42a Cursa de Palleja de 5 o 10 kms el 2/7/2023

42a Cursa de Palleja de 5 o 10 kms el 2/7/2023

02 Jul 2023 17:45 #21 per Vladi (Associat/da)
Hola companyes i companys!

Bona cursa avui a Pallejà. Aquesta és la segona vegada que la corro i cal destacar, sobretot, l'organització. Molt bé el tema dels avituallaments, a l'estiu va molt bé els tres avituallaments durant la cursa, a més del de l'arribada.

La meva cursa ha estat millor del que esperava. Venia de fer 52 minuts a Pamplona la setmana passada i no tenia clar que podria baixar de 50. De totes formes, durant la segona volta he patit força, perdent més d'un minut respecte de la primera.:unsure:

Encantat de saludar a uns quants companys i companyes. Gràcies per la foto, llàstima que avui se m'ha oblidat :whip: la samarreta correcat (crec que no m'havia passat mai des de que la tinc fa més de 15 anys).

Ens veiem a Poble Sec!

Salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2023 18:43 #22 per RUNandWINE (Associat/da)
Gran matí avui a Pallejà.

10k en 48:11, on la segona volta se m’ha fet llarga degut a la calor, a que estic en pretemporada i, per què no dir-ho, al parell de kgs de més provocats per les cerveses a les terrasses 🍺🍺

Un plaer seguir desvirtualitzant Correcats.

Fins la propera (que suposo que ja serà a la tardor, és una tortura córrer amb aquesta calor).

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2023 19:00 #23 per Jorfer (Associat/da)
Juanjo amb el potencial que tens segur que agafaràs moltes xapes en el futur proper.

Vladi, ho sé, sempre t'he vist de pastanaga tota la vida. No passa res company.

RunandWine és el que té córrer a l'estiu, patir i patir la calor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.