Parc de la Ciutadella (general)

Parc de la Ciutadella (general)

12 Nov 2008 23:23 #101 per Enric59 (Visitant)

Ahir vaig estar de nou per la ciutadella. Una tarde 'tranquila' comparada amb l'ambientaço runner que he vist les darreres vegades.

Per la nostra part, ens varem juntar un grup considerable (12 remers i remeres, o així), per fer 2*10*125m/recuperació 100m (sempre distàncies orientatives).

Con que al migdia vaig fer un dinar de feina, vaig repetir 20 vegades! :beurk:
Al final, vaig acabar d'una peça, i avui em fan mal les cames! :P


Ancho, molt bon entrenament! I amb tanta gent encara es gaudeix més. No m'estranya que et facin mal les cames.

No entenc això de "repetir 20 vegades".

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2008 10:03 #102 per Zesar (Visitant)

Ostres, mira que si era ell! Esperem que no ens hagi sentit  ;)

Zesar, que hi vas sovint pel Parc?


No. De uvas a peras. Treballo a Diagonal/P. de Gràcia i, normalment, entreno (sense m'.., ja, ja) de nit a Castelldefels. Ahir em tocava entrenar a la migdiada. Vaig fer un controlat pel vostre circuit. :wink2:

Baguilera, si. No eren malles, eren uns shorts de Nike, tipus "moda que es posa només el Chema Martínez". Molt còmodes, però.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2008 16:41 #103 per ancho (Visitant)

...
Con que al migdia vaig fer un dinar de feina, vaig repetir 20 vegades! :beurk:
...

...
No entenc això de "repetir 20 vegades".

Em refereixo al dinar, que em va pujar i tornar baixar un cop amb cada serie...

Zésar: Ont entrenes a Castelldefels? Jo de vegades sorto per la nit (cap a les 22:00), o molt d'hora pels dematins.
Acostumo a baixar a la platja desde Els Canyars, i fer un recorregut per allá.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2008 09:37 #104 per ftorner (Visitant)
Hola companys com va aixó, que anirà algu de vosaltres al Cross de Matarò, a veure si ens veiem.

Per cert feliciteu al Pedro per la magnifica carrera del diumenge.

Un altre tema el Campionat de Catalunya de Cross aquest any es a VIC, suposo que hi anireu, voleu fer un dinar???, Enric perque no ho preguntes i mirem de reservar al FUSSIMANYA, (S' hauria de fer amb força antelació).

Jo vaig anar al Cross de Areny, van tenir un fallo a l ultima volta ens deien que ens faltava un altre i varem tenir que retrocedir, excepta això força bé per ser el primer cross de la temporada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2008 13:59 #105 per Enric59 (Visitant)

Hola companys com va aixó, que anirà algu de vosaltres al Cross de Matarò, a veure si ens veiem.

Per cert feliciteu al Pedro per la magnifica carrera del diumenge.

Un altre tema el Campionat de Catalunya de Cross aquest any es a VIC, suposo que hi anireu, voleu fer un dinar???, Enric perque no ho preguntes i mirem de reservar al FUSSIMANYA, (S' hauria de fer amb força antelació).

Jo vaig anar al Cross de Areny, van tenir un fallo a l ultima volta ens deien que ens faltava un altre i varem tenir que retrocedir, excepta això força bé per ser el primer cross de la temporada.


Ja ho comentaré, però en principi no sembla que hi hagi intenció d'anar-hi. Però si no hi ha res més aquell diumenge (la mitja de Granollers no la penso fer), seria una opció. Quan sàpiga res, t'ho dic.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2008 23:38 #106 per Manel82 (Visitant)
Senyor Francesc jo aniré al cros o be de Mataro o be a Sant Boi, encara no ho tinc clar,haviam si et veiem el pel que ets car de veue punyetero.
Per cert vull felicitar al Pedro tambè quin pedacho de cros que va fer el diumenge, està com una moto.
En fi ja ens veiem, jo aquesta setmana entreno als matins!!
Salut i molts Km!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2008 13:51 #107 per ancho (Visitant)
Ahir vaig fer "peies" del meu compromís dels dimarts a la ciutadella.
En el seu lloc, vaig anar a correr per la nit a la platja de Castelldefels:
Escalfament, 3km
6*4', recuperació 3' per la sorra
3km de tornada a caseta

Que en penséu d'aixó de correr per la sorra?
El que és segur, es que cansa un co**ó!
A mí m'agrada molt, i també m'agrada correr descalç.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2008 14:04 #108 per Enric59 (Visitant)

Ahir vaig fer "peies" del meu compromís dels dimarts a la ciutadella.
En el seu lloc, vaig anar a correr per la nit a la platja de Castelldefels:
Escalfament, 3km
6*4', recuperació 3' per la sorra
3km de tornada a caseta

Que en penséu d'aixó de correr per la sorra?
El que és segur, es que cansa un co**ó!
A mí m'agrada molt, i també m'agrada correr descalç.


Córrer per la sorra és excel·lent, ancho. És ideal per enfortir turmells. Fer-ho, com a mínim, un parell de cops al mes durant la pretemporada va de conya. Cansa, però quan agafes l'asfalt et sembla que voles.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2008 14:05 #109 per bego (Visitant)

6*4', recuperació 3' per la sorra
3km de tornada a caseta
Que en penséu d'aixó de correr per la sorra?


Jo he afegit al meu entrenament llarg de la setmana uns deu minutets de córrer per la sorra. Costa una mica al començament, i sobre tot demana molt de control tècnic sobre la cama i el peu per no fer moviments estranys. Però un cop li agafes el "tranquillo" esta molt bé. Això sí, surts de la sorra com si tinguessis les cames de fusta!

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2008 11:48 #110 per Manel82 (Visitant)

Hola companys com va aixó, que anirà algu de vosaltres al Cross de Matarò, a veure si ens veiem.

Per cert feliciteu al Pedro per la magnifica carrera del diumenge.

Un altre tema el Campionat de Catalunya de Cross aquest any es a VIC, suposo que hi anireu, voleu fer un dinar???, Enric perque no ho preguntes i mirem de reservar al FUSSIMANYA, (S' hauria de fer amb força antelació).

Jo vaig anar al Cross de Areny, van tenir un fallo a l ultima volta ens deien que ens faltava un altre i varem tenir que retrocedir, excepta això força bé per ser el primer cross de la temporada.


Francesc et cofirmo que anirem al Cross de Mataro diumenge, ens veurem per allà!!fins diumenge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2008 12:11 #111 per ftorner (Visitant)
Hola Manel ens veiem al Cross de Mataró.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2008 14:34 #112 per ancho (Visitant)
El dissabte vaig anar a rodar per la Ciutadella.
Després de l'escalfament va començar a ploure, i força.
De totes maneres, va ser un bon etrenament d'uns 14 km en total (incluïnt-hi l'escalfament) de ritme creixent i sensació 'voladora', tot i el fred que feia.

Em vaig trobar a l'Enric, i, com que les taules de ping-pong estáven inaccesibles, fins i tot varem correr una volta junts! :clown:

La veritat es que ens va donar per temps de fer una petita xerradeta (puf, puf...) i ens ho varem passar força bé.
A veure si repetim!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2008 17:10 #113 per Manel82 (Visitant)
Nois tenim aquest post abandonat!!!amb els pedazo entrenos que estem fent!! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2008 00:33 #114 per Enric59 (Visitant)
Tens raó, Manel, però com que només escrivim el Marc, tu i jo...

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2008 00:37 #115 per Enric59 (Visitant)
Perquè no sigui dit, parlem dels nostres èxits.

XXX Cursa de Sant Andreu. 6.12.2008
-Manel82 3r general.

X Cros Ciutat de Cerdanyola. 13.12.2008
-Joan Viudes 3r general, 1r veterà.
-Guillermo Manso 4t general, 2n veterà.
-Enric1959 6è general, 3r veterà.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2008 10:49 #116 per pollo (Visitant)
jo també vull posar el meu:
Jean Boiun
118 de la general i marca personal 37:07, je je

I una altra cosseta, aquesta setmana és l'última que estaré pel parc  :'(, ja que el dilluns me'n vaig de viatge i no tornaré fins el dia 4 de gener, així que espero veure'ns al parc aquests dies i poder me acomiadar.
El que deia als que no vegi BONES FESTES, BON NADAL i pròsper ANY NOU  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2008 11:56 #117 per Enric59 (Visitant)

jo també vull posar el meu:
Jean Boiun
118 de la general i marca personal 37:07, je je

I una altra cosseta, aquesta setmana és l'última que estaré pel parc  :'(, ja que el dilluns me'n vaig de viatge i no tornaré fins el dia 4 de gener, així que espero veure'ns al parc aquests dies i poder me acomiadar.
El que deia als que no vegi BONES FESTES, BON NADAL i pròsper ANY NOU  :party:


Ja t'ho vaig dir, Marc, vas fer una marca fantàstica. Estàs en una progressió molt bona i aquesta primavera-estiu estaràs millor encara. Pensa en futur i no et cremis.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2008 16:07 #118 per pollo (Visitant)
Si la veritat estic molt content i seguiré els vostres consells, més val entrenar amb cap que voler sempre anar a tope. Sembla que vaig aprenent, je je.
Em anirà bé sortir uns dies fora per fer una mica de pausa i assimilar el que he aconseguit.
Quan torneu, crec que em comentat que el gener feu la cursa de Sant Antoni, si puc aniré, però la fare com entrenament ja que em vaig a començar a preparar per a la mitja de Barcelona.
Una pregunta:
per a la Mitja com rodatge més llarg en un mateix dia, ¿quants quilòmetres em recomanes fer?. En aquests moment estic fent una tirada a la setmana de 18 a 20 km, no se, si s'ha de fer una mica més i el ritme varia una mica, ja que el circuit té baixades i pujades, però sòl començar a 5min per anar a una mitjana de 4:15 - 4:20 i acabar el darrer a 4 més o menys. ¿Com ho veus?.
Et pregunto això ja que en la anterior, em va donar la sensació que em vaig quedà curt de quilometratge, ja que a partir del Kilometre 17 em va costar molt.

Sorry pel rotllo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2008 16:34 #119 per Manel82 (Visitant)
Compis vaya pedazo de cros que vem correr ahir el pablo i jo!! nanos quin barrizal mes impresionant!!vai disfrutar com un nen, quan vem arribar ens varem mirar de dalt a baix i teniem fang fins i tot enganxat al nas i a les pestanyes, per flipar!! Pollo aquesta setmana ens veurem al parc!!saluuutt

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2008 18:31 #120 per Enric59 (Visitant)

Si la veritat estic molt content i seguiré els vostres consells, més val entrenar amb cap que voler sempre anar a tope. Sembla que vaig aprenent, je je.
Em anirà bé sortir uns dies fora per fer una mica de pausa i assimilar el que he aconseguit.
Quan torneu, crec que em comentat que el gener feu la cursa de Sant Antoni, si puc aniré, però la fare com entrenament ja que em vaig a començar a preparar per a la mitja de Barcelona.
Una pregunta:
per a la Mitja com rodatge més llarg en un mateix dia, ¿quants quilòmetres em recomanes fer?. En aquests moment estic fent una tirada a la setmana de 18 a 20 km, no se, si s'ha de fer una mica més i el ritme varia una mica, ja que el circuit té baixades i pujades, però sòl començar a 5min per anar a una mitjana de 4:15 - 4:20 i acabar el darrer a 4 més o menys. ¿Com ho veus?.
Et pregunto això ja que en la anterior, em va donar la sensació que em vaig quedà curt de quilometratge, ja que a partir del Kilometre 17 em va costar molt.

Sorry pel rotllo.


Un dia de 20 km a la setmana, en un circuit de pujades i baixades, al ritme que dius que vas, està de conya. Ja veuràs com notaràs la diferència a la propera mitja.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.