samarretes cursa bombers (primeres edicions)

samarretes cursa bombers (primeres edicions)

15 Set 2017 18:38 #1 per quimetguerrero (Visitant)
Bones a tots/es!!
Després de la pertinent re-presentació, m'agradaria demanar-vos un favor.
L'any vinent es celebra la 20ª edició de la cursa de bombers, i s'està mirant de fer una exposició amb tota (o gran part) de la història de la cursa. Molt més humil en els seus inicis, i que després es va anar fent molt gran...massa i tot. En el sentit que els darrers anys que la gestionava Nike, el nom de bombers cada cop ocupava menys espai a la samarreta i es coneixia com a cursa "nike de bombers". I com que es vol recuperar una mica l'essència de la cursa, doncs es vol fer aquesta exposició.
El tema és que ens està costant trobar samarretes de les primeres edicions (98-02). I aquí ve el favor que us vull demanar.
Si algú tingués samarretes d'aquestes primeres edicions, i tingués a bé cedir-les temporalment per poder fer l'exposició, us estaríem infinítament agraïts.
Si em voleu contactar, podeu fer-ho per aquí o per mail (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

Mil gràcies anticipades!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2017 19:08 #2 per ManoloM (Associat/da)
Gran Quimet, de los primeros correcats y de 10de1000. Lástima que yo empecé en el 2004 a esto de las cursas. si encontrara alguna del 2005 o 2006 te la hago llegar seguro.
Venga que seguro que por aquí hay veteranos o conocemos a alguien que aún tenga alguna camiseta de las primeras ediciones :great:


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2017 19:42 #3 per Jorfer (Associat/da)
Quimet jo he mirat i tant velles les vaig regalar i ja no les tinc.
Llàstima.
Per casa tinc la del 2007 que era taronja i sense mànigues i alguna posterior. Si la necessiteu cap problema i us cedeixo totes les que vulgueu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2017 12:31 #4 per quimetguerrero (Visitant)
Manolo, jorfer, moltes gràcies!!
Sé que serà complicat, però tinc fe!!
A partir del 2004 les tenim controlades i podrem triar les que estiguin millor, però les anteriors...miauu:unsure:
Seguirem investigant..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2017 19:29 #5 per ManoloM (Associat/da)
Subo este fil, es difícil, pero seguro que alguna camiseta de antes del 2004 de bombers se encuentra.


:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Oct 2017 21:05 #6 per grampy (Associat/da)
Sabatilles Solidaries ( i tambe samarretes) va fer molt de mal per aquets temas :lol: :lol: segur que al Africa solidariament hi han moltes d'aquestes reliquies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2017 09:30 #7 per jordi mas (Associat/da)
Conservo una samarreta de la segona edició que encara era de cotó. Us la podria cedir temporalment si us interessa.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.