Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

02 Jul 2010 09:36 #121 per gàltix (Associat/da)
:'( :'( :'( :'(

jo tb vull veniiiiiiir !! coi de feina i de distància  :grrrrrr: de fet, bàsicament COI DE FEINA  :whip: :whip:

Barcelona92 i Floreau13  :great: :great: bona feina !!

Ahir vaig fer el tercer bloc de l'entrenament però no trobo l'enllaç per penjar els temps, per cert la pscina a l'estiu es agobiant,, només hi havia un carril per nadadors i la resta plena de nens i pares sense cap tipus d'educació ni respecte pels que nedaven (ahir només era jo)  :whip: :whip: :whip: :whip:


vine a Olot  :666: :666: Surto a la 1 de la feina, quan arribo al club hi ha un bullici terrible de mainada i joves que surten de fer tenis, natació, poliesport.... em canvio i quan em poso a la piscina exterior de 33m ja només som 3/4 nedant i 3/4 que es banyen  8) 8)  nedo de 13:20-14 aprox... a vegades hi ha allgú que es creua, però també hi ha dies que pràcticament estic sol dins l'aigua !!. La piscina és molt vella i fa onades, fer 1500 en aquesta cansa tant o més que 2.000 a la de competició, però curteix la rehòstia.

Ja veus TRI-GAT... bons ports per la bici, via verda per còrrer, club no massificat (els vespres d'hivern si) amb 4 piscines... OLOT CIUTAT DEL TRIATLETA  :rofl: :rofl:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 09:40 #122 per TRI-GAT (Visitant)

vine a Olot  :666: :666: Surto a la 1 de la feina, quan arribo al club hi ha un bullici terrible de mainada i joves que surten de fer tenis, natació, poliesport.... em canvio i quan em poso a la piscina exterior de 33m ja només som 3/4 nedant i 3/4 que es banyen  8) 8)  nedo de 13:20-14 aprox... a vegades hi ha allgú que es creua, però també hi ha dies que pràcticament estic sol dins l'aigua !!. La piscina és molt vella i fa onades, fer 1500 en aquesta cansa tant o més que 2.000 a la de competició, però curteix la rehòstia.

Ja veus TRI-GAT... bons ports per la bici, via verda per còrrer, club no massificat (els vespres d'hivern si) amb 4 piscines... OLOT CIUTAT DEL TRIATLETA  :rofl: :rofl:


Ja estàs "trigant" en muntar una altre sortida en Bici i si vols podem fer un 1500 en la teva piscina abans.

La veritat es que em va encantar el teu poble i voltants, em vaig enamorar.  :love:

El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 14:13 - 02 Jul 2010 14:19 #123 per Ferny (Visitant)
Pues yo también estuve ayer en la sesión de Natación en la Barceloneta. :glasses:
Excelentes los consejos de Sergi-Barcelona 92.

Medusas? No hubo.
Frio? para algunos hubo mucho.
Excelentes Correcats? ... Todos.

Es la primera vez que hago natación de esta manera.
...y por lo tanto simplemente no logré hacer las distancias establecidas para el entrenamiento.

Descubrí algo muy importante:
A Dios lo que es de Dios,...
Al Cesar lo que es del Cesar,...
y al Triatleta lo que es del TRIATLONISTA
   :glasses:

Yo continuaré corriendo  :whistle:

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 14:18 #124 per Eva D (Visitant)
Ostras, Ferny, no sabía que no habías hecho las distancias. El próximo día seguro que lo harás!! :great:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 14:19 #125 per Oriol_TBID (Associat/da)

vine a Olot  :666: :666: Surto a la 1 de la feina, quan arribo al club hi ha un bullici terrible de mainada i joves que surten de fer tenis, natació, poliesport.... em canvio i quan em poso a la piscina exterior de 33m ja només som 3/4 nedant i 3/4 que es banyen  8) 8)  nedo de 13:20-14 aprox... a vegades hi ha allgú que es creua, però també hi ha dies que pràcticament estic sol dins l'aigua !!. La piscina és molt vella i fa onades, fer 1500 en aquesta cansa tant o més que 2.000 a la de competició, però curteix la rehòstia.

Ja veus TRI-GAT... bons ports per la bici, via verda per còrrer, club no massificat (els vespres d'hivern si) amb 4 piscines... OLOT CIUTAT DEL TRIATLETA  :rofl: :rofl:


Ja estàs "trigant" en muntar una altre sortida en Bici i si vols podem fer un 1500 en la teva piscina abans.

La veritat es que em va encantar el teu poble i voltants, em vaig enamorar.  :love:


Gàltix Olot Stage?? 3 dies volcànics?  :surprised: :surprised:  ;)
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 15:22 #126 per stone_apo (Visitant)

PD. Diumenge vinent tinc l'Olímpic de Pont de Suert, on l'aigua estarà igual o més freda que a Balaguer  :yipi: :rofl:

Molta sort diumenge vinent i espero que no et vinguin rampes....ja sabem lo doloròs que és ...
i et farè cas amb lo dels xutes de potasi i demés....però començarè prenent un parell de platans abans d'anar al mar....ara, no els prendrè de la mateixa forma que el nyef, que ell és un viciós... :666: :666:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 15:23 #127 per stone_apo (Visitant)

Xavi a mi quan em passa això soc igual d'educat que ells  :666:

Sempre acabo fent la sessió la mar de tranquil  :666:

a garrotazo limpio....quan vegis 3 nens surant a l'aigua sense coneixement sempre pots dir que no has estat tu !!!  :rofl:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 15:24 #128 per stone_apo (Visitant)

Stone tinc un compte pendent amb tu  :666: :666: :666:


amb mi perquè, eh incitador d'atxassus ??  :666: :666:
els nanos aquells encara deuen estar somiant amb nosaltres....
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 15:59 #129 per Barcelona92 (Associat/da)
Bon cap de setmana a tots. El diumenge ens veiem alguns.  :great:

Els nous entrenos de la setmana vinent ja estan penjats.  :whip: :whip: :whip: :whip:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 16:36 #130 per nyef (Associat/da)

....però començarè prenent un parell de platans abans d'anar al mar....ara, no els prendrè de la mateixa forma que el nyef, que ell és un viciós... :666: :666:


Ja et donaré jo a tu platan ....  :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 16:55 #131 per stone_apo (Visitant)

....però començarè prenent un parell de platans abans d'anar al mar....ara, no els prendrè de la mateixa forma que el nyef, que ell és un viciós... :666: :666:


Ja et donaré jo a tu platan ....  :666: :666:

però que no estiguin usats, si us plau.... :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 17:43 #132 per niel (Visitant)

Pues yo también estuve ayer en la sesión de Natación en la Barceloneta. :glasses:
Excelentes los consejos de Sergi-Barcelona 92.

Medusas? No hubo.
Frio? para algunos hubo mucho.
Excelentes Correcats? ... Todos.

Es la primera vez que hago natación de esta manera.
...y por lo tanto simplemente no logré hacer las distancias establecidas para el entrenamiento.

Descubrí algo muy importante:
A Dios lo que es de Dios,...
Al Cesar lo que es del Cesar,...
y al Triatleta lo que es del TRIATLONISTA
   :glasses:

Yo continuaré corriendo  :whistle:


Ferny a los que procedemos de la bici o el run, lo que mas nos cuesta al principio ( y al final jeje) es la natacion, pero todo es ponerse, hace 2 años no me planteaba nadar 100m seguidos y ahora lo que me echen!!
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 18:15 #133 per danibdn (Visitant)
Compteu amb mi per a la setmana vinent. Dijus em va perfecte!
Gràcies sergi i va estar molt bé!!
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 18:28 #134 per Eva D (Visitant)

Bon cap de setmana a tots. El diumenge ens veiem alguns.  :great:

Els nous entrenos de la setmana vinent ja estan penjats.  :whip: :whip: :whip: :whip:

Sisplau, algú podria posar-me l'enllaç del lloc on ho penja el Barcelona92? No ho sé trobar encara. Novata...
Algú fa el mateix amb la bici?
:happy:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 18:51 #135 per Xeix (Associat/da)

Sisplau, algú podria posar-me l'enllaç del lloc on ho penja el Barcelona92? No ho sé trobar encara. Novata...


Fet  ;)

Algú fa el mateix amb la bici?


No, però si demanes segur que algú et donarà consells.  :party:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 18:59 #136 per pereramo (Visitant)
Intentare fer campana a la feina per poder vindre el
dijous que ve.
Per cert avui l´aigua estava frediiiiiiiiiiiiiiiisima.
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 19:39 #137 per Oscar (Visitant)

Sisplau, algú podria posar-me l'enllaç del lloc on ho penja el Barcelona92? No ho sé trobar encara. Novata...


Fet  ;)


On estan aquest entrenos  :eyes:

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 19:47 #138 per Xeix (Associat/da)
:whistle: :666:
El tema ha estat tancat.
02 Jul 2010 22:58 #139 per stone_apo (Visitant)
nanos, inscripcions obertes a Banyoles...un servidor ja està inscrit:
www.corredors.cat/index.php?option=com_j...dex.php&topic=8639.0
El tema ha estat tancat.
03 Jul 2010 12:35 #140 per Ferny (Visitant)

Ferny a los que procedemos de la bici o el run, lo que mas nos cuesta al principio ( y al final jeje) es la natacion, pero todo es ponerse, hace 2 años no me planteaba nadar 100m seguidos y ahora lo que me echen!!

Ostras, Ferny, no sabía que no habías hecho las distancias. El próximo día seguro que lo harás!! :great:

Gracias Eva por tu mensaje tan óptimista para mi.

y tambien a Niel Gracias... Gracias a ambos por sus mensajes óptimistas.

Como bien Dicen, intentaré ir poco a poco... desde el principio.  :glasses:

Ferny

Tan solo para recordar: Paris 2001: 2h49min36seg,  Los Angeles California 2002: 2h56min, México D.F. 2004: 3h20min
El tema ha estat tancat.