43a Cursa Popular Festa Major de Viladecans 11/09/2023

43a Cursa Popular Festa Major de Viladecans 11/09/2023

10 Set 2023 19:12 #1 per Jorfer (Associat/da)
Demà després de dos mesos em torno a posar un dorsal en una cursa agònica.
Ja veurem que passa.

M'ho prendre com un entreno doncs es Panchos sortirem canviadets de Castefa amb el Jaume86 i farem un escalfament aproximat de 5 kms, la cursa i un refredament.

Ja us explicaré com va, però la idea és fer un progressiu entre 4'30 i 4'10 que no estic per més.
Serà la setena vegada que faig un cinc mil.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2023 13:42 #2 per Ramon_B (Associat/da)
Cursa de Festa Major avui pels carrers estrets i costeruts de Viladecans. Ha estat distreta amb un bon puja i baixa.

Temps final de 29'18'' pro bo per a mi :whistle:

Bossa del corredor interessant amb xampú , gel de bany i desodorant. Espero no sigui una indirecte :joy:

Gràcies CarlesCat i Pako Beer per les fotos

Un plaer saludar avui uns quants correcats

693 Curses , 282 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2023 13:50 #3 per Jorfer (Associat/da)
Ramon B segur que no és una indirecta. A Viladecans n'hi ha una empresa de productes de neteja i higiene i han tirat d'ells: he vist suavitzants, gels, xampus...

Un plaer saludar a uns quants correcats : Ramon B, Teresa57, Kiske, Francesc57, Carles1989, ergofo, Jauteras, Anento, Mamen, cgtrail, Rosa...

Nosaltres, Los Panchos, hem sortit de Catelldefels corrent fent un escalfament amb el Sr. Door i ha sigut una bona idea utilitzant la vorera al costat del carril-bici de la comarcal.

En quan a la cursa ha sortit més o menys com volia encara que, la sortida una mica enrera i els carrers estrets del principi ens han penalitzat. He fet un cinc mil en prgressió afavorit pel perfil de la cursa: 4.34/34/27/14/08 per un temps total de 21:57 al lloc 73 de la general i setè de la categoria. Satisfet del matí i de la companyia rematada amb una bona ST a Castelldefels amb molt bona companyia.

Propera parada la mitja Costa Maresme.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.