Novatos a la Copa Nadal

Novatos a la Copa Nadal

23 Des 2009 12:20 #161 per AlbertBP (Visitant)
Aquesta tarda aniré al CN Barcelona a recollir la bossa del nedador; Albert75, vas veure el meu correu? Com ho tens aquesta tarda per quedar i anar-hi? Si només són els casquets de bany cap problema, però com comencin a donar-me bosses... Volia aprofitar, encolomar-t'ho tot i tornar corrents fins a casa per fer l'entreno d'avui, però bueno, ja m'organitzaré.

Crec haver llegit en alguna banda que ens fan reunir a les 11:30 per fer una mica de "briefing" abans de la travessa, potser sigui millor quedar abans no? Va vinga, quedem sobre les 9:30-10, anem a esmorzar i cap a l'aigua! Si quedem us portaré una mica de torró del bo (del de massapà i fruites.. :rofl:)

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 12:53 #162 per Enric59 (Visitant)
Sí, tens raó. Millor quedar una estona abans per fer un cafè, però tampoc cal tan d'hora. A quarts d'11 ja estaria bé, no?

I el torro de fruites... a mar!  :winktongue:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 13:08 #163 per Barcelona92 (Associat/da)
Jo aniré avui a buscar el meu casquet si tot va bé... aquesta pluja. Si algú vol l'agafi el seu casquet. Enviar-me MP.

No donaran gaires explicacions, la foto la podem fer o a la arribada (avanç de sortir - Colón) o a la barcaza (ja en el punt de sortida - Maremagnum)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 13:11 #164 per stone_apo (Visitant)
Llavors a quin lloc/hora quedem ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 13:19 #165 per AlbertBP (Visitant)

Sí, tens raó. Millor quedar una estona abans per fer un cafè, però tampoc cal tan d'hora. A quarts d'11 ja estaria bé, no?

I el torro de fruites... a mar!  :winktongue:


Coi, volia dir 10:30, estic fatal...Vital el cafetó i el croïssant abans d'entrar a l'aigua!! I potser li tiri unes gotes al cafè i tot per anar entrant en calor!

En quant al torró de fruites, l'única persona a qui li agrada és a mon avi, té un paladar i un estòmac a prova de bombes!!

Barcelona92, jo tinc els resguards de la majoria, vols dir que te'ls donarien sense presentar-los? A mi la pluja m'és igual, entrenaré de totes maneres!

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 14:41 #166 per Enric59 (Visitant)
El que serà difícil serà trobar un lloc on fer el cafè. El que hi ha al costat de Comandància, al final de la Rambla, baixant a mà esquerra, cantonada amb Anselm Clavé, potser?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 15:29 #167 per koala (Visitant)
Vinga que queda poquet!
Espero que l'aigua estigui fresqueta perquè ho farà més interessant  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 16:52 #168 per AlbertBP (Visitant)

El que serà difícil serà trobar un lloc on fer el cafè. El que hi ha al costat de Comandància, al final de la Rambla, baixant a mà esquerra, cantonada amb Anselm Clavé, potser?


N'hi ha algún vora la plaça del Duc de Medinaceli, on està el registre mercantil. Tot i així, sent el dia de Nadal ves a saber quins estan oberts i quins no, potser haurem de ramblejar una mica,

En quant a la recollida de dorsals, ara mateix acabo d'arribar a casa gràcies a la meravellosa infraestructura ferroviària de què gaudim en aquest petit país... :grrrrrr: Haig de dinar, fer encarrecs, entrenar,... Francament no sé si em donarà temps a anar-hi, a sobre demà només obren de matí i jo treballo. També fan entrega el mateix dia de la prova a partir de les 10:30 a la zona de sortida/arribada; cap a aquella hora jo seré per allí, així que si avui no tinc temps (i pinta que no el tindré) els recolliré el dia 25.

Disculpeu, però a vegades les coses no surten com un vol... :oops:

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 18:22 #169 per stone_apo (Visitant)

El que serà difícil serà trobar un lloc on fer el cafè. El que hi ha al costat de Comandància, al final de la Rambla, baixant a mà esquerra, cantonada amb Anselm Clavé, potser?


N'hi ha algún vora la plaça del Duc de Medinaceli, on està el registre mercantil. Tot i així, sent el dia de Nadal ves a saber quins estan oberts i quins no, potser haurem de ramblejar una mica,

En quant a la recollida de dorsals, ara mateix acabo d'arribar a casa gràcies a la meravellosa infraestructura ferroviària de què gaudim en aquest petit país... :grrrrrr: Haig de dinar, fer encarrecs, entrenar,... Francament no sé si em donarà temps a anar-hi, a sobre demà només obren de matí i jo treballo. També fan entrega el mateix dia de la prova a partir de les 10:30 a la zona de sortida/arribada; cap a aquella hora jo seré per allí, així que si avui no tinc temps (i pinta que no el tindré) els recolliré el dia 25.

Disculpeu, però a vegades les coses no surten com un vol... :oops:

Albert

albert, on quedem ? al Club Natació Barcelona a les 10:30 AM ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2009 18:58 #170 per aserradell (Visitant)
Hola a tots!
Aquesta serà la tercera vegada que la faig i aquest cop acompanyat dels meus dos fills. La primera vegada va fer un dia esplendid quasi bé caloreta i l´aigua estava freda; el contrast al entrar considerable. Fa tres anys la vaig fer amb el meu fill gran i aquell dia era fred i a més vem estar una bona estona a la barca sense roba esperant per tirar-nos. Estavem congelats però la compensació va ser que l´entrada al aigua va ser genial de lo fresquets que estàvem abans. Una experiència unica. Val la pena viure-ho. Fins divendres! Alex

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 08:02 #171 per rubens (Associat/da)
AlbertBP, tan si ahir vas poder recollir els casquets com si no, moltes gràceis per les gestions!  :great:  No t´has de disculpar de res. Si tal, ja em disculpo jo perque he passat una miqueta del tema i m´ho heu fet tot.  :wink2:

Demà perfecte quedar per fer un cafetó. A mi l´hora que digueu ja m´està bé. 10? 10:30h?

Reconec que porto tota la setmana amb molt poquetes ganes de remullar-me demà.  :arf:  Peró segur que allà mateix, fent pinya, m´animo més.  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 08:23 #172 per AlbertBP (Visitant)

Reconec que porto tota la setmana amb molt poquetes ganes de remullar-me demà.  :arf:  Peró segur que allà mateix, fent pinya, m´animo més.  :party:


O i tant que tindràs ganes de remullar-te demà, més et val!!  :rofl:

Que us sembla quedar al Portal de la Pau (a Colón, vaja!) entre 10:15-10:30? Allí fan l'entrega dels dorsals, els recollim i anem a esmorzar, va bé? Al CN Barcelona no, stone, hi ha un bon passeig fins a la sortida.

Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 08:38 #173 per stone_apo (Visitant)

Reconec que porto tota la setmana amb molt poquetes ganes de remullar-me demà.  :arf:  Peró segur que allà mateix, fent pinya, m´animo més.  :party:


O i tant que tindràs ganes de remullar-te demà, més et val!!  :rofl:

Que us sembla quedar al Portal de la Pau (a Colón, vaja!) entre 10:15-10:30? Allí fan l'entrega dels dorsals, els recollim i anem a esmorzar, va bé? Al CN Barcelona no, stone, hi ha un bon passeig fins a la sortida.

Albert


Perfecte doncs....a Colón a les 10:15 ...no anem després amb presses.....que portem ?? barnús, sabatilles i ulleres i fora, oi ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 09:27 #174 per koala (Visitant)
He demanat un canvi de categoria pel meu pare i nedarà amb mi!  :party: :party: :party:
Que n'aprenguin!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 09:36 #175 per rubens (Associat/da)

[Perfecte doncs....a Colón a les 10:15 ...no anem després amb presses.....que portem ?? barnús, sabatilles i ulleres i fora, oi ??


Per a mi també perfecte aquesta hora. Allà ens veiem.  :great:
Bona pregunta stone_apo, no sé que portar.  :beurk:  On es deixen les bosses, a l´arribada? Llavors em d´anar a la barcassa amb "lo puesto"?
Jo també portaré el mono correcat, per si de cas.....  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 09:40 #176 per juavalga (Visitant)
Que disfruteu demà de l'experiencia!!!!!!! :great: :great:

Despres del que va passar l'any passat igual es l'edició amb mes desqualificats per portar el mono de triatló  :intello: :intello:
Aquets novatos  :no: :no:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 10:53 #177 per stone_apo (Visitant)

Que disfruteu demà de l'experiencia!!!!!!! :great: :great:

Despres del que va passar l'any passat igual es l'edició amb mes desqualificats per portar el mono de triatló  :intello: :intello:
Aquets novatos  :no: :no:

jo al final no crec que el porti.....malles curtes i a l'aigua "patus"....total...si hem de passar fred passem-lo com deu mana.....que ningú sigui més boig que els correcats, no ??  :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 10:54 #178 per stone_apo (Visitant)
per cert, AlbertBP, Albert75...quant us dec ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 11:02 #179 per Enric59 (Visitant)

Reconec que porto tota la setmana amb molt poquetes ganes de remullar-me demà.  :arf:  Peró segur que allà mateix, fent pinya, m´animo més.  :party:


O i tant que tindràs ganes de remullar-te demà, més et val!!  :rofl:

Que us sembla quedar al Portal de la Pau (a Colón, vaja!) entre 10:15-10:30? Allí fan l'entrega dels dorsals, els recollim i anem a esmorzar, va bé? Al CN Barcelona no, stone, hi ha un bon passeig fins a la sortida.

Albert


Perfecte doncs....a Colón a les 10:15 ...no anem després amb presses.....que portem ?? barnús, sabatilles i ulleres i fora, oi ??


Ok.

Colón a les 10:15

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 11:05 #180 per niel (Visitant)
soc l'unic que esta acollonit? mira que s'ha d'estar malament del cap per anar a banyarse al port de barcelona el dia de nadal... a les 10'15?? collons que no teniu fills ningu?? que es el dia que ve el pare noel!!! i aquell mati hi ha força feina a fer... a mi em preocupa el com ens podrem cambiar despres, hi ha guardorroba i vestuaris, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.