34º Cross Casa de Aragon. 3 Mayo 2.015

34º Cross Casa de Aragon. 3 Mayo 2.015

03 Mai 2015 19:56 - 03 Mai 2015 20:59 #81 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona Pol26!  :great:

Cursa molt més dura de l'esperat, fins al km5 encara, tot i que l'anada-tornada-anada a la rambla no ho semblava però castigava (pendent d'1% aprox.) Km5 en 20'55" ja més lent del que volia, però el dia tampoc estava per fer grans alardes i a partir d'allà una tortura per mi, que venia amb les cames no massa fines i la "paret" de 100m poc despres del km5 ja m'ha deixat tovet i m'ha costat recuperar i el puja i baixa constant no donava treva. I al km8 (molt malament posat, per cert) una altra pujada durisima per anar a sortir del parc. Ni tans sols l'ultim km (no on estava posat el cartell, de nou fatal) a partir de l'ultima pujadeta he aconseguit fer-lo rapidet.
Al final 42'41" sense força per l'sprint, idèntic crono (1" menys) que a l'Apel·les i al Cros de Sants, ja es casualitat  :oh:

A millorar:
-la col·locació dels punt kms
- Distancia total justeta
- Catifa de sortida. Encara avui que erem ben poquets. Una idea seria sortir al mateix lloc de l'arribada i fer una primera volta a la pista i si sobra alguns metres segur que es poden retallar a algun lloc (al gir de 180º del km9 i pico, a l'Av. 8 de Març, per exemple)
- i vigilar l'hora de sortida dels 10km! Avui sort que hem sortit 2' abns pq per poc no ens trobem de cara el guanyador dels 5km, que ha fet 16'32". Crec que la diferencia entre la sortida d'una i altra hauria de ser de 10' màxim (suposo que ja es te en copte que la de 5km igual surt un pèl tard, llavors perfecte  8) )

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2015 20:18 #82 per Vladi (Associat/da)
Quan he comentat el tema de ben organitzada, em referia al tracte al corredor i als voluntaris (que han patit de valent amb algun conductor). Totalment d'acord amb tu, Danigoal, que els punts quilomètrics estaven molt mal col·locats.

Revisant les carreres que he fet, m'he adonat que era la segona vegada que l'he corregut. La vaig fer l'any 2007, però aquell any era un recorregut d'uns 7km aproximadament i es va celebrar a l'octubre per la festa del Pilar (o potser era una altra cursa que organitzava la casa d'Aragó?)

Salut  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2015 21:03 #83 per teresa57 (Visitant)
Hola amics, us deixo les fotos que he fet avui!!1  :love:
picasaweb.google.com/1145330989180360059...DeLaCasaDeAragon2015

Tots junts, podrem.
ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2015 21:03 #84 per Danigoal (Associat/da)
Sí, i tant. Tracte al corredor i voluntaris, perfecte. M'ha agradat l'ambient de cursa "petita"  :yes:
I el recorregut també bastant bé. A part de la duresa, el parc final està molt bé. I fa gràcia fer el primer km al revés de la mitja de Gavà  :happy:

I sí, debia ser aquesta, abans es feia al l'octubre, no sé el motiu del canvi. Igual massa competència per aquelles dates

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2015 21:10 #85 per JosepJaipur (Visitant)
Hola companys,
Molt de gust de saludar-vos aquest matí a Gavà.  Us he deixat unes fotos al Facebook.
Fins la propera.

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2015 21:19 #86 per jordi mas (Associat/da)
Gràcies Tesresa pel Megareportatge fotogràfic !!
He fet la de 5k , però penso que potser hauria estat millor la de 10k. He corregut molt sol , i també m'ha sorprés el perfil de la cursa. El tracte molt bo, i la comoditat de començar i acabar a les pistes també molt bé.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2015 21:25 #87 per Vladi (Associat/da)
Moltes gràcies Teresa57 per les fotos.

Que et recuperis aviat de la lesió :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2015 11:29 #88 per finorunner (Associat/da)
Bones!

Un plaer córrer de nou pel meu poble d'adopció! I veure tants correcats, quin goig!


Personalment content per la cursa: ja la coneixia, això és molt important per saber lo que t'espera i regular sempre. Porto una bona temporada fent més muntanya que asfalt, i això m'ha anat molt bé per controlar les diferents pujades que té el recorregut. Feia temps que no feia un 10.000 i la veritat és que estic content amb el temps fet.


Espero tornar-vos a veure aiviat pel poble!  8) 8) 8)


Vladi, sí que és la mateixa cursa. Abans la Casa Aragó feia la cursa només pel tram de la Riera de Sant Llorenç, el tros de circuit on hem fet dues voltes. Si no recordo malament es feien 3 o 4 voltes i sortien uns 7,2kms. Va ser la primera cursa que vaig fer, on vaig debutar oficialment al món de les curses amateurs i on em va picar el gusanillo. I diria que va ser el 2006 o 2007 tb!


Salutacions!

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2015 19:40 - 06 Mai 2015 19:41 #89 per Hansi (Associat/da)
La meva primera participació en aquesta cursa, que em va deixar una gran varietat d'impressions.

Potser el que més em va sorprendre va ser la duresa del perfil, del qual afortunadament em va advertir just a la línia de sortida el Car-Pat, comparant-lo amb el de Sant Quirze. Jo només esperava alguna pujadeta esporàdica i, en realitat, els 10 km són un continu pujada-baixada...vaja, la definició de cursa trencacames per excel·lència! :he: La veritat és que em va agradar molt, és la mena de cursa que serveix molt com a entrenament de força per les cames, i encara que et faci esforçar-te si vas a tope (cosa que vaig intentar fer), a mi em deixa molt bon regust.

El conjunt de la cursa per mi va ser agradable, ja que es nota que es fa amb bona voluntat i probablement lluitant contra dificultats per falta de suports econòmics i de mitjans humans. L'ambient de la cursa és de bon rotllo, amb simpatia i eficiència per part dels voluntaris, i en el marc d'una pista d'atletisme com la Bòbila, que li dóna més substància a tot plegat. A sobre, érem molts correcats i això encara dóna més caliu :happy:.

De les coses que per mi van ser negatives, una són els punts kilomètrics, que seria millor que estiguessin més ben situats, perquè tenir kilòmetres de 1250 m i altres de 700 m fa mala impressió. I l'altre detall negatiu que per mi és important: la falta de menjar a l'arribada. Fruita, o entrepà, o galetes...menjar sòlid, a més de l'aigua. Digueu-me golafre, ho reconec :intello:.

Com deia, en conjunt, un matí passant-m'ho bé amb tots vosaltres, i amb un aplaudiment a l'ull clínic del Jorfer: va encertar, dies abans, que jo podia quedar entre els 25 primers, i així va ser (crec que el 19è). Quin monstre, no només clava els ritmes corrent, ara ja també pot aproximar la posició d'un corredor sabent les seves marques recents i el nombre d'inscrits! :he: :yes: 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.