"Grup d'entrenament Ataràxia: aquesta tardor ens obrirem pas entre les fulles"

"Grup d'entrenament Ataràxia: aquesta tardor ens obrirem pas entre les fulles"

14 Nov 2011 01:02 #101 per Enric59 (Visitant)
Gran cursa del Francesc avui al Clot: 38:56  :party:

I el Pere, també: 40:33. Comença la temporada al mateix ritme que la va començar! Per Cap d'Any trencarem el crono!  :party:

L'Eulàlia recupera sensacions: 52:33  :party:

I servidor ha perdut els papers passant els 4 primers kms per sota de 3:40. La resta ha estat aguantar com he pogut 39:09, i m'ha repassat el Francesc!  :'(

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
14 Nov 2011 07:07 #102 per atmos (Visitant)
Caram, enhorabona, quines marques  8)

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)
El tema ha estat tancat.
14 Nov 2011 18:05 #103 per Franki2201 (Associat/da)
Estic molt content, Enric i Pere
La darrera i única vegada que vaig baixar de 40' en 10.000 va ser als bombers de 2009 (39'05''), o sigui que poc però he pogut baixar (i d'això ja feia tant temps que pensava que no arribaria). També estic content perquè en el parcial es veu que més o menys vaig mantenir el ritme.
Pere, estic segur que pels Nassos pots baixar de 40', sé la il·lusió que et fa.
A partir de la setmana vinent faltaré dos o tres setmanes seguides (divendres vinent m'han de fer aquella intervenció que us vaig explicar), i em fa ràbia que sigui justament ara. Però també tornaré més motivat que mai!!
Fins dimecres
Francesc

El tema ha estat tancat.
14 Nov 2011 22:39 #104 per perekms (Visitant)
Felicitats Francesc  :great:
Alguna cosa vaig fer malament amb el crono,a banda de no portar ulleres,que em va donar 13 segons menys,suposo que per aixo fins al quilometre 6 anava uns 10 segons per sota de 40´.Tot i aixó estic content ja que no esperava fer aquest temps i acabar la cursa força sencer.
Enric,aixó de trencar el crono m`agrada  :666: i si tot va bé,als nassos pot ser un bon moment
Fins dimecres
El tema ha estat tancat.
15 Nov 2011 18:07 #105 per Enric59 (Visitant)
Francesc, no pateixis per l'aturada. Fins i tot et pot anar bé. Dels descansos obligats se n'acostuma a treure bons resultats. I si no, que t'ho digui el Pere, que cada cop que s'atura una setmana per refredat, fa marca!  :mdr:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
15 Nov 2011 22:57 #106 per perekms (Visitant)
Doncs si,ja forma part de la planificació de la temporada.Fartlecks,series,rodatges i aturades per refredat.
Ens veiem demà i a veure que fem amb el enfangament que tindrem al parc
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 12:47 #107 per dolo (Visitant)
Moltes felicitats, nois!!! Quines marques!!! Quin nivell!!! :party:........ I quina por!!!

Em sap greu però em sembla que hauré de deixar el debut amb vosaltres per un altre dia, estic com una sopa, porto un mocador penjat al nas i a més a més, no para de ploure, i això últim, motivar no és que em motivi massa per sortir a córrer!!!

Enric, la setmana que ve no podré venir, tinc a ma filla amb mi, però tinc la possibilitat de sortir a córrer per Montjuic al migdia, si m'indiques una mica el que teniu previst de fer, puc mirar de fer el que pugui pel meu compte.

Doncs res, ens veiem aviat!!
Dolors
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 13:21 #108 per Enric59 (Visitant)
A veure, com que la Dolors no vindrà, el temps està com està i el parc està pitjor, ajornem la trobada d'avui. Avui tinc un compromís, que no és ineludible, però abans de quedar-me sense el compromís i sense entrenar perquè es posa a ploure al vespre, que cadascú entreni pel seu compte.

Pere, Francesc, Lucius: avui tocava fer rodatge amb pujades. Feu una cosa semblant a l'entrenament del parc de l'Estació del Nord, però a Montjuïc. Mireu de fer un circuit que sigui un puja-i-baixa constant, sense pujades gaire llargues. Lucius, com que a tu et deu quedar lluny Montjuïc, mira d'adaptar-lo on puguis (Estació del Nord, per exemple).

Dolors, aquest entrenament fes-lo el dimecres que ve al migdia. Ritme de rodatge, mirant de no afluixar a les pujades i no accelerar a les baixades. Ritme constant en la mesura del possible. No sé quant estàs acostumada a entrenar, però hauries de fer uns 45-50'. En acabar, fes 6 rectes (màx. 100 m) ràpides, en progressió, però sense esprintar. Per l'entrenament general, ja parlarem quan ens veiem.

Pere, Francesc, Lucius: dimecres 23, a priori, quedarem també a Montjuïc i farem repeticions de pujades de 300 m (CaixaForum cap a munt). Ja en parlarem.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 14:07 - 16 Nov 2011 14:13 #109 per perekms (Visitant)
Francesc,si et sembla bé i no cau un xafeg,podem anar a Montjuic.El circuit de la Jean Bouin esta força be.Te 3km aprox (es pot fer alguna variant i compleix els requisits per l`entrenament que diu l`Enric.
sortida de la font-pujada carrer guardia urbana-grec,font del gat-MNAC-foixarda-pl sant jordi-serrahima-zona escalada i camp de rugby-poble espanyol.
Amb la variant del serrahima son 4.5 km aprox

Tambe es pot combinar cursa amb escales.Hi ha un circuit interesant.
Enric,el tema escales com el veus?

Ja diras que vols fer.I si plou al gimnas
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 15:25 #110 per Enric59 (Visitant)
Si hi ha un tram d'escales no passa res, però el circuit ha de ser bàsicament de pujades-baixades.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 16:54 #111 per Franki2201 (Associat/da)
Ok! Pere i Lucius
Quedem a les 19.15 a les Fonts de Monjuic, fem el circuit de la Jean Bouin (1 volta escalfament - 3 Km) i tres voltes a 15' (3 Km/volta), serà un entrenament de 1 hora + o - . Crec que encaixa amb el que dius Enric. No?
Us sembla bé?
Pel que fa al dimecres 23, jo no podré venir. Ja veurem quan estaré bé per tornar als entrenaments.
I Dolors, que et recuperis del costipat! Jo ja n'he passat un aquest any. 
Fins ara
Francesc

         
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 17:38 #112 per perekms (Visitant)
Francesc,jo a partir de les 18.15 aprox estare al gimnas fent algun abdominal.Si vens sortim desde allà i si no a les fonts a les 19:15
El Lucius no se que fara
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 18:56 #113 per Lucius (Visitant)
hola companys

aquesta vegada fare MarBella
perque em avui em va malament
arribar fins a fonts de Montjuich

la proxima convocatoria puc anar-hi
si ho posseu el dia abans
perque treballo molt aprop

bon entrenament a tots

JDFT
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 21:40 #114 per perekms (Visitant)
entrenament 16/11

9.41 km    42.27 min    4.31 min/km

voltes de 3.13 km aprox      13.25  13.37  13.17    les voltes bastant regulars,el manteniment del ritme a pujada i baixada ha sigut dificil perque les pujades son mes llargues i mes dures que al parc del nord
intentare possar parcials de pujada i baixada quan els calculi
El tema ha estat tancat.
16 Nov 2011 21:53 #115 per perekms (Visitant)
A veure si puc explicar els parcials                                      volta 1  volta 2  volta 3
1    guardia urbana - palauet albeniz              1.23 km          4.41      4.50    4.48
2 -  palauet-recta foixarda-pç sant jordi          0.88 km          4.29      4.29    4.19
3 -  baixada poble espanyol fins la pergola        0.79 km          3.31      3.23    3.12
4 -  recta rius i taulet                                  0.24 km          4.33      4.30    4.32
El tema ha estat tancat.
17 Nov 2011 00:29 #116 per Franki2201 (Associat/da)
Hola Pere,
No és fàcil interpretar l'entrenament, però es veu bastant regular entre voltes i el ritme mig està molt bé tenint en compte els desnivell.  8) Gràcies, per tota lin informació
Francesc   
El tema ha estat tancat.
17 Nov 2011 09:00 #117 per perekms (Visitant)
he possat la distancia que tenia cada parcial i el ritme cada cop que hem passat per aquests parcials
El tema ha estat tancat.
17 Nov 2011 23:28 #118 per Enric59 (Visitant)
Molt bé, nois! Com sempre l'important és ser regular i controlar bé els ritmes per no passar-se.

Lucius, t'avisaré amb temps pel dimecres que ve.

Francesc, que vagi bé l'aturada tècnica.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
18 Nov 2011 09:35 #119 per dolo (Visitant)
Hola nois,

Gràcies Enric per l'entrenament!!. Em trobo molt millor del refredat així que si al migdia no plou, sortiré a córrer per Montjuic. Acostumo a córrer 1h-1,10h. Pujo des del Parc Joan Miró al castell per la recta de l'estadi, can Valero i la zona de picnic, dono un parell de voltes per allà i torno a baixar però pel que em dius és millor que combini pujar i baixar. I un cop al Parc faré les sis rectes ràpides. Ja t'explicaré que he fet en concret.

Apa, ens parlem!!
El tema ha estat tancat.
18 Nov 2011 14:22 #120 per Enric59 (Visitant)
Dolors, ja veig que estàs acostumada a córrer força estona i en terreny irregular.

No et preocupis de res més que de rodar. No pensis en ritmes, només en què córrer et resulti cada dia més fàcil. Rodar en terreny amb pujades i baixades és el més idoni perquè a banda d'enfortir-nos físicament (cabdal per poder treballar ritmes després), afavoreix la respiració i enforteix el cor (cabdal per no patir innecessàriament). Corre per sensacions, compassant respiració (no t'has de col·lapsar mai) i gambades.

Quan ens veiem ja t'explicaré què pots fer per millorar sense adonar-te i sense malgastar energia (cabdal perquè, al contrari que fa molta gent, l'entrenament ha de servir per obtenir benefici físic i no malaguanyar la nostra energia).

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.