vent bufant en cointra i amb una temperatura prou adient, temps final 1h 31´12, massa ràpid, avui estic trinxat.

Felicitar a tothom que va participar, i a tots els que vareu assolir MMP,

Fins la propera,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 18:50 #71 per Jorfer (Associat/da)

Mona quin temps vols fer a Sant Cugat?  :whistle: :whistle:


Doncs espero poder fer 1h35'... Pq? Vols acompanyar-me?


M'agradaria fer MMPT de l'any que és 1:33:51 però no sé com estic. M'imagino que estaré al voltant de 1:33 doncs el perfil de Sant Cugat és duret.

Mas, moltes gràcies per donar un cop de mà i ajudar a fer pantalla al Fran. Ho vas fer força bé després de tres dies de fer la MM de Puigcerdà.  :great: :great:

Dani, curiós però portes el mateixc numero en el teu repte particular de 10/mitges . Una més  :great:

Ricardinho molta sort en aquest campionat que estàs preparant i, durant la preparació, evidentment  :yes:

Dabit, moltes gràcies per les fotos. Espectaculars, com sempre  :great: :great:

Teresa57 felicitats per aquesta MMP i per les bones sensacions  :yes: :yes:

Eric, quin objectiu tens en ment?  :whistle: Bona mitja  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 20:49 #72 per DaniRSabater (Associat/da)
Bona tarda, jo també estic força content del resultat encara que sempre espero fer una mica més. Jo no he fet la mitja, nomes el 10k i he mirat de mantenir un ritme el mes constant que he pogut.. finalment he fet 48' 29" .. amb un primer 5k a 24' 01" el segon 5000, 28" segons més lent  :whistle: .. tot i anar de mes a menys, estic content.  :great:

Ara a centrar tots els esforços en la mitja marato del prat de llobregat!

Millors marques
1k:3'11" (1000 Social 2019) (2 curses)
5K:18'24" (Jean bouin 2019) (22 curses)
10k:39'31" (Nassos 2018) (45 curses)
21K:1h50'29" (Mitja BCN 2017) (3 curses)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 20:58 #73 per Jorfer (Associat/da)
DaniRSabater, pots estar content, doncs perdre vint-i-vuit segons en el segon cinc mil no són gaires. A poc a poc aniràs millorant. Amunt  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2016 22:03 #74 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola!

Doncs anava a la mitja sense cap referencia de com estava fisicament, ja que desde el Maig que no competia. Escalfant em trobu a Danigoal, i es quan decideixo fer de llebre, almenys fins al km 16, i aixi va ser, despres vaig veure que s'engantxava al Guiri, doncs veient que ja l'havia llançat i que les meves cames demanaven mes calma, ja que els hi falta ritme competicio, doncs vaig decidir afluixar, ja que el meu temps mes optimista sub 90' estava mes que fet. Aixi que entro a meta amb Dani esperant a la arribada molt content, apenes ens separaven 15", temps final 1h 28' 21".

Molt content amb la MMP de Danigoal, segur que fara una gran marato.  8)

En fi, content pel resultat i amb ganes de anar a Vlc a per sub 3h 10' de moment.

Proxima parada, Mitja Sant Cugat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2016 19:40 #75 per Jorfer (Associat/da)
Toci BDN estàs molt bé. Tens marge de millora cap a l'objectiu de tardor. Jo esperaré a BCN per a fer l'atac a la MMP.  :wink2: :wink2: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2016 23:36 #76 per TOCIBDN (Associat/da)

Toci BDN estàs molt bé. Tens marge de millora cap a l'objectiu de tardor. Jo esperaré a BCN per a fer l'atac a la MMP.  :wink2: :wink2: :yes:


Gracies Jorfer8)

Per cert quin temps busques a Sant Cugat?  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2016 17:31 #77 per Jorfer (Associat/da)

Toci BDN estàs molt bé. Tens marge de millora cap a l'objectiu de tardor. Jo esperaré a BCN per a fer l'atac a la MMP.  :wink2: :wink2: :yes:


Gracies Jorfer!   8)

Per cert quin temps busques a Sant Cugat?  :sarcastic:


Suposo que estaré al voltant de 1:33 però és una incògnita doncs fa molt de temps que no vaig a tope en cap cursa.  :whistle: :whistle:
M'agradaria fe rla millor marca en mitja d'aquest any que va ser a Terrassa on vaig fer 01:33:54. Ja veurem  :yes: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2016 21:53 #78 per TOCIBDN (Associat/da)

Toci BDN estàs molt bé. Tens marge de millora cap a l'objectiu de tardor. Jo esperaré a BCN per a fer l'atac a la MMP.  :wink2: :wink2: :yes:


Gracies Jorfer!   8)

Per cert quin temps busques a Sant Cugat?  :sarcastic:


Suposo que estaré al voltant de 1:33 però és una incògnita doncs fa molt de temps que no vaig a tope en cap cursa.  :whistle: :whistle:
M'agradaria fe rla millor marca en mitja d'aquest any que va ser a Terrassa on vaig fer 01:33:54. Ja veurem  :yes: :wink2:


Perfecte! A Sant cugat no vui anar a tope, aixi que si montes barqueta, m'apuntes.  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2016 21:56 #79 per Jorfer (Associat/da)
Molt bé Toci
Habemus barqueta

Please Entra or Crear compte to join the conversation.