2024 Abbott World Marathon Majors Wanda Age Group World Championships – Sydney

2024 Abbott World Marathon Majors Wanda Age Group World Championships – Sydney

22 Abr 2024 13:07 #1 per kilometer (Associat/da)
15 de setembre de 2024 . Aquesta és la data. Tinc ganes d'explicar moltes coses, de preparar-me de nou...encara peró, no és el moment, tot i així, ja va quedant menys...aviat més informació...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2024 16:29 #2 per kilometer (Associat/da)
No es casualitat escriure avuí en aquest fil. Segons el pla que m’he traçat em queda oficialment 1 mes exacte pera començar la preparació específica per Sidney. I a més, tabéus puc avançar que avuí he pogut tancar tots els vols que necessitaven per Austràlia, per que no us puc enganyar, per a mi es la marató de Sidney, peró per la família es el gran viatge a Austràlia. La gran aventura està a punt de començar...

Tornem endarrera, 19/03/2023, acabava feliç, el dia del pare, amb els meus fills i al meva dona allà presents, la marató de Roma, en l’incomparable marc del Colosseo. Aquella que el destí en forma de lessió m’havia privat un any anterior. Uns mesos després, al setembre, em va arribar una grata notícia, amb el meu temps a Roma (2h38:58), em trobava directament classsificat peer a participar en el 2024 Abbott World Marathon Majors Wanda Age Group World Championships a Sidney (Australia) el 15/09/2024. Aquell moment va ser molt emocionant. No m’imaginava mai, i menys en els últims temps que podria estar en disposicó de córrer un mundial de marató, ni per edat.

En el meu cap, en la fulla de ruta, sempre hi figurava aquesta ciutat, però aquella notícia va precipitar els fets, seria el següent destí maratonià. Val a dir, que hi ha cosetes bones i d’altres no tant, peró en el comput global, ho tinc clar, s’ho val, i valdrà l’esforç i el sacrifici. Per començar direm que Sidney està en la última fase per ser considerada una nova Major, i depenent de l'èxit de la present edició, gairebé amb tota seguretat serà la setena, i si no passa res jo hi serè allà i si no passa res, no hi hauran molts al mon que puguin tenir les 7, ja que la organització ens ha garantit, l’Estel provisional, fins a que sigui oficial. A més:

- Els corredors del Campionat Mundial per grups d'edat seran convidats a un esdeveniment previ a la cursa el divendres 13 de setembre i una celebració posterior a la cursa el diumenge 15 de setembre.

- També tindràs un punt exclusiu de recollida de motxilles de carreres a l'Expo de l'esdeveniment, que inclourà un peto del darrere personalitzat addicional i una motxilla commemorativa gratuïta.

- El dia de la cursa, els corredors del campionat tindran corrals de sortida, una àrea específica de lliurament i recollida dʻequipatge, a més dʻuna zona de recuperació exclusiva al costat del bell port de Sidney.

- Cada finalista també rebrà una medalla del Campionat Mundial de Grups d'Edat juntament amb la medalla de la Marató de Sidney.

Tot això, fantàstic, peró nois, la inscripció me l’he hagut de pagar jo, i segurament, tots aquests beneficis que us comento ja venen inclosos en aquesta inscripció, doncs hi ha diferència notable amb amb el preu de la marató sense formar part del campionat mundial. Ara mateix la inscripció marxa per la seva segona tandada fins al 31 de juliol al preu, per no australians de 210 AUD (128 € al canvi). A mí em va costar 425 AUD (259 € al canvi). No sé si en altres edicions del Campionat Mundial, havia passat així, peró deunidó. Tot i així, la ilusió, la motivació i les ganes de fer les antipodes poden amb tot.

I esperem que així sigui per que des de principis d’any em ve perseguint i torturant una tendinosi + bursitis a l’Aquil·les dret, que em va fer parar i treballar dur per recuperar-me. Estem millor, peró no 100% bé i això em neguiteja, per que el dolor i el malestar, en meor mesura, peró allà es deixa sentir i no em deixa tranquil. Ho vaig comentar al fil kanyero, pero ho diré per aquí també. He fet i estic fent tot el que està en les meves mans per curar-me, però tampoc em puc creuar de braços i esperar a que no em faci res mal, per que a aquestes alçades de la vida, no em puc plantejar prepara una mrató des de 0, una base ha d’haver...He perdut pes, he fet molt core i treball específic, molta bici, introducció gradual dels entrenaments...i moltes altres petites coses, rematades ara unes infiltracions de PRP (Plasma Ric en Plaquetes), que van fent i espero que més, el seu efecte guaridor, amb el pas del temps. M’en vaig fer dos i quedaria una tercera que deixem per més endavant si precisa.

Tota aquesta problemàtica física, és la que m’ha tingut en “silenci”, peró treballant i treballant dur, per que tot i el dolor, les molèsties, el neguit i desassossec que m’ocasiona, una part de mi no podria ser feliç sense sortir a córrer...i així espero poder seguir. He estat en silenci, si, peró sempre conectat al fil taronja, no ho dubteu...i dir a més que aquest silenci tenia un so, el del meu esforç, i sacrifici, que ha d’anar a més, com també la tradició musical que acompanya els meus escrits maratonians. Un mes i comença l’aventura...


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2024 23:20 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
kilo!

Costa pagar tant per a una marató, però no tant per a una marató i viatge a les antípodes (que ha ser car de collons).
Vull dir... agraeixeràs tots els serveis especials que et donen i que bé et mereixes per marca!!!

Espero que poc a poc puguis deixar enrere les molèsties més greus... I segur que seràs capaç!!!

Molts ànims!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Abr 2024 11:18 #4 per Mona (Associat/da)
Què bé Kilo, un gran objectiu!
Espero que les molèsties de l'aquil·les marxin i puguis fer un gran entrenament com fas sempre per gaudir al màxim aquesta Marató!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.