Animació per part dels equips

Animació per part dels equips

26 Jul 2016 22:11 #1 per Debutante (Associat/da)
La comissió organitzadora de les 24h us presenta una nova novetat per l'edició d'aquest any.

Concurs d'animació per parts dels equips participants!!  :party: :yipi: :yes: :party: :yipi:

Com ja sabeu, hem canviat la composició de les proves d'aquesta edició per tal de cobrir la forta demanda d'equips que volen participar en el nostre esdeveniment esportiu. Però volem fer que aquest augment d'equips, es tradueixi en més gent a la pista i, per tant, més animació per tots els participants. Per tal d'aconseguir-ho, hem pensat en fer aquest concurs que ara us miro de detallar.

El primer punt important és que volem que els equips tinguin la seva propia zona, el seu punt de trobada, on compartir les 24h amb els diferents components de l'equip. Aquests espais estaran ubicats a l'interior de la pista. Hi haurà algunes zones permeses i altres no permeses (per temes organitzatius propis de la competició). La tria de l'espai que li correspon a cada equip es farà en funció de l'ordre d'inscripció. El primer en inscriure's, triarà primer. Després el segon, el tercer.... Aquesta tria es farà el mateix dia de la prova, i cada equip haurà de tenir un "delegat". Després parlem d'això.

L'espai que tindreu es un espai a peu de pista. A l'interior. I  vosaltes heu de portar el que vulgueu fer servir, una tauleta, cadires,... ATENCIÓ! Les carpes no estaran permeses. Si algun equip en té, us agrairem que les deixeu als organitzadors per tal de cobrir l'espai exterior on estan els atletes individuals. Tampoc es podrà fer cap tipus d'acampada. I un altra tema molt important: la neteja de la zona ocupada per cada equip és responsabilitat de cada equip. Haureu de deixar la zona al menys tan neta com estava a l'inici.

Aquesta zona us servirà per reunir-vos, animar al vostre equip i a la resta de participants: equips i atletes individuals.

Es tracta de convertir-se en el equip que més gresca faci i més animi als altres. Podeu cantar, ballar, venir disfressats,.... el que vulgueu. Però recordeu que durant la nit (horari sense megafonia) hem de respectar el descans dels veins propers. Però podem animar d'altres maneres més silencioses.

Poc abans de la finalització de les 24h es farà una votació. Cada equip votarà a 3 equips amb 3, 2 i 1 punt. No es pot votar a un mateix equip més d'una vegada ni votar-se a si mateix. I l'equip que més punts obtingui, guanyarà un simbólic premi.

Per tal de poder organitzar tot això necessitem que cada equip tingui un "delegat". Aquest delegat pot ser un membre de l'equip, o una persona que us conegui pero no participi. Les funcions d'aquest "delegat" seràn:
1. A les 10:30 de dissabte 17 de Desembre haurà d'estar present a la pista per fer el repartiment de les parceles. No estar present implica la perdua del torn de selecció.
2. Poc abans de la finalització de les 24h (cap a les 11:00 aproximadament de diumenge 18 de Desembre) haurà d'estar present a la pista per fer la votació als altres equips.

Us avisem amb temps per tal de que pugueu anar pensant i organitzant-vos. Com animareu? De que anireu disfressats? Vinga!! A preparar-se per animar com mai abans heu aniumat!!

Si teniu cap dubte o comentari, feu-lo aquí per tal de poder anar donant resposta.

Gràcies a tots!!

I recordeu que els primers en inscriure's trien la millor ubicació disponible!! No us ho penseu gaire!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2016 23:33 #2 per jaume86 (Associat/da)
Un petit apunt, Debutante corregeix-me si no és correcte!

Des de les zones d'animació no es podrán fer els relleus. La zona per poder fer els canvis de corredors/es estarà ubicat a la zona habitual (interior de la recta de meta, cap a la meitat) i serà l'únic punt per fer els canvis oportuns que els equips estimin convenients.

Segur que aquest any ens ho passem millor que mai! :party: :party:

2h58'12"; marató Barcelona  2018 (13)
1h22'59" mitja  Barcelona 2018 (44)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (al desembre a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2016 23:39 #3 per Debutante (Associat/da)
Correcte!! La zona de boxes es manté i només allà es podran fer els canvis de xip.

Les zones dels equips es per estar junts, animant,... però no es poden fer els canvis allà.

Gràcies per recordar-ho Jaume!! :great:

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2016 17:56 #4 per Jorfer (Associat/da)
Segur que serà un èxit.  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2016 19:27 #5 per curat (Associat/da)

Segur que serà un èxit.  :great: :great:


Segur que serà un èxit  :yes: :yes: 8) 8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
20 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.