Marxa Matagalls-Montserrat 2023 (16/09/23. 83,05 Km. Desnivell acumulat 5773)

Marxa Matagalls-Montserrat 2023 (16/09/23. 83,05 Km. Desnivell acumulat 5773)

27 Abr 2023 16:33 #1 per Antirco (Associat/da)
Ja estan obertes les inscripcions per la nova edició 2023
Teniu temps fins el 19 de juny
Tota la informació i inscripcions aqui

Matagalls en estat pur, passió en estat pur!
Passió per la Mm :muscle:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2023 19:49 #2 per Antirco (Associat/da)
Be.....
De aqui un mes comensarem de nou la aventura :party: :party: :party:
Algú de per aqui anirà ??? :)

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2023 17:09 #3 per Xeix (Associat/da)
N'hi ha de viciosos que repetirem.
Amb els punts que donen ja tornaré a tenir la CCCR de nou, de fet m'en sobraran I encara en faré alguna més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2023 16:12 #4 per Jorfer (Associat/da)
Xeix per curiositat, quantes vegades les has fet? Crec que des de que et conec la fas tots els anys

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2023 18:04 #5 per Xeix (Associat/da)
No és de les que he fet més, de vegades coincidia amb ultres de la copa d'ultres i com aconseguia la puntuació per la CCCR de les altres la deixava de banda. Quan torni a Barcelona (estem jubilats i no hi ha pressa per tornar a la calor) ho puc mirar a l'ordinador. Aquestes caminades a l'estar més estona, els lligams amb qui ho compartim són més forts i és el que ens enganxa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2023 19:45 #6 per grampy (Associat/da)
Jo també la faré, amb aquesta serà la 11° participació a la Matagalls- Montserrat, cada vegada trigo més a fer-la, l'any passat 17 h, aquest ben segur que més, ja que no porto km's com altres anys ...... que lluny queden aquelles 12 h 40 min de fa uns 20 anys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2023 20:21 #7 per Xeix (Associat/da)
La colla que anàvem l'any passat quan vam arribar a Monistrol, passat el pont a l'esquerra :sunglasses: vam fer un avituallament pirata al restaurant que hi ha, uns ous ferrats amb xoriço i cigaló, el rellotge és tan de menys que no recordo quan vam trigar, només és important si entrenem per aluna sortida més exigent o estem a prop d'un temps de tall

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2023 10:43 #8 per xandri (Visitant)
Bon dia

Aquest estiu me l'he passat fora i al juny em vaig despistar de fer la inscripció... sabeu si l'organització contempla traspassar dorsals d'algú que finalment no la pugui fer?

... o si sabeu d'algú que a última hora no la pugui fer, encara que sigui fent-la sota un altre nom (ja, ja ho sé), evidentment li pagaria el cost de la inscripció!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2023 21:42 #9 per grampy (Associat/da)

xandri va escriure: Bon dia

Aquest estiu me l'he passat fora i al juny em vaig despistar de fer la inscripció... sabeu si l'organització contempla traspassar dorsals d'algú que finalment no la pugui fer?

... o si sabeu d'algú que a última hora no la pugui fer, encara que sigui fent-la sota un altre nom (ja, ja ho sé), evidentment li pagaria el cost de la inscripció!


Xandri, el problema de fer-la sota un altre nom ve amb l'assegurança, si et passés qualsevol cosa es liaria " parda", encara que tu tinguessis assegurança pròpia o estiguessis federat. Podries fer-la per lliure amb autosuficiència, però sense dorsal

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2023 10:17 #10 per Antirco (Associat/da)
Un altre Matagalls al sac .. encantat de retrobar-me amb algú de vosaltres grampi Pirata Agus i algú altre correcat que vaig veure per allà.
Temperatura ideal i bon ambient .. la pega és que cada vegada en costa més seguir ritme viu ... i la pujada a Montserrat sem va fe eterna ... cada vegada tenim més pista de ciment i asfalt i al final he tingut problemes de cremor a la planta del peu ... el canvi de Matadepera no en va agradar.
Però encara i tot això si deu vol l'any que ve allà estarem de nou oi ?
Per cert, grampi ... perquè no estaves en forma que si noooo ¡¡¡ ... a la muntanya ets un màquina

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.