4a. cursa Transplant Run 5km. Parc Fòrum 19/03/17

4a. cursa Transplant Run 5km. Parc Fòrum 19/03/17

20 Mar 2017 19:39 #21 per mickymache (Associat/da)
Moltes gràcies per les fotos i pels consells al blogmaldito, Dabit!!!  :great: :great: :great:
Però em sap greu que gairebé mai facis una cursa a tope.  :arf:

La vaig fer al 2013, la primera edició, i el recorregut era diferent i no arribava als 5km. Ahir sí que van sortir els 5km (el garmin em va donar 60 metres de més), en un circuit entretingut i un matí esplèndid.
Això sí, per fer una bona marca, t'has de situar molt endavant a la sortida, que en ser una cursa "festiva" et pots trobar un bon tap només començar.

A simple vista em va semblar que hi havia molta gent, van parlar de 2.300 inscripcions? Tot i que al final només consten 1.382 arribats a meta, hi havia força gent amb dorsal però animant, sense còrrer. Una cursa consolidada i amb bona salut.  8)

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: 22'07" 2a volta Cursa Delta Prat
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 44'40" Cursa Delta Prat
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: 1h49'03" Mitja Marató del Pla de l'Estany

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2017 20:43 #22 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Primer cop que feia aquesta cursa ben a prop del mar, però amb uns considerables tobogans, que et fan treballar cardio i cames. Aquest cop han atès les consideracions que els van fer arribar en  Dabit  i la distància em va semblar prou correcte  :great:

Tot i voler aprofitar les baixades, el perfil global penalitza el temps final, vaig entrar en 22'09" una mica més del que voldria haver fet, però amb perfil que té, en va deixar satisfet. ;)

Dabit moltes gràcies pels reportatges fotografics  :great:


La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2017 22:44 #23 per crissbd (Associat/da)

No puc estar mes que super contenta i molt orgullosa de la meva nena i nebots!!! La petita Lucia s'ha aixecat amb febre i no l'ha pogut fer, pero la resta hem surtint a un trote suau, i han aguantat els 5 kms corrent sense haver de parar!!! Aixi que com dic, mooooolt orgullosa d'aquests petits, fent la cursa en 40'32" i esprintant a l'arribada que no els agafava  :beurk:
David, moltes grácies per les fotos i els anims!!  :great:

Moltes felicitats per la familia Murcia  :love: I molts anims per la Lucía que és recuperi de la febre

Moltes gràcies!!! Es fantastic correr en familia!!  :love: :love:

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.