L'entrevista a Grinta

L'entrevista a Grinta

30 Nov 2015 17:38 #21 per gorka (Associat/da)
Grandissima entrevista, Grinta. I bonica banda sonora!  :mdr:
Va ser un plaer córrer alguns quilòmetres a remolc teu a la Mitja del Mediterrani  :glasses:


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 18:26 #22 per sergio (Associat/da)
No ens coneixem, però tot arribarà, m'ha agradat la teva entrevista.
Gran marca a València.  :yipi:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 19:05 #23 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola Eva:

Em parlat molt poc, però entre la entrevista i lo poc que et conec, tinc prou ....  .....  per dir que ets collonuda i estic segur de no equivocar-me. Com diuen els companys, no cam bis ets tot una canya.  :love:

De cognom Sans com el meu avi, i Jo de Mollet a prop de Sta Perpetua.  :glasses:

Aixo de que no en vingut les bones, no serà que Tu ets una de las bones  :whistle: :whistle: Bona Marato de Valencia  :yipi:

Per cert veien la foto de la Marbella com gambes, fa por ,, ,,, ,,,, pos-arme al teu davant,  menys mal que mai m'he posaré  :rofl:

Mota salud i sort a la vida.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 19:09 #24 per jordi mas (Associat/da)
Grinta ?
Sí que em sona, però la veig poquet perquè sempre s'escapa.  :mdr:
Bona entrevista.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 19:42 #25 per Grinta (Associat/da)
Alex, jo abans tampoc escrivia gaire al fòrum però aquest últim any, em vaig apuntar al repte i en anar coneixent gent, em vaig animar a escriure. La veritat es que és el fet diferencial que fa que cada vegada t'integris més. Bé, això i que he fet moltes curses aquest any i clar, vas coneixent encara més gent  :whistle: A veure si coincidim i ens coneixem personalment. Mira, la cançó ha servit per a enganxar-te, ja ha fet la seva funció  :yipi:

ManoloM, quin personatge que ets! Tu si que estàs sempre ajudant...  :love: Jo no sé com dones per tot, la veritat. L'associació no sap la sort que té amb gent com tu, fent una feina increïble i sempre amb una bona cara i un somriure. I a mi, concretament, sempre m'has ajudat. L'única cosa és que m'has inoculat el virus de la "liebritis", ara m'has de dit com es cura...

atmos, mira que ens ho vam passar bé al repte, eh? M'encanta el teu sentit de l'humor. A veure si t'acabes de curar bé i compartim alguna cursa, no? Que ja te m'estàs escaquejant massa...  :whip:

Rugbyman, t'espero a les 3h de la matinada per veure't en faldilla  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 20:04 #26 per Grinta (Associat/da)
Gorka, això de que anaves a remolc a la Mitja del Mediterrani no ho acabo de veure clar  :grrrrrr: Anaves molt suelto i ens ho vam passar genial! Anaves envoltat de 4 noies, no et queixaves pas  :rofl: El sub 3h30' a Castelló el tens a les cames i com saps córrer amb cap, l'èxit està assegurat.

Sergio, gràcies per les teves paraules, a veure quan ens coneixem en persona.

Aprofito per dir que hi serem moltes hores a les 24h de corredors.cat a les pistes de Can Dragó així que animeu-vos a participar tots i ens coneixem, d'acord???

Jordi Mas, aquest estiu hem coincidit en alguna cursa i recordo córrer alguns km amb tu. La primera impressió que vaig tenir és que eres molt sèrio però després vas anar fent algun comentari que deixava entreveure un agut sentit de l'humor. A veure quan tornem a coincidir i en comptes d'escapar-me jo, m'atrapes tu  :wink2:

FRANCESC, últimament  hem coincidit a mitges maratons i sempre estaves recolzant la G3mma, sembles molt bon paio i molt alegre  :yes: Ja anirem coincidint a diferents curses. Moltes gràcies per les teves paraules. Estic molt contenta amb la rebuda que està tenint aquesta entrevista  :love: Ara, d'aquí a poc començaran a parlar els que em coneixen més bé i ja no sortiran coses tan bones  :rofl: :rofl: :rofl:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 20:25 #27 per atmos (Visitant)
Eva, m'he apuntat al Repte de la Marató  :mdr: Alguna cursa caurà  :yes:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 20:29 #28 per Grinta (Associat/da)

Eva, m'he apuntat al Repte de la Marató  :mdr: Alguna cursa caurà  :yes:


Com a mínim la Mitja de Barcelona,  no?

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 20:39 #29 per atmos (Visitant)
I tant!!!... però ens veurem a la sortida!!! eh!!!  :mdr:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 21:44 #30 per xevifisio (Associat/da)
Diu en Joaquin Sabina, que sempre hauriem de portar un barret posat, perquè no saps mai quan et trobaràs algú que es mereixi que te'l treguis, i la Grinta és una d'aquestes persones.
Amb l'entrevista em queda clar que prefereixo anar a fer un parell de volls o uns vinets amb ella que no pas anar al cine (trobo que parla de coses molt rares ) :rofl:
Per cert, veient la foto, crec que no fa millors marques no tant per parlar molt (que ho fa i de manera agradable), sino perquè hauria de millorar la técnica de carrera :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 21:46 #31 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Grinta :love: :love:

L'apunto a l'agenda Can Mercader  ;) :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 22:03 #32 per Guiri (Associat/da)
Molta bona entrevista Grinta! Enhorabona per la MMP a Valencia i el podi a Alella!!!

Sempre estàs feliç, somrient, animant a altres - no canvies!

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 22:33 #33 per krlos (Associat/da)
Doncs diria que no ens coneixem (culpa meva), però molt millor aquesta entrevista que la de l'Stone_Apo  :666: :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2015 22:58 #34 per pinelli (Associat/da)
hola grinta, si abans de l'entrevista tenia admiracio per tu , ara encara mes ,,  :yes: .. compaginar la vida altetico/popular amb la vida familiar no es gens facil , si a mes , tambe et portes les filles a les curses ...  :love: ..   a la plana atletica , que puc dir .. ets una molt bona corredora i sempre ajudant de llebre  i xerrant a les curses  :whistle: (maratest 2015 ) .. continua donant-nos tant i tanta energia que desprens ..  :great:            
p.d. l'equip ELAskamot espera amb ansietat el suport del public  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 00:19 #35 per Koose (Associat/da)
A pesar de que tira molt de tòpics, trobo que l'entrevista no està malament del tot. Això sí, llegint la resta de comentaris, crec que està sobrevalorada.

Imagino que és normal tractant-se d'una dona, corredora i rossa. Segurament si fos un paio calb i panxut, tothom pensaria que és el típic 'abuelo cebolleta' que va a les curses a donar la brasa i a explicar batalletes en comptes de dedicar-se a còrrer que és el que hauria de fer.
:666:  :666:

Dit això, ets la millor!  :yes:
Tant de bo, el món estigues ple de gent com tu  :love: :smile:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 01:43 - 01 Des 2015 11:50 #36 per jaume86 (Associat/da)
Eva-Grinta, tal com ets coneguda pels organitzadors del marató de VLC, després d'aquesta entrevista i amb el permís de la Belenka i l'Alba, ja puc afirmar que seràs la propera...

[move]MISS CORRECAT 2015 [/move]

To i no ser de Barcelona, saps que tinc al cap alguna idea per corredor.cat on una persona com tu és ideal! Bé, hauràs de ser més breu que xerres pels descosits!

Desconeixia d'on provenia Grinta i t'escau tant com la descipció murakamiana del gran ToniVLC a Barcelona. Precisament la teva grinta em porta a pensar que pots arribar a ser una maratoniana de sub3h  :whip: :whip:

Resumint, ets guapa, professional, gran correcat i esportista... i encara millor persona! Passi el que passi Eva, no canviis si us plau.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 08:49 - 01 Des 2015 08:51 #37 per No Surrender (Associat/da)
M'encanta aquesta secció, fa que ens podem conéixer tots una mica més!  :yes:
De l'entrevista me qued amb la teva segona frase motivadora, però me sap greu dir-te que no ets l'única que la utilitzes  :rofl: , a mi a les maratons m'acompanya als últims 6km, i segur que no som les úniques!!!

En aquesta Associació tenim sort de comptar amb un grupet de dones que per mi son un referent : 3a, Kasumei, alexia, socanna, mona, ara....i per mi tu ja estàs al grup de dones que fareu història a l'Associació, i no només pels vostres èxits atlètics, també per la vostra manera de ser.

Una abraçada i molta sort a la vida!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 09:32 #38 per Grinta (Associat/da)
Veig que ja han entrat els meus "amics" a rebentar-me l'entrevista  :rofl:  :rofl:  :rofl:
No feu cas, sóc un encant de persona.

Xevifisio, de veritat que no vols venir amb mi al cinema? Una peli d'aquestes lentes, en versió original... No sabeu apreciar l'art! No ens queda més remei que quedar a fer uns vinets. Va, jo no volia però m'obligueu  :whistle: I si no t'agrada la meva tècnica de carrera, me'n podies haver ensenyat quan vam quedar a fer la tiradeta de 30km... Veus, lo del barret del Sabina m'ha agradat. No sabia que portava el bombin per això. Ves-me preparant el mojito pel 19, eh?

Guiri, ens vam conèixer al repte de la marató i a la cursa de St Quirxe em vas aguantar la bandera per a que pogués anar al lavabo. Així després no anem trobant fotos a les xarxes socials de correcats tancats als lavabos amb banderes sortint per dalt, eh, Jaume86? Després vaig amb tu, aviso, pillaràs!  :666:

Krlos, sí que ens coneixem. No recordo la cursa, devia ser el 2014, tu feies de llebre i et vaig preguntar què tal era. Em vas parlar molt bé d'aquesta manera d'ajudar i em vas motivar. De vegades anem sembrant llavoretes amunt i avall i aquestes llavors creixen en les persones més insospitades. Em sembles d'aquest tipus de persona. Ja parlarem a les 24h i ens presentem formalment!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 09:50 #39 per Sertx (Visitant)
Clarament comparteixo els missatges dels meus companys "guapos".....l'Eva no calla ni apretan-li el ritme fent series amb ella...I lo que diu en koose tambe te rao, dona rosa i corre amb fandilla...todo son elogios!....pero prefereixo l'eva al "abuelo cebolleta". :wink2:

He tingut el plaer de compartir bons moments amb ella i espero comparitr molts mes. :love: Segueix tal com ets Eva i x dioxs, deixa de baixar els temps! :whip: :rofl: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2015 09:55 #40 per Grinta (Associat/da)
Pinelli31, aquesta fama de xerraire, tampoc me la mereixo tant, no? Ostres com som, si xerrem tots!  :oops: Ja saps que l'equip de l'ELAskamot té tot el meu suport des de les 15h a les 3h, en teniu prou? Si us afartareu de mi  :rofl: Em deixareu sortir a sopar, no?

Koose, el meu muntanyer preferit  :love: Tenim pendent un aquatló plegats, eh??? Que no m'oblido. Tu sí que m'has desemmascarat  :beurk: Ser rossa és un gran avantatge a la vida, la gent presuposa que ets tonta i ja tens molt de guanyat perquè parteixes del llistó ben baix i si tens una miqueta de coco (no molt, no ens passem) de seguida quedes bé.
I sí, una mica brasa sí que sóc, ja m'ho diuen a casa. A veure si a la propera cursa em deixes seguir-te, que sempre te m'escapes.



Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.