Cursa dels Nassos de Barcelona 10km 31/12/17

Cursa dels Nassos de Barcelona 10km 31/12/17

30 Des 2017 18:39 #21 per quicu111 (Visitant)
yo intentaré en 42.00

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2017 01:03 - 31 Des 2017 01:04 #22 per Jordi (Associat/da)
Tinc company de barqueta i debuta com jo :woohoo: , farem un bon tàndem :great:

Sub 41:30 Jorfer
Sub 42:00 quicu111
Sub 48:00 JRDi69, Vladi
Sub 50:00 Anthony McQueen

Fins avui d'aquí unes hores ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2017 11:06 #23 per tonivet (Associat/da)
Ho intentarem
Sub 41:00 Tonivet
Sub 41:30 Jorfer
Sub 42:00 quicu111
Sub 48:00 JRDi69, Vladi
Sub 50:00 Anthony McQueen

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2017 15:33 #24 per Natxo (Associat/da)
Sub 41:00 Tonivet
Sub 41:30 Jorfer
Sub 42:00 quicu111
Sub 48:00 JRDi69, Vladi, Natxo
Sub 50:00 Anthony McQueen

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2017 21:18 #25 per Josep58 (Associat/da)
Una cursa dels Nassos més feta, amb la d'avui la meva 15ena. participació.

Una de les grans de Barcelona en la que l'organització està a l'alçada de l'esdeveniment i veig que cada any es superen. Tot i sortir del tercer calaix un cop superada la línia de sortida, prou espai per agafar el ritme previst sense cap sobresalt i un cop fet el gir de Selva de Mar camí lliure per trobar el lloc que les forces et donen. Pas del km. 5 en 21'40" i línia d'arribada en 43'24" doblant pràcticament els parcials :great:

Bon any 2018 a tots ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2017 21:56 #26 per Jordi (Associat/da)
Bona tarda/nit, debut amb éxit...

Em situo en la segona onada cap endavant per tenir via lliure; de camí saludem en Natxo i no veiem en Vladi, però trobo un bon grupet al costat de la llebre de 48; això pinta bé :cheer:

Cursa molt fàcil, només seguir la llebre de 48 en toni_... :woohoo: (no recordo el cognom :blush: )
Feina magnifica i jo he aguantat prou bé amb un petit flato arribant al Km 7 que s'ha quedat en poca cosa i arribat al Km 8 ja sabia que estava fet, vent a favor i a volar per la Diagonal :silly:
Temps final 47:50 i molt content; agafant moral per iniciar una nova etapa maratoniana B)

Sé que algunes han fet marca i d'altres s'han quedat a poc d'aconseguir-ho, però tots hem tingut una molt bona manera d'acabar l'any B)
Bon entrada d'any i fins l'any que ve!!!!

Deixo track perquè critiqueu (aquest cop el pulsòmetre a casa :oops: ) i posició:
www.strava.com/activities/1335138225


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 14:22 #27 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS d’ahir.
photos.app.goo.gl/1UQmWmt8Sc8woccH2

Des de la Mercè que no feia cap cursa, el meu objectiu, acabar-la sense patir gaire, la marca la mes dolenta d’aquesta cursa 58m.:blush:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 16:13 #28 per Jorfer (Associat/da)
Bon any a tothom.

Ahir vaig participar una vegada més a la cursa dels Nassos amb gran entusiasme i ganes de fer-ho el millor possible.

Després de saludar a la majoria de llebres i de companys que van passar per la carpa correcat vaig escalfar però ja no tenia les millors sensacions doncs la digestió no la tenia finalitzada, encara i així vaig sortir al ritme previst fins on el cos pugui.

Fem barqueta i de seguida noto que al ritme de 4:09 vaig forçat així que dic als companys que a partir del 4 aixecaré el peu i aniré fent. Finalment faig la millor marca de l'any a la distància de 42:15 però m'he quedat amb ganes de baixar del 42. Que li farem.

Continuem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 17:22 - 01 Gen 2018 17:28 #29 per Vladi (Associat/da)
Hola, companyes i companys!

Ahir bona tarda a Barcelona per córrer, però no vaig poder assolir el meu objectiu. Vaig sortir una mica endarrerit dintre del calaix però vaig anar avançant fins agafar i avançar el grup sub-48. Al principi en trobava bé, però a partir del 6 vaig començar a patir i em va passar el grup, vaig procurar tenir-lo a prop per intentar de tornar a agafar-lo aprofitant la baixada de l'últim quilòmetre però no va ser possible. Al final 48:32.

Em va agradar molt aquesta cursa. Ambient magnífic, bona organització, recorregut òptim per fer marca i, tot i la gran quantitat de corredors, es pot córrer bé des del començament. Espero poder fer-la en properes edicions.

Tanco un bon any a nivell de curses i objectius assolits, no puc queixar-me.

La propera la de Reis a Igualada. Serà la meva tercera participació i sempre m'ha agradat molt.

Enhorabona a tots els que sí que heu aconseguit els vostres objectius :great:

Que tingueu molt bon 2.018.

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 19:47 #30 per quicu111 (Visitant)
bueno yo ke puedo decir con el mal año ke e tenido a un puedo da gracias a dios por terminarla

bon año a todos

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 20:25 #31 per Jorfer (Associat/da)
He passat pel QualiCat

www.corredors.cat/qualicat/details/3/160-cursa-del-nassos

Primer cal registrar el resultat i després ja podem valorar la cursa. ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 20:32 - 01 Gen 2018 21:02 #32 per JoanDeGracia (Associat/da)
Bona tarda i bon any nou a tothom.
Malgrat el meu dolent resultat en la cursa (53'10") i bastant lluny del meu millor moment de forma i resultat que esperava assolir, va ser una de les curses on més hi vaig gaudir, gràcies a l'alta presència de correcats i corredors en general que vaig poder sal.ludar. La llista seria molt llarga, segur que m'en deixo alguns, però ho intentaré: cristina, jordi, David_C, alba, solteron, luzyan54, Ramon_B, Rosa, barceruel, judith, Jorfer, pinnelli31, darkfenris, Tete_Xavi, mario.cat, xavher, obadia, null0, chute, joan3, Jordi mas, jaume86, teresa57, grinta, EDJ, Eduard mas, Manolo_M, mireia584, Manel58, Esteve.... i com deia, segur que m'en deixo alguns.
Per això avui vull fer un petit homenatge a tots ells i no parlaré tant de la cursa, ritmes, etc... els protagonistes sou realment tots vosaltres, els que dónen sentit al món del córrer al poder compartir moments, curses i moltes altres experiències.

Us escric això desde el llit, on soc desde aquesta tarda amb un fort dolor de lumbàlgia que confio em pasi aviat.

Una gran abraçada a tots !!
I enhorabona a tots els que heu fet marca o assolit objectius.

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 20:35 #33 per Jorfer (Associat/da)
JoandeGracia que sigui lleu aquesta lumbàlgia i que et recuperis aviat. :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 21:04 - 01 Gen 2018 21:07 #34 per esquimal (Associat/da)
Bueno, pues como manda la tradición última carrera del año que me pilla ya con un mes de entrenamiento para el maratón de Barcelona. La cosa está marchando bien y hago muchos cambios de ritmo rápidos así que antes de la salida tenía claro no sólo que iba a atacar marca (39:05) sino que iba a por la barrera del 39. Estaba mentalizado para ello y muy concentrado.
En la salida pregunto a Hansi que tiempo piensa hacer para ver si puedo pegarme a el pero me dice que ha estado enfermo y va sin reloj así que no sabe decirme un tiempo seguro. Así pues decido tirar por mi cuenta y ver que tal sale la cosa.
He salido muy fuerte porque si no ya sabemos que en Nassos se puede formar embudo al comienzo y en el km 5 he tenido que parar porque me moría del flato. Parada de 30 segundos controlando reloj y arrancada al mismo ritmo que llevaba (3:53). Como me conozco sé que es mejor eso que no petar 1km más adelante.
En el km 8 llevaba 13 segundos perdidos así que he intentado apretar un poco más y el km 9 me ha salido a 3:48. Al pasar por el 9 he visto que había recuperado 10 segundos y que tenía que apretar pero que si no aflojaba lo conseguiría y me ha salido un último kilómetro de locura a 3:41 (el más rápido de toda la carrera) y un sprint final de 100m a 3:30.
Tiempo final 38:47. Nueva MMP y por fin soy sub39. :great:

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 21:44 - 01 Gen 2018 21:44 #35 per Jorfer (Associat/da)
Que crack esquimal.
Ja sub 39.
Moltes felicitats.
Segur que et sortirà una gran marató.????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 11:33 #36 per Grinta (Associat/da)
Ostres, podíem haver anat juntets ?

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 11:56 #37 per Grinta (Associat/da)
Bon dia!
Avui una mica més recuperada he entrat al fòrum, que últimament ho faig poc ?
Supercontenta de trobar tants companys a la sortida i poder saludar-vos a tots, ja que faig poques curses d'asfalt i no us veig tot el que m'agradaria...
Us explico una mica: sabeu que últimament estic centrada en cros i pista i volia fer la mínima per anar al Campionat d'Espanya de 10000m en pista (sí, soc massoca, 25 voltes tipus hàmster).
La mínima per poder anar a la meva categoria quarentona és 42'30". Uffff, vaig pensar, això és abaixar 45" la meva MMP, primer obstacle. Però em vaig marcar com a objectiu fer-la, així que al lio.
Segon obstacle, la RFEA només m'admet Nassos i St Antoni com a curses homologades. Sí, ja sé que Mercè, Bombers, Jean Bouin..., estan homologades però la RFEA no me les posa a la fitxa federativa, què hi farem!
Tercer obstacle, a Nassos sempre faig de llebre i m'encanta acabar l'any d'aquesta forma.
I per acabar-ho d'adobar, se m'acudeix fer El Masnou 5d abans. La faré amb tranquil·litat, vaig pensar :whistle:
El 26, va sortir 20'18" al Masnou, afluixant al final però anant a un ritme exigent per a mi. Surto de la cursa i em fico a un cotxe 2h30' sense estirar. Resultat: 3d amb mal de cames, sense córrer perquè no parava de nevar i amoïnada per Nassos.
Arriba el 31 i surto a per totes i amb +2kg de les festes :angry:
Vaig un pelet per davant del Jaume que no para de cridar-me que afluixi i guardi per al final. Em passa al 6,5km on començo a patir de debò. Massa gent, massa asfalt i massa km, quan estic acostumada a cros de 4km. Però no vull tornar a casa i dir a l'Uma, que aquest any també fa atletisme, que no ho he aconseguit perquè no he lluitat. I decideixo deixar-me les cames si cal.
Els dos últims km són una tortura, vull parar, el vent em dóna de costat, em fan mal les cames però no vull abandonar. Em dic mentalment "Eva, fes la p... mínima i no tornis a córrer un 10km en ta vida".
Giro i veig els arcs. Em dic apreta, apreta. I apreto, entro esprintant i quan miro el rellotge veig 42'17", sí!!! MMP abaixant 58" l'antiga, mínima assolida i molt orgullosa d'haver-ho donat tot.
Encara baixo els esglaons de costat. Em fan molt de mal les cames. Però ja està fet, ara a descansar i veurem on fan el Campionat, que com sigui a Càceres o Orense igual no puc ni anar-hi :evil:
Apa, ja us he fotut el rollo. Però es que un dels meus objectius per al 2018 és passar més pel web.
Joan, millora't! I enhorabona a tota la resta. Petooooons!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 13:19 #38 per Isidro López (Associat/da)
Hola!
Desde running.es vam estar fent fotos a l'arribada de la Cursa dels Nassos
Us les podeus descarregar aquí:
running.es/fotos/fotos-llegada-cursa-del...os-2017#.WktqfN_ibIU

Esperem que us agradin!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 14:59 #39 per Jorfer (Associat/da)
Grinta una alegria llegir que has fet MMP amb mínima pel Campionat d'Espanya. Gran. Vas patir com una campiona i, si ho sé et faig de llebre i venies el nostre grupet.

Isidro López moltes gràcies per l'enllaç. :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 16:49 #40 per Grinta (Associat/da)
Gràcies Jorfer!
Estic molt contenta.
Però vaja, que si em vols fer de llebre... Corres a Sant Antoni?Jajaja!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.