Grup d'entrenament Ataràxia: guanya a la primavera qui no va darrere

Grup d'entrenament Ataràxia: guanya a la primavera qui no va darrere

25 Mai 2012 23:01 #121 per perekms (Visitant)
Ahir vaig fer 10 qm molt suaus i no tinc el bessó per fer una cursa,encara queda dema per descansar pero crec que no la fare.Tinc mes a perdre que no pas a guanyar,si no estic en condicions no fare una bona cursa i a sobre em puc trencar.Aixi que ara toca descansar,perdre una mica la forma i pensar en la propera temporada.
Enric,ja farem una planificacio amb temps i calma.L`any que ve estaria be provar la marató
El tema ha estat tancat.
26 Mai 2012 00:42 #122 per Enric59 (Visitant)

Ahir vaig fer 10 qm molt suaus i no tinc el bessó per fer una cursa,encara queda dema per descansar pero crec que no la fare.Tinc mes a perdre que no pas a guanyar,si no estic en condicions no fare una bona cursa i a sobre em puc trencar.Aixi que ara toca descansar,perdre una mica la forma i pensar en la propera temporada.
Enric,ja farem una planificacio amb temps i calma.L`any que ve estaria be provar la marató


Pere, fas ben fet. Tu millor que ningú saps com estàs. Pren-te una setmana de descans, torna a agafar la bici, corre un parell de dies per mantenir... I quan et deixi de fer mal, cap a la muntanya!

Parlem de la propera temporada i de la marató  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
26 Mai 2012 19:43 #123 per carsobe (Visitant)
Doncs jo també estic amb molèsties, en el meu cas a la zona del baix gluti. :arf:

Dimecres passat després de les sèries i quan tornava trotant cap a casa, vaig començar a notar unes petites punxades al cul. En aquell moment no li vaig donar massa importància, però dijous gairebé no podia caminar.
Divendres va millorar una mica i avui estic molt millor. Crec que es tracta d'una estrebada muscular.
Això ha fet que avui em perdi la cursa de Granollers. :'(

Suposo que dimecres ja estaré recuperat, encara que no sé si per fer moltes sèries.
De totes formes jo vindré, ni que sigui per fer un entrenament una mica més suau.
A Pineda, el 10 de juny, faré l'últim deu mil de la temporada. La meva intenció era intentar baixar de 48.15. Ara per ara ho veig una mica dificil tot i que encara queden quinze dias per recuperar-se.

Carles.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"
El tema ha estat tancat.
27 Mai 2012 11:23 #124 per atmos (Visitant)
Bon dia companys, ara feia una mica de temps que no entrava x aquí.
Veig que això no defalleix i cada vegada hi ha més gent en aquest "mundilluuu""".

Ja he començat a entrenar un altre cop. El primer repte que tinc es la Cursa de La Maquinista.
Espero apuntar-me algún entrenament amb vosaltres.

Salut i peles.

;)

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)
El tema ha estat tancat.
27 Mai 2012 18:04 #125 per Enric59 (Visitant)
Home, Víctor! Ben tornat!

Ja saps on ens trobaràs. Dimecres a les 19:15.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2012 02:44 #126 per Enric59 (Visitant)
Després d'aquesta trencadissa general, què voleu que fem demà?

Si fem res de qualitat farem com a molt uns canvis de ritme. Però vosaltres teniu la paraula. Penseu-hi i en parlem a les 19:15.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2012 07:36 #127 per carsobe (Visitant)
Jo avui no vindré, encara tinc molèsties que no em deixen córrer.  :frown:
Dilluns vaig fer un intent i vaig haver de plegar de seguida.
Veig que això m'ho he de prendre amb calma i paciència i esperar a recuperar-me del tot.

Que us vagi molt bé l'entrenament i fins la propera. :great:

Carles.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2012 09:18 #128 per perekms (Visitant)
Jo no he sortit des del dijous.Sembla que el bessó ja esta bé.Avui ho sabre.
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2012 17:57 #129 per Franki2201 (Associat/da)
Hola
Jo una setmana mes no vindré. Estic encara de recuperació, ho sento
Francesc
 
El tema ha estat tancat.
30 Mai 2012 19:06 #130 per oriol6 (Visitant)
Ara venim....19:15h i decidim...tenim noticies importants!!!
El tema ha estat tancat.
31 Mai 2012 11:12 #131 per Enric59 (Visitant)
I tan importants!

Per segon anys consecutiu tenim un ataràxic mundialista. La Berta anirà al mundial de curses d'orientació amb la selecció espanyola!  :party:

Berta, intentarem ajustar d'aquí al juliol un entrenament per afinar. Fes-me un plàning dels dies que entrenes i què fas, i sobretot totes les competicions que et queden.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
02 Jun 2012 16:32 #132 per Franki2201 (Associat/da)
Jolin Berta, al MUNDIAL !!!
Quina passada! Enhorabona, ja ens explicaràs. I a més a veure ta germana al Jocs. Veig que serà un estiu mogudet el vostre!!
Fins aviat
Francesc     
El tema ha estat tancat.
04 Jun 2012 19:37 #133 per oriol6 (Visitant)
Hola Enric,
Mira, aquest és l'entrenament habitual que fem:
Dilluns: rodar suau / descans (en funció de l'exigencia de la competició del cap de setmana)
Dimarts i dijous: rodatge 40-50'
Dimecres: entrenament ataràxic
Dos matins (mínim) anem a nedar 45'

Tots els caps de setmana (excepte l'anterior al mundial) tinc competició.

Les dues proves que hipoteticament correré de classificació són el 14 (sprint) i 15 (llarga) de juliol, encara no ho sé segur.

Els temps aproximats són per la llarga 1h-1h15 i sprint 15' així que crec que seguir entrenaments com els que estem fent dimecres està bé però hauria d'afegir alguns entrenaments amb series/fartleks més curtes un altre dia.
Tu diràs que és qui en sap!
Berta
El tema ha estat tancat.
04 Jun 2012 21:01 #134 per Enric59 (Visitant)
Oriol, Berta, tenint en compte el tute que us foteu el cap de setmana l'entrenament és prou equilibrat. No cal afegir res, només canviar el tipus d'entrenament del dimecres.

Dedicarem tots els dimecres a fer fartleks.  I això val per tot el grup: fins l'11 de juliol ens preparem tots pel mundial!  :party: I jo, si tot va bé debutaré el 21 de juliol a l'aquatló de Calafell  :beurk:

Combinarem diversos temps i distàncies. El que necessiteu són molts canvis de ritme perquè això és el que feu en competició.

Els rodatges de dimarts i dijous els allargueu: dimarts 60' i dijous 75, però ritme suau: penseu que entre dimecres, dissabte i diumenge ja feu tres dies d'intensitat.

Els dilluns els manteniu com fins ara.

Tenim 6 setmanes, de les quals dues baixareu els km i la intensitat

4-10 juny
11-17
18-24 (baixar km i intensitat)
25-1
2-8 juliol
9-15 (baixar km i intensitat)

Aquest dimecres ho acabem de parlar.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
04 Jun 2012 21:54 #135 per oriol6 (Visitant)
Oks!! Complirem...ho podriem anomenar...Junts cap al Mundial :rofl:
Jo (oriol) ara tinc el solis una mica fotut del cap de setmana...el fissio m'ha dit que no és res greu però...així que dimecres ja començaré però més suau.

Fins dimecres.
El tema ha estat tancat.
06 Jun 2012 02:23 #136 per Enric59 (Visitant)
Servei d'infermeria:

Francesc, Víctor, Pablo, Carles, com esteu?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
06 Jun 2012 02:26 #137 per Enric59 (Visitant)
Entrenament ataràxic

Parc a les 19:15 h

escalfament + 3 voltes de 2000 amb 3 canvis de 300 metres + descalfament

A ritme de Berta.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
06 Jun 2012 16:01 #138 per carsobe (Visitant)
Gràcies pel teu interès Enric. :great:
Ja estic molt millor, tot i que encara no m'he calçat les sabatilles. :no:

La veritat es que avui volia probar amb alguna cosa suau, però se m'han torçat els plans a la feina i no podrà ser.
Hauré de posposar-lo per demà, i depèn com ho vegi aniré el diumenge a Pineda o no. Si decideixo anar, ho faria com  un rodatge més, el que es diu anar per sensacions.

La meva intenció continua sent la de integrar-me en el vostre grup d'entrenament i aprendre tot el que pugui. Sobre tot de cara a la temporada que ve. :yes:

Estaré atent al fil.

Carles

Pd: Felicitats  Berta per la teva convocatòria :party:


"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"
El tema ha estat tancat.
06 Jun 2012 17:22 #139 per perekms (Visitant)
en veiem a les 19:15
El tema ha estat tancat.
06 Jun 2012 18:22 #140 per oriol6 (Visitant)
Fins ara.

No se si podré jo al ritme de Berta...ho intentaré!
El tema ha estat tancat.