Tokyo Marathon 2018 (25/02/2018)

Tokyo Marathon 2018 (25/02/2018)

28 Nov 2017 14:29 #61 per jaume86 (Associat/da)
Si hem d’esperar que ibirria inverteixi al prat... podem esperar ben assentats doncs passarem força estona!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 14:50 #62 per grimi (Associat/da)
ole ole pinta be aixo!!!
a veure si aquest any ens toca la rifa i ,,,,,,, tokiooooooo

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 15:13 - 28 Nov 2017 15:13 #63 per OscarBolo75 (Associat/da)

jaume86 va escriure: Si hem d’esperar que ibirria inverteixi al prat... podem esperar ben assentats doncs passarem força estona!!


Avui han annunciat, i es pot comprar, vol BCN-Boston, directe, molt molt baratet....ideal pels maratonians ;-)

Salu2

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 15:16 #64 per OscarBolo75 (Associat/da)

grimi va escriure: ole ole pinta be aixo!!!
a veure si aquest any ens toca la rifa i ,,,,,,, tokiooooooo

si, perque arrivar als 2h44' es imposible :lol:

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 15:31 #65 per grimi (Associat/da)
pels mortals com jo segur..... ;-(

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 19:48 #66 per kilometer (Associat/da)
Gràcies nois. La veritat és que falta de ganes no serà. Esperem que la resta de coses que sempre són necessàries, tant les que pugui controlar, com les imponderables, estiguin al meu favor. Avuí ha estat un día a priori difícl que s'ha solventat molt bé, i aixó m'ha reportat molta satisfacció. Visc envoltat de virus i mocs, al treball, a casa, etc...és difícl abstraure's. Aquest matí m'aixecava amb una mica de febreta i el cap una mica embotat, mal rotllo...Hem afegit un paracetamol a l'esmorçar i les sensacions s'han recomposat. Tot i aixó no les acabava de tenir les coses clares. Peró com en d'altres ocasions, només he pensat en córrer i gestionar bé l'esforç i l'energia emprada. Féia bastant fred i ha costat entrar els peus en calor. AL final 4 x 2000, R: 1:30, en 7:18 - 7:16 - 7:11 - 7:11. Entrenament 20 a la saca :great: . Haurem de tenir ben controlada la salut als proprs dies.

Per cert, OscarBolo75 molt bones, aquestes notícies que ens fas arribar. A veure si es crea aquest vol a Tókio, que abarataria costes pels que volen córrer i poc més. De cara a Boston 2019, doncs és una gran notícia més. Volar per 99 €, una meravella. Veurem com estan les coses quan arribi el moment si arriben bé, De momnet demà toca continuar amb el treball.

- queden....88 dies.......

- queden.....186 dies....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2017 17:35 - 01 Des 2017 17:35 #67 per kilometer (Associat/da)
Bé nois, ja torno a estar per aquí. Nou mes, decembre i energies renovades. Aixó, encara que lluny, està cada cop més a prop. Tal com diria el meu amic cachirulo, tanquem el mes amb 395,61 km, dels quals 351,41, han format part de la preparació específica per Tókio i la resta van ser dies transicionals abans d'iniciar la preparació el dia 6 de novembre.

Ahir vam passar per la fisio, i avuí hem tancat novament 6 dies seguits i demà, com acostuma ser els dissabtes, toca un merescut descans, així que ho tenim tot llest i preparat per tancar la 4arta setmana de preparació diumenge amb la primera tirada llarga. 2 horetes, per començar a apropar el cos al adistància maratoniana. Fot bastant fred últimament, peró el cor està calent, i és el que mana sobre la resta :great:. Ja us diré que tal va tot...

- queden....85 dies.......

- queden.....183 dies....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 20:01 #68 per kilometer (Associat/da)
Avuí tenia que passar-me si o si, pel fil. Hem iniciat ja la 5ena setmana de preparació amb el que ja tenim al sac un 25% de la feina feta, i ara comença a fer-se més "interessant" amb el pas de les setmanes, que és el que sol passar amb una preparació maratoniana. Com us déia ahir vam tancar la setmana amb el quilometratge més alt fins al moment amb una mica més de 106 km. Vam fer una tirada de 2h a la CDLA. Fèia fred i bastant vent per moments, peró és el que hi ha per aquestes alçades de temporada. No havia sortit el sol i jo ja gambetejava per allà, mentre véia com anava sortint el sol poc a poc i com les llums dela ciutat s'apagaven. I és que 2 hores, donen molt per mira, je je. En total van caure una mica més de 29 km a un ritme de 4:08/ km, un pelet més ràpid del que era necessari, peró les sensacions també hi juguen moltes vegades i no em vaig sentir incómode amb el ritme en cap moment.

Ara toca continuar, no queda altra i mantenir i incrementar el nivell. Arriben momnets interessants aquest mes que ens portarà a franquejar l'any, amb el 50% de la feina feta. En breu, si no passa res, formarem part del relleu de les 24 h de l'equip de casa i tocarà fotre-li canya, peró aixó serà en uns dies...demà continuarem amb el pla previst....

- queden....82 dies.......

- queden.....180 dies....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 23:20 #69 per jaume86 (Associat/da)
Buuufffff Kilo com estàs!!

Fotràs una marató espectacular

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2017 21:43 - 06 Des 2017 21:44 #70 per RafaZ (Visitant)
Kilometer que tal vas? Veig que vas directe cap a MMP eh... Jo finalment vaig correr amb el meu pare a NYC, una experiència brutal que em quedarà per tota la vida. La setmana passada vaig fer Donosti on em va sortir una bona marató amb MMP de 2h42:33 (1h22:02/1h20:31) i ara ja a preparar una vegada mes la Marató des Sables per l´abril.
Després de tornar a llegir la primera publicació i veient lo de l´acreditació sub-elit intentaré entrar a veure si hi ha sort!

Per cert, ja fa varies setmanes pero en un entrenament per la carretera de les aigues ens varem creuar i et vaig fotre un crit B) tot i que crec que no em vas reconèixer jejeje

T´aniré seguint d´aprop. Molts anims amb la preparació crack!
Una abraçada

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 15:29 #71 per kilometer (Associat/da)

jaume86 va escriure: Buuufffff Kilo com estàs!!

Fotràs una marató espectacular


Moltes gràcies, jaume86, tant de bo sigui així, tant debó ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 15:46 #72 per kilometer (Associat/da)
RafaZ, que tal nen...molt content de veure't per aquí i llegir comentaris teus, amb molt bones notícies. Com li he dit al Jaume, tant debó anem a Tokyo a fer una gran marató i si pot ser amb marca i si pot ser...una mica més. És la idea, és el moment i l'estat de forma que així em fan pensar. Veurem com va el dia D, peró de moment tot sembla rutllar adequadament...

Et vaig seguir amb l'APP a NYC. Ja em vaig imaginar que passava quelcom així, per que els ritmes de pas no eren normals per un "machine" com tú ;). Si l'expewriència va ser per recordar, doncs aixó que t'emportes. Et queda tornar un altre cop a NYC a afrontar de manera competitiva aquesta marató i veure-la des d'aquesta vessant...aquí ho deixo caure...que jo també hi tinc que tornar algún dia, peró per que tinc comptes pendents...

No sabia que corries Donosti, i la veritat és que no em sorpren el resultat. Fa temps que que ho estàs fent molt bé i els resultats havien d'aparèixer. Si que em va sorprendre el nivell de prestacions des després de NYC. Potser és que et va servir de gran entrenament, peró el que està clar és que ho tenies a les cames i fer la segona mitja més ràpida és un simptoma de que vas fer una enorme marató. Aquest resultat per a mí, és una motivació, una justificació i una raó més , per sortir a Tokyo a per totes sense complexes. He avançat molt en 5 km, 10 km i mitja, peró el marató, per marca, ara sembla quedar-se una mica curt. Ja en conec uns quants, incloent tu, que us heu mogut en aquesta franja entre 2h40 - 2h45. Per tant haig de pendsar que jo també puc i ho haig d'intentar amb fermesa, si o si, i més venint d'on vinc. I quan dic amb fermesa, vol dir decidit a fer-la grosa...:great:

Si vols anar as Tokyo, seguint "la meva via", crec que tens moltes opcions. Has d'estar atent als primers dies de juliol de 2018, i atendre detingudament al Run as One i tal. Ho deixo a les teves mans. Ja sabràs de la meva experiència i segur que podràs treure bones notes per la teva própia.

Per últim dir-te, que segurament em vas comfondre a la CDLA. Fins al passat diumenge dia 3 de decembre, no hi havia pujat, des de que preparava Chicago, imagina't, o sigui fèia més d'un any...:whistle:. Ara si que seré un asidu, els propers diumenges, i ja fins a Tokyo, pocs se m'escaparan...

Estem en contacte noi, peró si no, ja saps, on trobar-me...camí de Tokyo...:great: :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 15:51 #73 per kilometer (Associat/da)
Per cert nois, ja tenim ben enfilada aquesta cinquena setmana de preparació. Avuí hem augmentat prestacions amb un controlat de 8 km a 3:50/ km, cómode i amb molt bones sensacions, el que em fa ser optmista a curt plaç, respecte al relleu a les 24 hores on to i estar immers en la prepapració, crec que podré a portar les meves màximes prestacions i esforç en bé de l'equip.


- queden.......79 dies.......

- queden.....177 dies.....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2017 12:21 - 13 Des 2017 12:22 #74 per kilometer (Associat/da)
Tornem-hi, doncs el camí cap a Tokyo, continua en marxa i la cita, cada cop és més a prop. A dia d'avuí estem a mig camí de la sisena setmana de preparació. Una setmana que hem readaptat un pelet per a l'event tant especial/ important d'aquest diumenge com és el relleu de les 24 hores. Esperem estar bé, fer bona feina i que la preparació no em passi factura, ni l'esforç em em passi factura tampoc per la preparació. Ho donarem tot :great:

Enllaçant amb comentaris passats, porto notícies fresques de la capital toquiota. Per començar, per si algú hi està interessat en l'edició de l'any 2019, us comunico que des de l'organització s'ha variat la data de la marató de lúltim diumenge de febrer al primer diumenge de març. El que vol dir que l'edició de l'any 2019 serà el 03/03/19.

Retonant a l'edició d'enguany, també s'ha publicat com serà el disseny de la samarreta commemorativa i la tovallola de finisher, al següent enllaç, podeu veure la informació per si us voleu entretenir :cheer: : www.marathon.tokyo/en/news/detail/images/tm2018_design_en.pdf

Potser aquestes dades no interessen molt a la gent, peró a mi em resulten molt interessants, al respecte del que mou una gran marató com aquesta, una major. Es tracta de l'impacte económic que suposa la maratí de Tokyo, tant per la ciutat, com per al païs i les xifres, són brutals.
La Tokyo Marathon Foundation ha estudiat l'impacte econòmic de la Marató de Tòquio 2017, celebrada el diumenge 26 de febrer, i ha trobat el següent.

Impacte econòmic a Japó Aprox. 28,42 bilions de iens
Impacte econòmic a Tòquio Aprox. 16,59 milions de iens

[Punts clau pel que fa als resultats de les estimacions]
- La Marató de Tòquio 2017 en conjunt va crear una nova demanda per valor de 13,35 milions de iens. El desglossament és: Despesa domèstica de la Tokyo Marathon Foundation (excloses les despeses externes, etc.) - aprox. 3,26 bilions de iens; despesa total de les empreses relacionades amb Marató - aprox. 820 milions de iens; donacions benèfiques - aprox. 310 milions de iens (totes les donacions es van distribuir als programes de beneficència de beneficiaris); despesa total dels participants del marató, espectadors, etc. - aprox. 8,96 milions de iens.

- La demanda final total, exclosa la demanda consumida fora de Japó, va ser d'aproximadament 12,54 milions de iens, i l'impacte econòmic a tot el Japó va ser d'aproximadament 28,42 milions de iens.

- La demanda final generada a Tòquio va ser d'uns 9.78 milions de iens, i el seu impacte econòmic va ser d'aproximadament 16.59 milions de iens.

En fi, com veieu les notícies creixen a mesura que ens apropem a la cita. Ja hi han també notificacions desl carrers que seran tancats per l'event així com infromació d'aquelles típiques curses pre-marató, en aquest cas la Frienship Run i la Family Run.

Nosaltres aquí, de moment continuem fent feina, que és el que toca...

- queden.......73 dies.......

- queden.....171 dies.....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2017 19:26 #75 per kilometer (Associat/da)
Doncs ja estem de nou per aquí. Ja ens hem polit 6 setmanes d ela preparació i hem donat per començada la setena, aquest mateix dilluns. Mica en mica, ens estem apropant a l'equador de la preparació i aixó està cada cop més a prop. Jo crec, que ja estic olorant el sushi i tot...:P

La setmana passada, com ja ha passat en alguna i com continuarà passant amb freqüència, es van superar el centrenar de km, amb un epíleg, tant dur, com especial: el relleu de les 24 hores. El que més caracteritza les preparacions maratonianes són els quilómetres i el volum, i el que s'acumula, dia a dia a les cames.

Possiblement no era una bona eleccció participar-hi, peró el compromís moral amb l'equip, estava per sobre del pensament individual. Així, que sense discussió al respecte hi havíem de ser.Ni estem rodant a aquests ritmes, ni les cames tenien la frescor recomanada, peró tot i així va anar força bé i vam recuperar unes voltes precioses en aquelles hores que hi vam ser, qeu van començar a capgirar el resultat de la prova, cap al nostre costat. Al final ens va qeudar un "entrenament/ competició", que deunidó: 9 x 2000 + 1200 entre 3:20 - 3:25/ km. L'important, peró, en clau de la marató, és que hem recuperat bé de cames i que avuí que ja hem de començat a rodar un pelet més ràpid, ens hem ensortit prou bé.

Així doncs, setena setmana en marxa...

- queden.......68 dies.......

- queden.....166 dies.....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2017 19:27 #76 per kilometer (Associat/da)
Havien passat 11 dies des de l'últim post i calia passar-se un altre cop pel fil, doncs han passat uns dies i moltes cosetes pel mig; tant, que ja ens aboquem al cap d'any i de seguida entrem al 2018.

Recuperat de l'esforç de les 24 hores, tocava continuar amb la preparació. Fet que no va haver d'esperar massa, ja que al dia següent ens hi havíem de posar. I així, mica en mica, hem anat fent i ja ens hem plantat gairebé al final de la vuitena setmana d'entrenament. Avuí hem fet l'entrenament número 47, el que significa que hem fet just en aquests moments el 50% de la preparació ja, amb molts i molts quilñómetres, peró amb molta energia i ganes de continuar treballant.

Ara em planto al final d el'any a complir amb una tradició runner ben arrelada a la nostra cultura, la cursa dels Nassos. Sé que estem preparant la marató i que el volum quilométric es notable (aquest últims 6 dies han caigut 111,4 km) i possiblement ens falti frescor a les cames per a un esdeveniment ràpid com ha de ser aquest, peró allà hi serem i a ben segur, que no anirem a passejar-nos. Des del punt de vista atlètic ha estat un any genial de Nassos a Nassos i no m'haig de demostrar res, així que sortiré sense pressió per resultat, peró amb ganes de fer un molt bon resultat i qui sap, si millor del que estic rumiant. És una cursa amb molt d'atractiu, per córrer ràpid i ja veurem el que passa. De totes maneres, passi el que passi, la balança començarà a desequilibrar-se cap al costat amb més dies, amb més entrenaments, fets que restants, així, que, potser aixó és el més important. Igual que també, disfrutar d ela prèvia entre amics i com no, del sopar de cap d'any...

Nois, ens veiem diumenge. L'any s'acaba, peró el repte cada cop està més aprop i més viu que mai...:great:

- queden.......57 dies.......

- queden.....155 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2017 20:41 #77 per jaume86 (Associat/da)
Vas fer un gran relleu, faràs uns Nassos de nassos i continuaràs agafant moral per arrassar Tokyo :great: :great:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2018 17:26 #78 per kilometer (Associat/da)
37 hores després de Nassos...31 hores després de menjar-nos el raïm am les 12 campanades, hem canviat aquestes, per un 12 x 1000; R: 1:00 caminant. Entrenament número 50 de la preparació que ens serveix per endinsar-nos en la 9ena semana i es que, el temps passa inexorablement i la cita s'apropa, cada cop més.

Meritori 34:15 en Nassos, amb la càrrega que portava a les cames a diferència de l'any passat. Satisfet, peró sabedor del que tocava avuí, m'he posat amb ganes i hem aconseguit un ritme estable i un resultat molt satisfactori. 3:30 - 3:30 - 3:32 - 3:30 - 3:29 - 3:30 - 3:29 - 3:30 - 3:29 - 3:30 - 3:29 - 3:28. Així, ya tenim el 53% de la preparació al sac i continuem en bona sintonía en aquest important 2018. Espero tenir aviat notícies de la organització. Mentres, a continuar entrenant...

- queden.......53 dies.......

- queden.....151 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2018 16:21 #79 per kilometer (Associat/da)
Ja hi tornem a ser per aquí. Estem al nou any, el 2018, i aixó ja està ben a prop, amb el que toca passar una mica de revista als últims dies. De fet en el que portem d'any, tan sols he perdonat el dia de reis, el 6 de gener, la resta, entre d'altres coses han estat dies d'entrenament. Una cosa, ja si que és segura i es que ja hem passat la meitat de la preparació amb claredat. Ja són nou les setmanes fetes i hem començat els dobles dígits amb la 10ena. Com dèia al principi, aixó està cada cop més a prop.

Abans de continuar, permeteu-me una llicència/ anècdota. Dilluns dia, vaig sortir a córrer aviadet, com es costum. Obviament no era un dia per trobar massa gent pels carrers de matinada, amb excepció dels que encara continuaven/ terminaven la festa. Curiositat de la vida, em vaig trobar només una parella, amb els que em vaig creuar. Potser em podria equivocar, peró sent Sant Cugat, feien tota la pinta de ser japonesos. Em va rfesultar graciós, que passés...serà una senyal de destí...ho deixo aquí...:P

Doncs, hem deixat enrera una dura setmana, amb Nassos, les sèries, un controlat exigent i una tirada de 2h15 el passat diumenge, on vam fer gairebé 34 km. En total ha suposat, la setmana amb més volum de la preparació fins al moment amb gairebé 112 km, que entre d'altres coses m'han permés salvar les festes.

55 entrenaments ja fets. Ens queden 39, menys de 6 setmanes, demà continuarem, off course, i ja us aniré explicant, si hi han novetats...

- queden.......47 dies.......

- queden.....145 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2018 16:46 #80 per kilometer (Associat/da)
Han passat 3 dies des de lúltim post. No hi han gaire novetats. Desena setmana ben evolucionada a falta de 2 entrenaments per a tancar-la i començar una de nova. Avuí 12 km a ritme controlat de 3:44/ km. Exercici sempre pesadet i dur metalment, peró que valoro enormement sempre, de cara a una marató
Cada cop més a prop...


- queden.......44 dies.......

- queden......142 dies.......

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.