Neorural, 24 km, D+ 1.800 m, 10/12/2023

Neorural, 24 km, D+ 1.800 m, 10/12/2023

19 Nov 2023 20:13 #1 per Sarcel (Associat/da)
Muntanyer@s, us animeu a fer la Neorural en Santa Maria de Martorelles el pròxim diumenge 10 de decembre?
laneorural.com/

Per fi no coincideix amb el cap de setmana de les 24 hores!
He vist que la Liz també está inscrita, ya som dues correcates.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2023 21:38 #2 per aurelian (Associat/da)
No gracies, pero tampoc soc molt muntanyer, la vaig fer el any 2021 i el entorn es molt precios pero et fan baixar/pujar aixi sense molt sentit nomes per acumular els metres. Vaig trigar 4h 03 o aixi que per mi es mucho rato de pie.

La tovallola :thumbup: encara l'estic donant molt us.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2023 00:05 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
No Sarcel, faré la Trail Ardenya del dia abans, una mica més al nord (Santa Cristina d'Aro).

24km amb +-1800m és molt desnivell, ehh... buff. Un 15% de mitjana!! brutal.
Ara he vist que són 12 pujades fortes.

Estàs segur que saps on t'has ficat ?? :laughing: :laughing:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2023 17:38 #4 per Sarcel (Associat/da)
Siiiiiii :) , aquest any será la meva tercera participació en la Neorural i al 2012 havia quedat super bé, per la meitat de la classificació y 4a noia, les curses molt trencames com aquesta em favoreixen perquè gairebé tothom ha de caminar si o si.
Está molt clar que aquest any quedaré igualment relegada cap al final però potser aquest cop no seré dels últims.
De totes maneres donen 5 hores 30 per arribar.

I com diu Aurelian acostuman donar molt bon regals. Del 2016 tinc un gorro de la Neorural que és genial per l'hivern.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2023 18:43 #5 per Liz (Associat/da)
Dono fe que la Neorural va complir les expectatives de duresa que anunciava. Jo la vaig trobar molt maca. Molt bon ambient, bons avituallaments i bons regals. Va ser molt dura, però molt divertida. Hi ha trams curts amb molt desnivell de pujada i de baixada. No és gens fàcil, però estàvem més que avisats! El més curiós va ser que els trams estan just els últims 4 km, quan ja et sembla que hi ets i et sents la música de la meta... però no! queda algun regal final que recordarem molt temps! és una cursa de muntanya de proximitat (de BCN) que val la pena fer algun cop (o més) a la vida.

Un plaer @sarcel coincidir en plena cursa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2023 16:40 #6 per Barceruel (Associat/da)
La cursa de muntanya del “jardí de casa”. Absolutament sorprenent que pugui haver tanta duressa a la Serralada Litoral, però és que el cap de cursa, en Santi (Santitant) és el més grillat del poble. És la zona on jo entreno quan preparo muntanya i n’hi han molts trams de la cursa on només he passat quan vaig fer la cursa. A vegades, crec que fica el recorregut per llocs on no hi ha camí :joy: :joy:. És una mena de “Punktrail” fora del circuit punktrailero.

Jo fa anys que no la faig perquè acostuma a coincidir amb les 24 hores. Aquest any no ha estat així, però no vaig voler arriscar-me a patir alguna torçada o caiguda a només una setmana de les 24 hores. A veure si l’any vinent puc tornar a fer-la! :hearteyes:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2023 21:15 #7 per Sarcel (Associat/da)
Barceruel, sort que no hagis decidit fer la Neorural com últim entrenament de cara a les 24 Hores !

No sé com estarà la Liz però yo t’asseguro que encara ahir tenia els bessons carregadíssims, tot i que recuperant la normalitat: he estat dos dies en pla robot total, mai m’havia passat una cosa semblant.

El recorregut del 2012 era molt més fàcil: 23 km, D+ 1.300 m, vaig arribar a meta en 3.00.02 :cheer:
I el del 2016 també: 28,8 k, D+ 1.700 m (a meta en 4.39.25)

A veure com será el recorregut de l’any vinent : més dur, o més fàcil ?

Vull tornar-hi ! Valoro que encara puc malgrat que aquest any contra tot pronòstic m’han sobrat només 5 minuts per arribar dintre de temps. Ara bé, en un punt m’he passat de llarg, lo cual implica haver perdut com a mínim 5 minuts, i també m’he fet mal en una pujada, no portàvem ni una hora de cursa... S’havia de franquejar uns blocs de pedra i se m’ha enganxat el peu, la pedra és molt dura i a part de 4 ferides superficials, lo pitjor era la contusió en els genolls. Sort que el dolor ha anat baixant ràpid i he pogut continuar.

Es que la Neorural enganxa, a mi m’encanta anar amunt i avall i he gaudit molt. I sempre hi ha sorpreses com diu Liz.

L’última pujada duríssima, però ben amenitzada...

L’any 2012 hi eren els Koalas i havien ficat un sofà a dalt de l’última pujada amb un avituallament pirata de birres. Esperit Punktrail total !

Cursa molt i molt recomanable.:heart: :heart: :heart: Això si, s’ha de tenir els bessons i els quadríceps ben preparats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2023 18:20 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
Buff, m'agraden les curses i Ultres de muntanya, però aquests desnivells són una mica massa per a mi en tan pocs kilòmetres.

Enhorabona noies, Liz i Sarcel, per aquesta valentia!!

I gràcies per les cròniques.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.