26/05/2019 XXVIII Pujada a les Dues Pedres – XXIV Memorial Josep Llorca.

26/05/2019 XXVIII Pujada a les Dues Pedres – XXIV Memorial Josep Llorca.

03 Mai 2019 15:41 #1 per fandes (Associat/da)
Hola companys! :great:

Aquí us deixo el cartell de la :party: ja veteraníiiissima Cursa de la Pujada a les Dues Pedres.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: Pujadaales...ia_3.pdf
Mida del fitxer:757 KB

Pels colomencs potser aquesta cursa és la més estimada de totes, però :? per què? Des del punt de vista subjectiu, a més no poder...

- És un esdeveniment no competitiu! :checkflag: Això vol dir que es busca més que la gent valori l'experiència, que la posició, el temps o un possible guardó.

- Perfecte per iniciar-se a la muntanya o per "asfalters" :mtb: Penseu que hi ha dos curses sobre els 5km amb 80 m de desnivell positiu i la de 10,5km amb 250 m de desnivell positiu, els números parlen per si sols...

- Els serveis són TOP! :top: Gràcies a l'Ajuntament de Santa Coloma disposarem de les instal·lacions del Pabelló de Prat de la Riba, a pocs metres de la sortida, i just on està situada l'arribada, mola!!!

- La Serralada de la Marina és un tresor :heart: . Lloc d'entrenament per a alguns de vosaltres, i potser per altres un espai nou, el més important és que la deixeu tal i com la trobeu o millor encara.

- La festa no és sols la cursa, sino també el que ve :tada: després! Entrepà, beguda, samarreta, curses infantils i BALLADA DE SWING! Sí sí, ballada un any més, i és que quants més serem més riurem, moment d'aprendre o repassar el de fa un any...

Tot per 14 euros i amb molta il·lusió des de la gent de la Unió Colomenca d'Atletisme, us animeu? Ens podeu demanar qualsevol informació per aquí, diumenge ja estaran obertes a la web https://www.uca.cat i a partir de dilluns als espais presencials que apareixen en el cartell. I sino també els teniu en el reglament que us afegeixo a continuació.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: ReglamentX...dres.pdf
Mida del fitxer:193 KB

Fins ben aviat cracks!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2019 13:08 #2 per fandes (Associat/da)
Ja teniu les inscripcions obertes! ;)

I per als administradors de la pàgina :unsure: l'he afegit al Calendari de la pàgina de corredors.cat, es veu bé?

16 Mai 2019 17:49 #3 per fandes (Associat/da)
Ei cracks! Ja us heu apuntat? Sols queden 10 dies!

Em fa molta il·lusió dir-vos que diumenge tindrem un punt de recollida de Sabatilles Solidàries!

Evidentment per a això no cal inscriure's, us esperem el diumenge 26 per ajudar! Jo per exemple ja he fet una bona bossa des de la Marató de Barcelona... Segur que pastanagues :hearteyes: com el jaume86 ens podran explicar millor que poder portar.

Us hi esperem amb mooooltes ganes, esperem que xaleu aquesta cursa tant o més com la Mitja Colomenca!
Adjunts:

16 Mai 2019 20:46 #4 per Oriol_TBID (Associat/da)
Organitzada per la UCA, per la Serralada Marina i a tocar de casa... em sembla que m'apuntaré ;)

17 Mai 2019 11:40 #5 per RugbyMan (Associat/da)

Oriol_TBID va escriure: Organitzada per la UCA, per la Serralada Marina i a tocar de casa... em sembla que m'apuntaré ;)

Menys se'n val q has sigut mes rápid per que anava a puntar-me'n peró veient quina gent va m'ho estic repensant :kissheart:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'57" (Delta del Prat 2013) 41'31" Bombers 2018
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:32:15h (BCN 2018)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

19 Mai 2019 21:30 #6 per fandes (Associat/da)
Seria brutal trobar-nos diumenge que ve amics! :hearteyes: Us esperem amb els braços oberts.

22 Mai 2019 20:40 #7 per Oriol_TBID (Associat/da)
La Mei i jo ja estem inscrits ;)

23 Mai 2019 17:05 #8 per XaviCht (Associat/da)
Jo que em pensava que no correria aquest diumenge... Doncs serà que sí.

Ens veiem allà.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
44' 46" - 10 km Cursa Can Mercader 2019
1h 43' 05" - Mitja Colomenca 2019
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

23 Mai 2019 17:07 #9 per fandes (Associat/da)

Oriol_TBID va escriure: La Mei i jo ja estem inscrits ;)

Quina il·lusió! Ara ja estem en aquell punt dels nervis per a que tot sorti bé i amb la seguretat de veure com floreix la feina feta. Recordeu de dur una bossa ben gran per l'stand de sabatilles solidàries!

Ens veiem diumenge al Prat de la Riba, i després de la cursa ens "ballem" per celebrar-ho!

Avui 11:52 #10 per jaume86 (Associat/da)
Moltes ganes ja que arribi demà!!

Allà estarem recollint bambes i samarretes, us hi esperem!

2h58'12"; marató Barcelona  2018 (13)
1h22'59" mitja  Barcelona 2018 (44)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (al desembre a Can Dragó!)