Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

01 Jul 2010 18:05 #101 per Enric59 (Visitant)
Jo també he nedat avui a la platja de la Barceloneta. L'aigua estava neta i sense meduses. Freda, això sí  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 18:08 #102 per niel (Visitant)
collons, si al final haruiem d'haber agafat el neopre...
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 18:15 #103 per Enric59 (Visitant)
No, niel, no cal neoprè. Es pot aguantar bé.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 18:24 #104 per Eva D (Visitant)
Nois, no vinc a Bac de Roda (no sé si dóna temps) però ja veureu que no hi sóc. El meu seny em diu que avui només nedi. Porto un ritme massa fort darrerament...

Fins ara!
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 21:45 #105 per SigmaOmik (Associat/da)
Ostres, acabo de descobrir aquest fil. Quan feu (fem) la propera sortida?

SAlvador
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 21:54 #106 per stone_apo (Visitant)
Doncs suposo que per la setmana vinent una altre sortida.

Avui l'aigüa estava freda de collons....m'han tornat les rampes de la mort i he hagut de sortir de l'aigüa després de 4-5 boies...kaguntot.... :grrrrrr: :grrrrrr: anirè a l'esportissim a veure si venen cames d'atleta....

al menys després al running l'hem fotut un atxassu a 2 mega-pros que anaven per la platja....aquest juavalga que ens fa passar al costat obscur.... :666: :666:
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 22:09 #107 per Eva D (Visitant)
Nois, un PRIVILEGI TOTAL anar amb tots vosaltres. Gràcies Sergio Barcelona 92, gràcies Marta, gràcies a tots els altres que ens heu acompanyat... Em sento que això de corredors.cat és molt més que un club! I que el Barça tremoli!!
:happy: :happy: :love: :love: :love: 8) 8) 8) 8)
Gràcies de nou, Sergi, per nedar i guardar-nos la roba. Per decidir no entrenar tu avui i estar per nosaltres.

En sèrio: moltes gràcies. Una passada. Quan torneu a quedar m'ho dieu. Si és una de les setmanes que no estic amb els nens i la feina m'ho permet, vindré segur.
M'ha encantat conèixer molts correcats, alguns que ja em sonaven i d'altres nous.
8) 8) 8)
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 22:51 #108 per Oscar (Visitant)
També a sigut un plaer per nosaltres, Eva, encara que no us he pogut acompanyar molta estona, l'aigua estava freda de collons i després de la 2a boia, o abandonava o em treieu en forma de glaçó, quina sensació més dolenta. :whip:
La próxima amb neopré  :whistle:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 23:09 #109 per niel (Visitant)
Eva, aqui tens alguns trimonos www.esportissim.com/es/categoria/27.html...c18a341897efe033a253
Aquesta es la tenda que t'han comentat a la platja, esta al costat del centre comercial glories i als asociats a corredors.cat ens fan descompte en alguns productes, ara no recordo en quins exactament. Si fas una ullada per la web veuras que tenen tot lo necesari per practica el triatlo i molts d'altres esports.
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 23:11 #110 per Eva D (Visitant)
:love:Gràcies!! Em sento molt cuidada!! Quina ilu!! :love:
Ara miro els trimonos...
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2010 23:59 #111 per danibdn (Visitant)
Hola!!
ha estat tot un plaer!! Moltes gràcies Sergi i Marta per la vostra ajuda i consells. Sou uns cracks!! I també moltes gràcies a tots els que heu anat, No recordo el nom de tots (sóc nou) però gràcies a tots!! A la propera,  segur que m'apunto.
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 00:12 #112 per Xeix (Associat/da)

Ostres, acabo de descobrir aquest fil. Quan feu (fem) la propera sortida?

SAlvador


Ja trigues a venir el proper cop  :party:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 00:16 #113 per Xeix (Associat/da)
Tot i que no m'havia apuntat perquè no tenia clar d'arribar, ho hem passat molt bé i a sobre amb 2 cicerones Marta i Barcelona92  :party: :party: :party:

Fa dies que busco forats per nedar i venir ha estat fer-ho sobre segur, però amb nivell molt baix  :oops:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 01:03 #114 per Barcelona92 (Associat/da)
Bones... quin fred avui...  :beurk: :beurk: Al final hem sigut un bon grapat. No se si esteu contents o decebuts per com a anat el tema. Mai he fet de profe...  :P :P Espero que algo de tot lo dit us hagi estat interesant i profitos.

La meva opinió és que el nivell en general es aceptable, peró la diversitat és enorme entre el més rapit i el més lent, i aixó fa dificil coordinar-se. Hem d'estudiar com fer-ho. I no oblideu que aixó és una "quedada" per sortir al mar. Els entrenos de veritat es fan a la piscina i amb crono.

Per resumir allò que hem parlat i que tots puguin estar al cas deixaré les principals nocions d'avui.
  • Col.locació sortida: Jo sempre intento colocarme en un extrem, així quan comença el "lio" em puc obrir una mica i separar-me de tot el caos
  • Orientació: Sere molt pessat, pero és un dels aspectes importants i pels quals es surt al mar. Sempre hem de saber on està la boia o allò que ens marqui la nostra direcció.
  • Relacionat amb el punt anterior no podem nedar sense mirar endavant. Cada 2 ó 3 braçades hem de tornar a localitzar la boia aixecant el cap. No val anar pel mateix cami que el company del costat. Potser s'equivoca
  • Nadant a favor de corrent hem d'allargar molt més les braçades, desgastar menys forces i aprofitar la corrent (Avui era a l'anada)
  • Nadant contra corrent amb onades (avui eren petites, pero hi havia) no hem de lluitar amb les onades, hem de "punxar" les onades, quan arriva l'onada hem de ficar-nos dintre d'ella i sortir quan notem que ja ha passat (el proper dia mirem de fer-ho)
  • Peus, jo personalment amb distancies llargues no em preocupo gaire de la patada, en 750 m ó 1500 m (els IM o Balaguerins encara menys) la patada ha de servir per donar estabilitat al cos i que es mantingui horizontal i també per ajudar a coordinar-nos, braçada - respiració - patada.

Crec que a grans trets això és el que hem parlat. Ja em rectificareu. Gracies a tots per vindre i a Marta (Floreau13) per venir a ajudar-me.

La setmana vinent si encara esteu animats a repetir proposo el dijous novament, ja que divendres jo no puc. Ja em direu.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 07:57 #115 per krlos (Associat/da)
Quina enveja que em doneu nens (i nenes). Jo a menys que sigui un divendres, no em podré escapar a cap sortida al mar...excepte demà que seré a la platja pel matí i aprofitaré per tenir quatre rampes  :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 08:04 #116 per stone_apo (Visitant)
Això de les rampes ja comença a ser preocupant....600m i els bessons com pedres...quin mal.... :arf: :arf:
Així com collons es planteja un fer un sector de natació decent de més de 1500m ??  :grrrrrr: :grrrrrr:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 08:12 #117 per krlos (Associat/da)

Això de les rampes ja comença a ser preocupant....600m i els bessons com pedres...quin mal.... :arf: :arf:
Així com collons es planteja un fer un sector de natació decent de més de 1500m ??  :grrrrrr: :grrrrrr:


Aquesta setmana he anat 3 dies a nedar. Intento fer peus per anar agafant elasticitat als dis (on em comencen, després acaben als bessons i si aguanto, als adductors). Només faig 35' que es el que em dona l'hora de dinar a la feina...doncs el segon dia, quan feia la segona tanda de 100m de peus (portava 1200m amb 100m de peus pel mig), als 15" van començar les rampes de nou. :grrrrrr:

Si tu no saps com fer un sector de natació de més de 1500m, pensa que jo vaig acabar fent una IM sense cap problema de rampes. Temps al temps, entrenar molt volum i "chutes" de potasi, calci i magnesi fins les orelles, sobretot un mes abans de la gran competició.

PD. Diumenge vinent tinc l'Olímpic de Pont de Suert, on l'aigua estarà igual o més freda que a Balaguer  :yipi: :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 08:15 #118 per TRI-GAT (Visitant)

Quina enveja que em doneu nens (i nenes). Jo a menys que sigui un divendres, no em podré escapar a cap sortida al mar...excepte demà que seré a la platja pel matí i aprofitaré per tenir quatre rampes  :rofl:
[/quote

A mi em passa el mateix, mentre no la feu en divendres, no podré anar,  :grrrrrr:]

Ahir vaig fer el tercer bloc de l'entrenament però no trobo l'enllaç per penjar els temps, per cert la pscina a l'estiu es agobiant,, només hi havia un carril per nadadors i la resta plena de nens i pares sense cap tipus d'educació ni respecte pels que nedaven (ahir només era jo)  :whip: :whip: :whip: :whip:

El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 09:23 #119 per Oriol_TBID (Associat/da)
Xavi a mi quan em passa això soc igual d'educat que ells  :666:

Sempre acabo fent la sessió la mar de tranquil  :666:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 09:34 #120 per juavalga (Visitant)
Bon sortideta al mar ahir  :great:
Retrovament amb gent que feia temps que no veia i molta gent que no coneixa  :winktongue:
Va ser una sortida com la que els novatos del triatló vam començar a fer al mar però amb professionals  :he: :he:

Sergio i Marta.... moltes gracies per tot!!!!!!!!!! Va estar molt molt be... això si, per la propera vegada si l'aigua esta tan freda com avui entre boia i boia les explicaciones més rapides  :intello: :intello:

La setmana vinent no podré anar però si es fan mes sortides compteu amb mi!!

Stone tinc un compte pendent amb tu  :666: :666: :666:
El tema ha estat tancat.