Dubtes sobre Natació

Dubtes sobre Natació

12 Jul 2010 18:40 #201 per bego (Visitant)

bego  Estàs apuntada a la de la Vila ?? 

Jo m'hi vaig apuntar i estic com un flam. El meu unic objectiu es que arribi el dia començar i després de molta estona acabar.
Però tantes transicions, canvis de vestimenta,.......m'ho haure de prendre com un joc.  :yes:


Sí, estic apuntada. Però no he pogut entrenar la bicicleta  :whistle: No arribo a tot  :'(

No estiguis com un flam, dona. Si allà hi ha milions de persones. Vist des de fora és com un formiguer on tot de gent fa coses estranyes: uns corren cap aquí, els altres cap allà, altres es fiquen a l'aigua, altres en bici .... No es nota ni tant sols si som de les últimes. Així que a disfrutar-ho!

Canvis de vestimenta per què? No ho fas tot amb el trimono? Què més et poses?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 18:56 #202 per merce.merce (Visitant)

bego  Estàs apuntada a la de la Vila ?? 

Jo m'hi vaig apuntar i estic com un flam. El meu unic objectiu es que arribi el dia començar i després de molta estona acabar.
Però tantes transicions, canvis de vestimenta,.......m'ho haure de prendre com un joc.  :yes:


Sí, estic apuntada. Però no he pogut entrenar la bicicleta  :whistle: No arribo a tot  :'(

No estiguis com un flam, dona. Si allà hi ha milions de persones. Vist des de fora és com un formiguer on tot de gent fa coses estranyes: uns corren cap aquí, els altres cap allà, altres es fiquen a l'aigua, altres en bici .... No es nota ni tant sols si som de les últimes. Així que a disfrutar-ho!

Canvis de vestimenta per què? No ho fas tot amb el trimono? Què més et poses?



Siiiii finalment m'he comprat un trimono  que diu que serveix per tot, nadar, anar amb bici, correr, sembla aquell anunci de fa anys.
Així que ens veurem per allà.  :yipi:

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 19:41 #203 per Barcelona92 (Associat/da)
Bones nois i noies. Ja he tornat de Les Angles... increible cap de setmana de Triatlo, l'any vinent fem una invasio de corredors.
Aquesta setmana vam dir fer la sortida divendres, per que vinguin aquells que eon de fora.
Si va be a tots ho avancem a les 18.30. Si no es posible ja concretem l'hora durant la setmana. Com sempre devant el CNA.Barceloneta.
Ja teniu els entrenaments,aquesta setmana Tri de la Vila, la seguent Travesia de les Illes Medes i Baixada Renaixement. Anims !

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 19:57 #204 per Nurita (Visitant)

Siiiii finalment m'he comprat un trimono  que diu que serveix per tot, nadar, anar amb bici, correr, sembla aquell anunci de fa anys.
Així que ens veurem per allà.  :yipi:


Preu, marca, lloc on l'has comprat?  :happy:


La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 20:23 #205 per merce.merce (Visitant)
Nurita

El preu es el mes barat que hi havia 55 euros, al Esportissim i la marca no ho se .  Ara em queda mooooolt be.
Al menys es el que m'ha dit la venedora jejejejejej

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 20:49 #206 per juavalga (Visitant)

Bones nois i noies. Ja he tornat de Les Angles... increible cap de setmana de Triatlo, l'any vinent fem una invasio de corredors.
Aquesta setmana vam dir fer la sortida divendres, per que vinguin aquells que eon de fora.
Si va be a tots ho avancem a les 18.30. Si no es posible ja concretem l'hora durant la setmana. Com sempre devant el CNA.Barceloneta.
Ja teniu els entrenaments,aquesta setmana Tri de la Vila, la seguent Travesia de les Illes Medes i Baixada Renaixement. Anims !


Ja ens explicares divendres que tal aquet triatló... per mi perfecte a les 18:30
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 20:51 #207 per ferreret (Associat/da)
El divendres a les 6 i mitja  :great: :great:
La veritat es que me va millor aquesta hora. Ja tenia ganes de poder vindre a una trobada   :yipi: :yipi:

Fins divendres

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
12 Jul 2010 22:20 #208 per merce.merce (Visitant)
Divendres a les 18'30 perfecte vindrem el Paku i jo. Molt millor aquesta hora.  El lloc es del altre dia o haviem d'anar més cap a Vila Olimpica ????

na fent na fent.
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 07:53 #209 per krlos (Associat/da)
Doncs un altre que hi serà, tot i que aniré segurament per lliure. Darrerament la natació i jo estem enfrontats (ahir als 500m em vaig avorrir i vaig marxar de la piscina)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 10:28 #210 per Nurita (Visitant)

Nurita

El preu es el mes barat que hi havia 55 euros, al Esportissim i la marca no ho se .  Ara em queda mooooolt be.
Al menys es el que m'ha dit la venedora jejejejejej


Que be, a veure si queda algún per a mi i hem queda com a tu jejeje!! Gracies per la info maca  ;)

Darrerament la natació i jo estem enfrontats (ahir als 500m em vaig avorrir i vaig marxar de la piscina)


Ja som 2  :oops:

Intentaré venir tot i que per a mi es moooolt justet pero es igual, aniré per lliure també, no tinc la vostra resistencia així que sense problemes. em conformaré amb trobar-me amb vosaltres  :love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 12:06 #211 per nhugt4 (Visitant)
Pues a mi el cambio de día me va perfecto, y me gustaría ir, pero las 18:30 es un poco justo.
Normalmente a esa hora ya empezaís a nadar? o entre unas cosas y otras tardaís un poco más??
No conozco la zona bien, ¿para aparcar es fácil?, o hay mucho problema.
Gracias, y espero poder ir.
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 14:39 #212 per Barcelona92 (Associat/da)
Krlos. Tu vina amb nosaltres que potser no és l'entreno de la teva vida... pero riuras...  :party: :party: :party: i t'ho passaras genial.

L'hora és sobre les 18.30. Entre que arribem tots i ens decidim a llençar-nos passa una estoneta. Aquells que arriveu justets si confirmeu asistencia us esperem una estoneta. OK?

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 17:00 #213 per maria (Associat/da)
Twostones ( Jaime) y yo iremos.
Despues del entreno, nos podrias dar un par de consejos para novatos del todo... Del tipo, como hay llevar el dorsal,(en el agua se moja!!!) que hay que dejar en boxes y como, (mochila, bolsa,caja, maleta?) Hay que llevar algun gel? Como nos sacamos la arena de los pies antes de ponernos las babas?
En fin... Todo eso...
Se nota que no tengo ni idea?
M
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 17:08 #214 per Xeix (Associat/da)

Twostones ( Jaime) y yo iremos.
Despues del entreno, nos podrias dar un par de consejos para novatos del todo... Del tipo, como hay llevar el dorsal,(en el agua se moja!!!) que hay que dejar en boxes y como, (mochila, bolsa,caja, maleta?) Hay que llevar algun gel? Como nos sacamos la arena de los pies antes de ponernos las babas?
En fin... Todo eso...
Se nota que no tengo ni idea?
M


Donat que és divendres i segur que ens allarguem  :whistle: es podria seguir la tradició dels Novatos i fer-ho amb unes volls i el que les acompanyi, tot només de cara a l'hidratació i emmagatzemant d'hidrats de carboni, no penseu malament  :mdr:
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 21:14 #215 per maria (Associat/da)
XeiX... Tu no dejas pasar una ocasion de una buena Voll, eh?
Asi te repones de la deshidratacion del domingo!!!
Por mi fantastico!!!
M
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 22:02 #216 per Barcelona92 (Associat/da)
Doncs despres del "bany" ST.

Jo no soc cap expert peró divendres entre tots podem fer una clase teorica pre-tri-sprint.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
13 Jul 2010 23:58 #217 per nhugt4 (Visitant)
Barcelona92
Bien, pues intentaré confirmarlo el jueves. Creo que lo más tarde que puedo llegar es sobre las 18:45h
Gracias otra vez.
El tema ha estat tancat.
14 Jul 2010 10:13 #218 per SigmaOmik (Associat/da)
Ja m'he apuntat a Calella, a veure com surt. Hi ha vaixell escombra, oi?

Anem a la platja !!!

25 JULIOL, TRAVESSIA ILLES MEDES ESTARTIT 1500M
TRI-GAT
Barcelona92

1 AGOST, TRAVESSIA PLATJA DE CALELLA 1000M
TRI-GAT
Barcelona92
SigmaOmik

15 AGOST, TRAVESSIA TRAVESSIA NEDANT POT DEL FANGAR l’AMPOLLA 3300M
TRI-GAT

El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 09:55 #219 per caloreta (Visitant)
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Xeix on està la llista i la informació per aquest divendres  :oops: :oops:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2010 10:03 #220 per TRI-GAT (Visitant)
Eso, eso,

Com s'arriba al punt de sortida?

on es? es a prop del CN Barcelona?

Jo, arribaria a l'hora i hauria de marxar aviat, pel que no em quedaria a cap ST.

Ja direu.
El tema ha estat tancat.