CoRReCuaCS. Tardor 2010

CoRReCuaCS. Tardor 2010

13 Oct 2010 13:13 #81 per Enric59 (Visitant)

Ja teniu el planning... A guanyar a Badalona  :rofl: :rofl:


Voy!  :P

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 13:35 #82 per david (Associat/da)
Avui he obert el document de Swin Corredors (I) i he flipat una mica la veritat. Jo per Balaguer el que més vaig fer van ser 1500 metres 3 dies per setmana i això no durant molt temps (si ja ho se, que entreno poc  :whistle:).

Anem a pams, jo acostumo a fer sempre el mateix, entre 750 i 1500 metres crol sense aturar-me i amb paletes a les mans. Ara passar a aquests entrenos és massa canvi, aixì que poc a poc i necesito temps :)

Ahir hem vaig comprar un pullboy ja que per a mi la natació hem serveix per quan estic una mica agobiat d'entreno de bici i corre i per tant "descansar" les cames hem va bé.

També hi ha unes coses elàstiques per entrenar no? però no ser que són.

Després d'aquest rotllo consultes sobre sessión 1, entre 400 ceb i 600 (50 pm 50 p 50 tracc) hi ha descans ? quant ?

Algun video bé per veure el pm

100 suau amb quin estil ???

SESIÓN 1 (1800 m)
400 CEB
600 (50 pm 50 p 50 tracc)
12 x 50 d10” Tiempo ?
100 suau

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 13:41 #83 per bego (Visitant)
Home David, ja et contestarà millor el Sergio, però jo diria que no hauries de començar amb aquest entrenament ... digo yo ....

I si et serveix de consol, a tots ens costa MOOOOOOLT. Jo m'he passat anys i panys nedant 2000 metres cada dia al teu estil, tot seguit. Així que pensava que a l'aigua un no s'ha d'esforçar. Pues no  :666: Però la bona notícia és que de seguida se li agafa el puntillo aquell de xispa i de ganes de més. I que on pensaves "ja no puc més" encara pots anar més ràpid.

O sigui que ànims. I sense pull-boy!  :whip: (tots els corredors feu el mateix  :he:)

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 13:48 #84 per david (Associat/da)
Esperem a veure que diu en sergio. A mi no hem costa, més aviat m'agobia una mica, potser necesito un mp3 aquatic.

O sigui que ànims. I sense pull-boy!  :whip: (tots els corredors feu el mateix  :he:)


Dona, gràcies per l'ho de corredor  :rofl:

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 13:49 #85 per bego (Visitant)

Esperem a veure que diu en sergio. A mi no hem costa, més aviat m'agobia una mica, potser necesito un mp3 aquatic.


El Sergio diu (je, je, és que el tinc en l'altra línia  :whistle:) que a les tres et contesta.
Sí, ja ho sé, em demanaré un mini sou de secretària del mister :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 15:18 #86 per Barcelona92 (Associat/da)
David  :love: :love: :love: (Tranquil, només és en to afectiu)

Benvingut al mon del clor i els entrenamets de natació + calcúl (ja veuras quin fart de riure per controlar els temps de les series)

No t'espantis... que amb les animalades que fas tu... aixó està "xupat". Si no et veus amb cor de fer l'entrenament d'aquesta setmana. Mira més endevant, agafa qualsevol dels entrenaments de "VUELTA AL AGUA" amb un parell de setmanes d'aquestes o una  :whistle:, després ja pots fer els normals. No tinc temps teus de referencia, per aixó sería bó que et prenguesis alguns temps (100 - 400 - 800 i 1500) segur que ja coneixes molts d'aquests temps... no cal que tornís a cronometrar-te.

Ja saps, qualsevol dubte aqui o al correu. Per cert enviam el teu num per incluir-te al arxiu de CoRReCuaCs  ;)

Els descans entre exercici i exercici és a elecció propia... no hi ha res marcat a no ser que calgui... tampoc és cuestió d'estar-se 10' (Arreglar-se casquet, ulleres, mirar l'hora, recordar temps... etc...) A vegades quan son exercicis de distancies convinades si hi haura temps entre exercici. Peró ja ho veuras. Les distancies suaus... son a elecció... papallona millor no... es tracte de relaxar el cos avanç de sortir del aigua  :winktongue: :winktongue:

Videos:
pm (punto muerto)
http://www.youtube.com/watch?v=-4DYCZAhYVE

tracc (tracción)
http://www.youtube.com/watch?v=nQOgoItK4Jk

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 15:42 #87 per david (Associat/da)
Sergio, cap problema, tots els consells són benvinguts. A mi és que l'entrenament primitiu que vaig fer ja hem va anar bé per Balaguer, però és una mica aburrit.

Per cert, que penses de les gomes i del pullboy?
Pensa que jo de vegades hem fico a l'aigua perquè no poc ni moure'm (principalment de cames).

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 15:49 #88 per Oriol_TBID (Associat/da)
bona tarda amfibis!!!

Sergio, a mi també m'agradaria rebre aquests entrenos  :whistle:

quines dades necessites i a on?  :wink2:

gràcies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 19:36 #89 per maria (Associat/da)
Estoy un  poco empanada.....el sábado se nada ?

m

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 21:35 #90 per Enric59 (Visitant)

Ja teniu el planning... A guanyar a Badalona  :rofl: :rofl:


Voy!  :P


No he ido!  :'(

Porto 3 dies constipat, sense febre, però amb congestió.

A veure si demà...  :P

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2010 21:38 #91 per Enric59 (Visitant)
Sí, Maria, sí. Hay convocatoria  :yes:


Dissabte 16 Octubre 10h
4 x 12' (6 Boies) (Escalfament, Progressiu, Regressiu i Antidepressiu)

- Barcelona92 (sense neoprè en plan paxanga)
- Dani (estrena neo)
- Maria (amb neoprè)
- Jaume (amb neoprè i amb pena, s'ha de escollir)
- Eulàlia (amb neoprè)
- Enric (després 30' running)
- Bego i Lluis

Si finalment ens animem em fico una estoneta amb vosaltres per escalfar els braços... despres miraré el partit de supercopa a la piscina. Entrada Lliure.


Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 00:03 #92 per Barcelona92 (Associat/da)

Sergio, cap problema, tots els consells són benvinguts. A mi és que l'entrenament primitiu que vaig fer ja hem va anar bé per Balaguer, però és una mica aburrit.
Per cert, que penses de les gomes i del pullboy?
Pensa que jo de vegades hem fico a l'aigua perquè no poc ni moure'm (principalment de cames).


Per parts... per millorar en natació, com en la cursa a peu, necessitem les famoses series... i treballar una mica... amb aixó jo (un verdadero patán) vaig sortir 9º a Balaguer... tu nedas molt bé... amb treball podries millorar molt.

Quina mania amb el pullboy... jo només l'utilitzo quan faig peus... si t'acostumes despres les cames s'enfonsaran... no abusis. OK?

Ja m'explicaras que tal els entrenamets.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 00:17 #93 per Barcelona92 (Associat/da)

bona tarda amfibis!!!
Sergio, a mi també m'agradaria rebre aquests entrenos  :whistle:
quines dades necessites i a on?  :wink2:
gràcies!!!


Tenim un parell de fulles de Google Docs. Si t'interssa enviam un MP amb el teu correu i temps en natació. 100 - 400 - 800 - 1500. Ja anirem afinant.

Una abraçada.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 12:31 #94 per david (Associat/da)
Que ningú s'emprenyi, penseu que vaig poc a poc i vull passar de no entrenar a entrenar una mica bé jejeje

Avui he fet

250 pullboy+pales, 250 pullboy+pales, 250 esquena, 250 pales

I més endavant m'aniré apropant als entreno que comentes Sergio.  Només un dubte, com cullons es dona la volta un cop arribas al final de la piscina. Vull dir, poc donar la volta però m'enfoso una mica i perdo ritme, s'ha de fer lateralment ???

Intermón Oxfam Trailwalker
  NOSALTRES I TU, JUNTS PER UNA CAUSA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 15:39 #95 per Oriol_TBID (Associat/da)

bona tarda amfibis!!!
Sergio, a mi també m'agradaria rebre aquests entrenos  :whistle:
quines dades necessites i a on?  :wink2:
gràcies!!!


Tenim un parell de fulles de Google Docs. Si t'interssa enviam un MP amb el teu correu i temps en natació. 100 - 400 - 800 - 1500. Ja anirem afinant.

Una abraçada.


OK!!!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 16:04 #96 per TRI-GAT (Visitant)
Hola correcuacs,

Quin grupet mes xulu que heu muntat no? us llegeixo i em poso verd d’enveja al veure que quedeu per nedar al mar tots plegats, a mi em va fatal poder quedar amb vosaltres, a mes que soc molt fredolic i sense neoprè no em torno a ficar al mar fins el mes de juny de l’any que ve.  :whistle: :whistle:

Barcelona92 t’envia’t un MP a veure si em poso les piles i us puc seguir encara que sigui de lluny,  :P que em vull currar molt be la natació cara a la temporada vinent de triatlons i no anar dels últims com aquesta.  :aww: 8)

Ja parlarem 

 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 20:10 #97 per Barcelona92 (Associat/da)
TRI GAT quin honor... L'aigua està calenta... potser més que a principis d'estiu... Envia'm el teu correu de Gmail per donar-te acces als fulls.

Dissabte quedarem al mati !

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 21:27 - 14 Oct 2010 21:29 #98 per Enric59 (Visitant)
Necessitem un parell o tres de voluntaris per a l'aquatló de Badalona. Els lloc a ocupar són bons i es podrà seguir la prova: controls d'entrada i sortida de l'aigua, vigilància de boxes i control d'arribada.

Oferirem el mateix que als atletes: bossa amb samarreta i regals i beguda i menjar dels avituallaments.

Qui estigui interessat que m'enviï un MP i el posaré en contacte amb el director tècnic de la prova.

Caldria ser a lloc cap a les 14:30 h fins que acabi la prova, cap a les 17 h.

Vinga, no perdeu l'oportunitat de participar a l'organització del Campionat de Catalunya d'Aquatló!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2010 00:24 - 15 Oct 2010 00:57 #99 per Barcelona92 (Associat/da)
Oriol, TRIGAT. Ja esteu a la llista... ara piscina piscina  :whip: :whip: :whip:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2010 18:04 #100 per danibdn (Visitant)
hola!
demà a les 10:00 com sempre a la Barceloneta? Suposo que no tindrem problemes pel tema de vestidor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.