Quants associats som?

Quants associats som?

22 febrer 2008 16:18 #301 per Cabrix (Visitant)
No...

Però a la web on ho he trobat si que ho va dir en castellà... 

Supos que ho va dir en anglès...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2008 16:38 - 22 febrer 2008 16:40 #302 per llança (Associat/da)
I don't want to belong to any club that will accept me as a member.  :mdr:

Me'n vaig al cole pitant a esperar a la meva filla.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2008 16:46 #303 per Cabrix (Visitant)
:great:

:he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2008 21:03 - 06 Mar 2008 23:32 #304 per Jorfer (Associat/da)
He mirat ara l'apartat d'estadístiques i ja tenim 2001 registrats!!! :yipi: :yes: Alguns d'ells inactius, però és una xifra bastant rodona.
Crec que si, tècnicament és possible, la persona registrada però inactiva, per exemple, durant sis mesos, la donaria de baixa.

Crica
ja hem arribat als 310??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2008 21:47 #305 per jordipapiol (Visitant)
JORFER no trovo llogic que es doni de baixa a ningu que estigui al corrent de pagament, encara que sigui INACTIVA :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2008 22:29 #306 per crica (Visitant)
Jordi, en jorfer es refereix a donar de baixa a usuaris no associats que 6 mesos després d'haver-se registrat no hagin escrit res. Jo crec que no molesten. Jo no ho faria.

Per cert, som 315 associats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2008 19:28 #307 per anrool (Associat/da)
Tampoc estic d'acord, pues tots els socis tenen dret de esta aqui en que no entrin mai.
La meva done está donade d'alta pero no escriu mai, li pots negá aquet dret amic Jorfer? pague igual que tu i com ella molts altres.Sempra vuscan polemiques  :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2008 19:48 #308 per kijotheh (Visitant)
317 socios pero en la encuesta solo hay 82 votos,
Demasiada abstención.  :whip:

a votar y a opinar sobre lo votado  :whistle:

para votar:
www.corredors.cat/index.php?option=com_j...c=3004.msg125869#new
para opinar:
www.corredors.cat/index.php?option=com_j...c=3009.msg126762#new

Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mar 2008 23:30 #309 per Jorfer (Associat/da)

Tampoc estic d'acord, pues tots els socis tenen dret de esta aqui en que no entrin mai.
La meva done está donade d'alta pero no escriu mai, li pots negá aquet dret amic Jorfer? pague igual que tu i com ella molts altres.Sempra vuscan polemiques  :whip:


Anrool no ho faig amb ànims de crear polèmiques en absolut. Ho he proposat per que la llista de registrats sigui més real, doncs crec que a vegades n'hi ha gent que es registra i mai més torna a entrar a la pàgina ni per escriure ni per llegir. Jo em refereixo a aquestes persones. En cap moment amb les meves paraules, he volgut dir que qui faci ús, ja sigui persona registrada i/o associada, s'esborri.

Salut i quilòmetres companys!!! :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2008 07:24 #310 per crica (Visitant)
anrool, crec que en jorfer es refereix sols a usuaris que mai escriuen. Els associats, encara ue no escriguin, mai perdran la seva condició a no ser que ho vulguin ells.

Som 317.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 13:06 #311 per crica (Visitant)
I avui 319.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2008 14:12 #312 per anrool (Associat/da)
Hola companys

No es podria fer une actualització de aquets niks que fa temps que no escriuen res? sempre y clar que no estiguin asociats

Esperem la veu del gran deu SPIDERZ :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2008 14:31 #313 per XaviPapell (Associat/da)
anrool si entres a usuaris ho podràs comprovar tu mateix quins son els usuaris que no escriuen mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2008 15:00 #314 per crica (Visitant)
A data d'avui som 330, com l'Airbus.
A veure quan arribarem a ser un Boeing 747.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2008 22:04 #315 per Jorfer (Associat/da)
Crica després de les renovacions de quotes i altes i baixes, quants associats som actualment???

He mirat a les estadístiques i usuaris registrats en aquest moment tenim un númer curiós 2222  :yipi: :yes: 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2008 16:49 #316 per crica (Visitant)
Havent-se fet tot el procés de renovació de quotes, a hores d'ara som 337. Ha hagut 33 socis que no han volgut renovar la quota.
Per al proper any s'intentarà que l'Assemblea sigui feta durant gener, per a poder fer la renovació de la quota abans del 10 de febrer.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2008 16:59 #317 per Debutante (Associat/da)
Justo antes de la cursa de Sant Quirze, para preparme la entrevista que me hizo en la radio nuestro amigo Natxo, contabilicé 333 asociados. He podido saber que eso era justo antes de la renovación con lo que en este último mes, a pesar de las 33 bajas hemos incrementado el número de asociados. Eso quiere decir que en el último mes hemos crecido en 37 nuevos socios. Es así? Me parece impresionante. :surprised:

Y creo que los dos grandes motivos para que la gente se haya dado de alta son: la cursa de Sant Quirze con la publicidad que eso nos dió y la equipación!! :great:

Pero.... sabemos los motivos de la gente que se ha dado de baja? Creo que puede ser interesante analizarlos. No creeis?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2008 17:03 #318 per jcros (Associat/da)
ei xavals, acabo d'abonar la quota, no tenia ni p.idea que i havia una quota, he estat mol de temps en fora de joc i no vaig viure el maixement de corredors.cat, ara be em considero un mes de vosaltres encara que per la meva feina soc un solitari, osigui ja som 334  :great:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2008 17:12 #319 per Debutante (Associat/da)
jcros, contigo seremos 338 si no estabas ya contabilizado. Bienvenido!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2008 17:14 #320 per Oscar82 (Visitant)
Yo tambien quiero asociarme. Que tengo que hacer? De que cantidad estamos hablando de pagar? Es cada año? Tengo derecho a equipación? Gracias

Mejor marca 10 km ==> 41'38'' (Vila Olímpica'08)

Mejor marca 5 km ==> 22'03'' (Sant Andreu'09)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.