Marató Olímpica dels JJ.OO de Paris 2024

Marató Olímpica dels JJ.OO de Paris 2024

21 febrer 2024 16:40 - 21 febrer 2024 23:21 #61 per mario.cat (Associat/da)
Hola a tots.

Avui, indirectament un company Correcat, m'ha fet arribar un enllaç per poder aconseguir un dorsal tant pels 10 k's con per la marató dels JJ.OO. de Paris 2024.
És el que sospitava. Com hi han tants patrocinadors, creia que tots ells deurien tenir dorsals pels JJ.OO. i ara ho he vist confirmat que és així amb aquest enllaç. Aquest link es de Bridgestone.

Si algú vol intentar-ho i acompanyar-me, doncs aqui ho teniu:

ganaundorsal.bridgestone.es/?utm_source=...vfvIQDFfxWpAQdCh4Olw

Sembla ser que valoraran molt la resposta de per què vols correr i si es pot relacionar amb Bridgestone també ho consideraran molt. Així, que a donar voltes al cap amb la resposta. :joy: :joy: :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2024 19:53 #62 per Jordi (Associat/da)
1, 2, 3 provant :whistle: :whistle:

Gràcies mario.cat :great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2024 13:31 #63 per Agustin (Associat/da)
Bon dia, jo vaig fer-les arribar el certificat mèdic el 04/02 i encara es pendent de validació, esteu tots igual?

Hijo mío, la felicidad está hecha de pequeñas cosas: Un pequeño yate, una pequeña mansión, una pequeña fortuna…
eusebioagustin.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2024 12:20 #64 per ironxevi226 (Associat/da)

Agustin va escriure: Bon dia, jo vaig fer-les arribar el certificat mèdic el 04/02 i encara es pendent de validació, esteu tots igual?



Bon dia, jo també ho vaig enviar i esta pendent de validació.... en algun moment soposo que s'hi posaran amb tots els certificats. Avui m'han canviat el vol d'anada.. sortia el divendres 9 de bon matí des de Girona, i ara surto a primera hora de la tarda. Sort que no han canviat el dia

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 143 Mitges 146 Triatlons  1255 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2024 12:59 #65 per mario.cat (Associat/da)
Jo encara no l'he enviat. De fet, ni el tinc !!! 🤦🤦🤦

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2024 13:01 #66 per kilometer (Associat/da)
Nois, fa molt de temps que tenia pendent passar-me per aquí. Dessitjar-vos a tots els que vau ser agraits, que disfruteu de l'experiència. Feu una mica d'enveja, ho haig de reconèixer, tot i que hagués estat per mi complicat gestionar-ho per dates tenit en compte que ja tinc un marató al setembre :whistle:
jo vaig fer tot el possible per ser-hi, però no depenia del tot de mí, així que res, dessitjar-vos lo millor i ja ens explicareu...

Particularment, no acaba d'agradar com s'ha plantejat, haig de dir. Jo pensava que seria una marató al estil de les populars i majors, on els esportistes olímpics sortissin a un primer calaix amb una sortida anticipada i posteriorment la massa de populars. Això d'encabir-ho entre les dues proves de marató masculina i femenina, no m'acaba d'agradar. Aixó si, l'espectacle pinta bé...ja ens direu...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2024 14:51 #67 per mario.cat (Associat/da)

kilometer va escriure: Nois, fa molt de temps que tenia pendent passar-me per aquí. Dessitjar-vos a tots els que vau ser agraits, que disfruteu de l'experiència. Feu una mica d'enveja, ho haig de reconèixer, tot i que hagués estat per mi complicat gestionar-ho per dates tenit en compte que ja tinc un marató al setembre :whistle:
jo vaig fer tot el possible per ser-hi, però no depenia del tot de mí, així que res, dessitjar-vos lo millor i ja ens explicareu...

Particularment, no acaba d'agradar com s'ha plantejat, haig de dir. Jo pensava que seria una marató al estil de les populars i majors, on els esportistes olímpics sortissin a un primer calaix amb una sortida anticipada i posteriorment la massa de populars. Això d'encabir-ho entre les dues proves de marató masculina i femenina, no m'acaba d'agradar. Aixó si, l'espectacle pinta bé...ja ens direu...


Totalment d'acord kilometer sobre el tema de la marató de Paris. Jo al principi, vaig entendre no se si erroniament o per què ho vaig llegir, que sortiriem tots junts separats amb un buit pel mig, però després vaig poder veure que sortiriem a la tarda-nit només els populars. Si, es una mica decebedor, però per un mindundi com jo, això serà el mes a prop que podré estar en ma vida de participar en uns JJ.OO. recorrent el circuit dels profesionals que hauran corregut al matí i que les dones farán al dia seguent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.