Run Festival Tossa de Mar (16/05/2021 - 9h)

Run Festival Tossa de Mar (16/05/2021 - 9h)

18 Mai 2021 07:07 #41 per rnou (Associat/da)
Enhorabona a tots,
sobre paper és una marató difícil, sigui o curta o no, el temps era (quan ho vaig mirar amb el meu estat de forma en la marató del poligón) d'uns 10 minuts més que una marató plana (més segons els ritmes).

Un plaer donar ànims a tots els que em vaig creuar, crec que els primers km semblava fins i tot una cursa prou normal tot i la sortida esglaonada.

Per la meva part, 21k, anava amb unes expectatives molt bones a priori (tercer), i així va ser fins al km 11 :D. Vaig passar el primer pas 6.5 km primer, amb un marge de 20 segons. Al gir, tot i haver-hi el cartell, vaig decidir preguntar i em van dir que continues recte... jo esperava una catifa de cronometratge (per no retallar), o uns cons (com hi havia els altres anys, vaig mirar fotos el dia abans). Però no, quan ja em vaig menjar la pujada de l'11 i la baixada, un de la marató em va veure anant alegre i em va dir que no, que havia de girar xD...

Així que al final 22.75 km de GPS i 1:25:33. Traient el tros extra hauria fet 1:18:50 (amb l'esforç extra de la pujada-baixada)... i tercer.

Però vaja, em quedo d'haver gaudit del dia i de fer un bon entreno xD. De fet, una de les raons va ser intentar fer una cursa per potència per trams i va anar prou bé. Vaig anar-me 2 minuts del temps estimat, però clar portava gairebé 2 kms de cansament adicional.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2021 09:11 #42 per XaviCht (Associat/da)
Ostres, rnou, quina jugada! La veritat és que jo també esperava alguna catifa a algun lloc, en especial al nostre punt de retorn. Però en el nostre cas per sort era fàcil, és clar, ningú seguia és enllà (a més, al meu ritme, dóna temps a veure-ho tot millor, tens més estona :D)

bebop, felicitats, molt bon temps :clap: :clap: :clap: Esperarem la crònica

JRDi69, has dit "només spoiler", entenc que et referies a aquest missatge, perquè la crònica també l'esperem :)

Dennis Teuling, vaig gaudir fins el 34, tot i el dolor. Al 24, quan va començar, sí que vaig patir per no poder acabar, o per haver de fer 18 km cainant..., però en veure que podia seguir corrent, veure que podia portar el ritme previst, més o menys, anava patint el què cal patir en una marató. Sí que els últims van ser un calvari, però per altra banda, m'ajudava veure que podia acabar-la, després de les anul·lacions de Bordeus'19 (per les vagues), Empúries'19, i les següents per motius ben coneguts (BCN'20, altre cop Empúries, per aquestes dues tinc dorsal, més Amsterdam, Donostia, Via Verda Castelló, que tenia com a altrenatives).

Diumenge... jo crec que estaré acceptablement bé per fer 5k. I a l'escalfament veig que no, doncs fora... només per veure els companys ja haurà pagat la pena anar-hi


El tema del peu...
Alerta pels aprensius, detalls escabrosos: va ser un accident de moto de muntanya, vaig picar amb un trasto de formigó que estava a l'interior d'una corba, i que no es veia entre les herbes. En inclinar la moto li vaig donar una puntada de peu. Anava amb botes de motocross, però el cop va ser molt bèstia, no vull pensar què hagués passat anant amb bambes...
Em vaig destrossar el dit gros fins al punt que van trigar dies en pensar que no el perdria (tot i que els ossos estaven bé), i el segon dit (el dit cap problema per salvar-lo a base de paciència i agulla i fil, però un trosset de la punta del primer òs que ja no està al dit es va partir i girar 180º). Vaig tenir sort, em van dir, que hi havia un crack de guàrdia, i va quedar tot prou acceptable però és molt més delicat que un peu normal.
Normalment no em molesta per córrer, però una ensopegada en un graó fa un mes o així, abans de la tirada de 31, m'ho va deixar adolorit. La tirada de 31 va anar bé, i només em va fer mal després de córrer, però a Tossa va ser una mica pitjor. Això no m'hagués fet baixar el ritme.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2021 09:54 - 18 Mai 2021 09:54 #43 per brigante (Associat/da)
Bon dia,

Un altre que va correr diumenge la marató. Bonica i dura, res més a afegir. Vaig arribar en un molt baix estat de forma (portava 520 kms aquest any), però tenia el dorsal de l'any passat i havia que aprofitar, que després d'un any sense curses hi han ganes.
Molt conservador, vaig fer 2h1min els primers 21kms i 1h56min20" els altres 20,3kms que em van sortir. Suposo que millor així.

El clima va respectar afortunadament. Lo de la distància em dona una mica igual però que no hi hagués cap catifa de xip no ho acabo de entendre i no recordo haver-ho vist mai. Els avituallaments i organització de la cursa prou bé, i l'arribada pels carrerons i passeig de Tossa amb gent animant molt maco.

Estava convençut que em trobaria al Sandmannn per la carretera, i ja veig que no. A la tardor segur que ens veiem.

Enhorabona a tots els arribats!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2021 12:46 #44 per Danigoal (Associat/da)
Bones!

Primer de tot, enhorabona als finishers de la marató. Una marató així (encara que veig que curta, no ho entenc), amb aquesta duresa i en solitari, té molt de mèrit. Bravo :clap: :clap: :clap:

Una alegria poder tornar a veure i saludar a tants correcats i correcates durant la cursa

rnou, ostres quina rabia. Es veritat que amb el cartell, el "puestu" d'avituallament al mig de la carretera i vosaltres que debieu anar molt separats.
Per cert vaig veure al mxirau que anava 4rt a pocs metres del 3r... i així va quedar.

Pel que fa a la meva cursa, no vaig poder aconseguir l'objectiu que pensava ni de lluny. però és el que passa quan no cuides les cames les setmanes abans... . A sobre mitja dureta dureta, doncs clar m'han fet vaga jajajja, a l'ultima pujada no tirava i a l'ultim km pla he notat molt que em faltava un punt.
Superestirats desde els primers metres (abans del km1 ja m'he trobat sol en algun moment), ha estat una cursa que has de fer "a la teva bola".
Ja a la primera volteta d'uns 7km ja veia que no tenia xispa per apretar, 5"/km més lent i poder atrapar al JRDi69 era més díficil. Les pujades de l'anada sense mirar massa el rellotge i al JRDi69 no el veia. Normal, si gairebé ha fet al mateix ritme que jo la primera mitja marató.
Gir en poc més 1h03' i quedaven 7km i poc... i tot i que a les baixades em notava prou bé (he vist ritmes per sota de 4'/km) era incapaç de retallar metres al corredor de devant i m'han avançant alguns.
Ja finalitzant l'ultim km pla, com deia, sense forces i arribant a meta en 1h38'41"

Content de poder tornar a fer una cursa i amb certa normalitat.
Avui encara tinc les cames com si hagues fet una marató, em costa baixar les escales :joy: :laughing:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2021 19:35 #45 per danisoriano70 (Associat/da)
Hola, jo vaig gaudir molt i em vaig trobar molt millor del que m'esdrava, fins el 15 anava amb un colega xerrant i sense apretar però es va quedar clavat i vaig decidir apretar i anava pasant corredots fins el 30 (d'un en un). Al 39 vaig trucar a la dona per avisar-la q arribava molt abans de l'esperat (calculava 4 hores) i que en 15 minuts era a meta. Del 40 a meta vaig avançar un parell més i vaig arribar molt bé de cames i coco.
A mi tb em va sortir molt curta, suposo que baixar en linia recta per les curves retalla molt la distància ;)
Tema catifes molt estrany

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2021 11:28 #46 per bebop (Associat/da)
Hola a tots. Ja, més descansat, faré una mica de crònica de la cursa. Com ja havia dit, no les tenia totes de poder acabar-la. Després de més d´un any sense competir havia perdut aquell puntet que et donen les curses. He canviat els entrenaments i he fet més quilòmetres però he deixat de fer sèries ja que crec que eren les causants de les lesions que he patit les últimes setmanes d´entrenament en les últimes maratons. També haig de dir que les meves millors marques ja no les superaré. He canviat les sèries per fer canvis de ritme algún dia de la setmana durant els rodatges normals. El problema ha estat que no millorava en els meus ritmes i no m´he acabat de sentir còmode mai, pràcticament en cap entrenament. A favor meu jugava la experiència de ser aquesta la meva 24ª marató, a part de moltes més de muntanya, curses de resistència i ultratrails, en les quals he après ha patir, a passar per tot tipus de moments i gestionar la solitud. He viscut el sentir-me molt bé i als dos minuts semblar que ja no podia més i al contrari. Sé que son moments de les curses de llarga distància.

Així, que amb molts dubtes em vaig presentar a la sortida el diumenge 16 de maig. El primer que vaig veure va ser al Quico111 i ens vam fer una de les fotos correcat, ja que estavem tots una mica dispersos. Manca de costum, ja ho acabarem de pulir aixó. Deixo la bossa i escalfo una estona. Deu minuts abans del tret de sortida em fico al calaix. Al meu costat es coloca el JRDi69. M´explica el seu objectiu i li dessitjo molta sort. Platejar-se un sub 3:19 en aquesta cursa és de ser molt valent. Felicitats igualment per la teva gran marca, company. No és un perfil fàcil de gestionar.

Bé, donen el tret de sortida. Surto a 5 min/km i em sento còmode. Puc apretar més però no vull. Sé que la cursa comença al km. 7 amb la pujada des-de la Mar Menuda fins al Mirador de Tossa. Com sempre he anat de més a menys passant el km. 22 en 2 hores. Sobretot aquest tram, del 20 al 24 aproximadament se m´ha fet molt dur i pensava que patiria molt més a la tornada. A partir d´aquí he decidit aturar-me als avituallaments ja que no havien posat papereres uns metres passats aquests i em sabia greu llençar-ho tot al terra. Per a mi aquest ha sigut un dels punts negatius de la cursa, juntament amb el tema de la distància. En aquest tram m´ha avançat algún correcat, però ara no recordo qui, suposo que la meva mirada estava més centrada al terra per no mirar els metres de pujada que hi havien al davant.
Com ha he dit, la tornada la he gestionat bé (els meus ritmes ha estat pitjors) i no he patit més del compte, no ha hagut mur. En un moment donat m´avança el Quico111 (ostres nano, estàs fort) i aguantem junts uns quants quilòmetres, ell davant meu uns metres. Arribem a l´últim avituallament. Només queda la pujada del Camping La Pola fins el Mirador de Tossa, i baixar fins el poble. M´aturo un moment per beure i inicio la pujada. No vull caminar, no ho he fet en tot el recorregut i no ho faré ara. Em conec molt bé aquesta pujada de entrenar moltes vegades quan he estiuejat a Tossa o he passat algún cap de setmana. També he fet la Mitja en dues edicions (vaig arribar a fer 1:35, eren altres temps). Vaig molt a poc a poc però no camino. Arribo a dalt i sé que ja la tinc.

L´arribada a Tossa ha estat molt maca, amb molt ànims de la gent i molts aplaudiments. El meu temps final ha estat de 4:02:55, la meva pitjor marca en Marató amb diferència, però és del tot lògic i comprensible. Moltes felicitats a tots els que heu completat aquesta cursa. La propera serà a BCN.

Per cert, al Garmin m´han sortit 41,550 kms i 953 m de desnivell positiu. Quan he passat la informació a l´Strava la distància era la mateixa però el desnivell era de 720 m. Massa diferència. No sé quina informació és la correcta.

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2021 18:50 #47 per Dennis Teuling (Associat/da)
XaviCht, quin mal... només llegir-ho.
No seràs cap masoquista, oi? i fas curses pel plaer de patir :laughing: :laughing:
Me n'alegro de que estiguis bé per tornar a fer la cursa nostra!!

Brigante i Danisoriano70, enhorabona... potser els únics amb Negative Split!! Bravo!!!

Danigoal, bé, potser el teu objectiu era massa optimista amb aquest recorregut. La propera molt millor segur!
(Encara sort que no hagis fet la Marató sencera :lol: :lol: )

Bebop, bona crònica! Si ha sigut la PMP... ja només pots anar a millor!!

Quico111, canvi de "look" ? :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2021 07:54 - 21 Mai 2021 11:35 #48 per Jordi (Associat/da)
Després del munt de cancel·lacions/aplaçaments i de més històries vam poder arribar a olorar una marató a Tossa (la distancia grinyolava per tot arreu :grrr: :whip: ; intentaré pintar el track per entendre "com crec que hauria de ser" la distància no homologada :pensive: ).

Una primera edició amb uns desnivells que feien por, però amb un estat de forma excepcional i moltes ganes de tornar a la competició vam pensar que seria un bon entrenament per les "bestieses" de després (realment el que volia era arribar sense pressió de voler fer marca i només amb la intenció de gaudir, però al final vaig sucumbir als encants de la marquitis i vaig jugar fort).

Sense planning específic ja que fa temps que l’hem acabat entre les cancel·lacions/aplaçaments hem anat treballant velocitat i muntanya i vam aconseguir continuar forts i el més important mantenint la confiança molt alta. Diumenge anterior en un 5K vaig tenir un petit toc de realitat fent-se la cursa llarga, així que una marató i d’aquest tipus feia força respecte :scream:

Amb tot apunt tocaria disputar la meva onzena marató (comptant una de virtual a BCN i per tant amb la MMP de la novena a Berlín); la pressió era alta, però estàvem llestos per atacar una nova MMP :muscle: :muscle:

Plantejo "pocs plans" de cursa; només quatre:
- Pla A: 3:19:43 (ritme creuer de 4:44, aquí serà divertit quadrar-ho)
- Pla B: MMP cap-i-cua 3:24:23 (els sempre divertits jocs de números)
- Pla C: MMP 3:24:36 (esgarrapar segons a la meva MMP)
- Pla D: Finisher (si no tinc MMP amb acabar ja en tinc prou)
Entre el pla C i D durant la cursa apareixeria un altre pla que tampoc vam poder assolir, però no ens avancem ;)

Divendres entrenant ja hem trobo en Danigoal i la felicitat/excitació creix :hearteyes: . Dissabte anem a buscar el dorsal i també me’l trobo, espero no veure’l en cursa, ja que voldrà dir que m’ha retallat cinc minuts de marge de sortida; no l'hi possaré fàcil :666: :hocho: :hocho:

Diumenge m’aixeco i esmorzo bé. He dormit força bé, estic convençut de l’estat de forma i d’intentar fer la MMP i em noto tranquil :party: :party: El que més mal de caps hem dona es el tema de la distancia i les improvisacions que hauré de fer sobre la marxa per tenir la distància màgica :coldsweat: , però que hi farem :pensive: També m’amoïna una mica la meteorologia (si fa calor/sol), però contra això només podré lluitar adaptant-me en cursa així que res.

Arribem amb uns escassos 30min per just arribar a la sortida i xerrar amb els correcats que vaig veure :( ; en cursa enxamparia o hem creuaria amb la resta i just abans de la sortida rebríem els ànims dels apuntats a les altres distàncies :kissheart: , però qui realment va aguantar la meva “chapa” abans de sortir va ser en bebop, com ja ha comentat :oops:

La sortida esglaonada es ràpida i eficient, me col·locat força enrredera per anar passant corredors i acabar situant-me on tocaria (també perquè he arribat tard :silly: ). L’estratègia passa per no mirar gaire el crono i molt les sensacions, però es inevitable i el miraré cada kilòmetre B) . El “chivato” del mode creuer a 4:44 hem dirà com de bé o malament anem pel objectiu del pla A i la volta automàtica cada kilòmetre hem dirà si pugem o baixem sobre aquest ritme mitjà :great:

Els 7 Kms inicials per la població passen ràpids/còmodes amb les salutacions i creuaments de companys :)

Les voltes automàtiques delaten que estic guanyant temps al ritme creuer, però com que les sensacions son bones seguim: :muscle: :muscle:
L01- 4:37,4 - 4:37,4
L02- 4:40,1 - 9:17,4
L03- 4:36,8 - 13:54
L04- 4:29,0 - 18:19
L05- 4:29,0 - 22:48 - 5K (22:48)
L06- 4:31,3 - 27:19
L07- 4:34,9 - 31:54

Encarant la primera pujada tinc una mica més d’un minut de marge respecte al ritme creuer de 4:44, però en fer el cim el perdo tot: :scream:
L08- 5:24,4 - 37:18
L09- 5:10,4 - 42:29

Ara de baixada ens deixem anar i tornem a recuperar uns 45 segons de marge amb el ritme creuer: :cheer:
L10- 4:09,0 - 46:38 - 10K (23:50)

Que bé que m’ho passaré: pujant perdem el marge i baixant en recuperem part :laughing: . Fins quan seguirà la tònica? :wonder:

La climatologia s’està comportant, tenim un dia mig ennuvolat i amb no gaire calor, així que perfecte :pray: . També anem complint l’estratègia de gels, sal i aigua sense masses problemes: :party: :party:
5K-gel de casa+Aigua
9K sense avituallament-sal

Els cartells dels kilòmetres ja no quadren des de bon començament :grrr: :whip: , el avituallament del 5K té el cartell molts metres abans i realment sí que està en el 5K :wonder: , les voltes manuals de l’altre crono m’ho confirmen:
L01 manual - 23:34,78 - 23:34,78 - 5K (22:48)

Com he comentat porto el GPS configurat amb el ritme creuer de 4:44 + la volta automàtica cada kilòmetre i amb el crono manual aniré picant les voltes en punts claus del circuit: avituallaments, mitjà, gir final,... :sunglasses:

Sembla clar que hauré de fer metres de més en arribar al gir final. Però quants? Arribaré a Sant Feliu de Guíxols?,... :coldsweat:

Estic gaudint amb les sensacions de pujar i baixar; i el joc del crono verd baixant i vermell pujant m’està posant molt cachondo :woohoo: i simplement em concentro en això, lo altre ja veuré.

Seguim amb marge i estratègia OK, sembla que fins la mitjà no hauria de tenir masses problemes :muscle: :muscle: , però qui sap amb tants tobogans: :wonder:
L11- 4:37,7 - 51:16
11K-gel+Aigua
L02 manual - 27:48,06 - 51:22,84
L12- 4:51,8 - 56:07
L13- 5:21,3 - 1h01:29
13.8K-sal+Aigua
L03 manual - 13:39,04 - 1h05:01
L14- 5:01,8 - 1h06:30
L15- 4:19,1 - 1h10:50 - 15K (24:12)
L16- 5:27,4 - 1h16:17
L17- 4:23,9 - 1h20:41
L18- 5:03,8 - 1h25:45
19K-gel+Aigua
L04 manual - 21:18,42 - 1h26:20
L19- 5:10,4 - 1h30:55
L20- 4:20,8 - 1h35:16 - 20K (24:26)
L21- 5:28,1 - 1h40:44
21K sense avituallament-sal
L05 manual - 15:39,65 - 1h41:59 - MITJÀ (1h41:59)

El sub3h20 sembla que s’escapa :( . Les baixades ja no recuperem tant o a les pujades estem anant més lent, en definitiva uns dos minuts per sobre de l’objectiu no semblen que es puguin compensar amb la tornada on tindré més del mateix i uns quants kilòmetres més a les cames que segur que es noten, però segueixo fent sense obsessionar-me ni pensar-hi gaire amb la il·lusió de que encara pot ser :)
L22- 5:26,2 - 1h46:10
L23- 4:28,0 - 1h50:38
L24- 5:12,9 - 1h55:51

El cartell del 24K estava de baixada, quan l’avituallament hauria de ser en el 24K i segons track en el 24.1K i encara em faltarien 200m així que espantant els mossos i els de l’avituallament comento que vaig a fer uns metres de més :silly:
24K-Aigua+gel+Aigua
L06 manual - 15:09,45 - 1h57:09 (primer pas per l’avituallament final)
L07 manual - 2:36,86 - 1h59:46 (segon pas per l’avituallament final)

Algun avantatge hauré de treure de fer metres de més :666: : 2 x Aigua B)
L25- 4:43,3 - 2h00:34 - 25K (25:18)

Bé ja hem fet uns 400m de més allargant des de l’últim avituallament al Mirador de Cala Urgell cap a Sant Feliu de Guíxols, però ara els cartells marquen una diferencia de 800m; casi 1Km :scream: . Serà realment tan curta? Quan serà la gran retallada?,... :wonder:

Continuo fent :runner: :muscle: :muscle: . El paisatge ajuda i tot i no anar tan fresc continuo animant a tothom amb el que em creuo o avanço, realment estic gaudint :party: :party:
L26- 4:49,4 - 2h05:24
L27- 4:55,3 - 2h10:19
L28- 4:22,4 - 2h14:41
L29- 4:57,8 - 2h19:39
L30- 5:30,9 - 2h25:10 - 30K (24:36)
L31- 5:01,2 - 2h30:11
29K-sal+gel+Aigua
L08 manual - 30:23,85 - 2h30:10

La diferencia de metres continua mantenint-se i ja fa temps que vaig veient que els dos minuts extres de la mitjà van creixent i definitivament sembla que el sub3h20 no podrà ser :sob: , però no m’amoïna gaire ara toca pla D i sembla que anem pel bon camí B)

L32- 5:08,7 - 2h35:20
L33- 5:27,4 - 2h40:47
L34- 5:02,1 - 2h45:50
L35- 5:46,8 - 2h51:36 - 35K (26:26)
36K-gel+Aigua
L09 manual - 23:57,48 - 2h54:07
L36- 5:06,5 - 2h56:43

Continuo veient que la diferencia de metres es manté i sabent que ja arribo al punt clau per accelerar :muscle: :muscle: , 39-40K fa unes quantes corbes que estic retallant descaradament i així faré fins a meta.

El ritme a caigut força tant en pujades com en baixades i els isquios comencen a queixar-se. Seria una llàstima “petar” ara i no poder donar-ho tot en la baixada :coldsweat: . Faig el check de sensacions i acurto la gambada per millorar sensacions i no anar patint per possibles contractures o similars, ja que sembla que el bessó esquerra tampoc va gaire fi :pray:
L37- 5:23,8 - 3h02:07
L38- 5:38,8 - 3h07:45

També veig que m’estic pixant :oops: i com que només em de complir ser finisher doncs ho fem “tranquil·lament”, però ràpidet :whistle: :whistle:
L10 manual - 15:16,59 - 3h09:24
L39- 6:21,4 - 3h14:07
L40- 6:32,0 - 3h20:39 - 40K (29:03)

Ara si toca gas :muscle: :muscle: , he deixat enredera un parell de companys i desplego les ales per volar :party: :party:
L41- 4:18,8 - 3h24:58

L’isquio i el bessó no es queixen :great: i em permeten gaudir apretant i pensant que encara tinc possibilitats de baixar de 3h30:
L42- 4:23,7 - 3h29:21

Ja no queda res i continuo accelerant sense para atenció al crono, però hem dona la sensació de que ja he posat la marxa extra i desplegat tot el KERS quina sensació més bona :woohoo:

Per fi arribem a la recta de meta :checkflag: i l’animació ajuda a somriure i extasiar-se aturant els cronos :trophy:
L43- 2:02,6 - 3h31:24 - META
L11 manual - 22:00,60 - 3h31:24 - META (1h41:59 + 1h49:25)

Quins càlculs de merda he fet per pensar que podia baixar de 3h30 :oops: , en fi, potser no anava tan bé com pensava :stucktongue
Hem pengen la medalla recupero l’alè i més o menys ràpidament vaig a completar la festa amb un massatge COMPEX als quàdriceps i prendre l’avituallament final :clap: :clap:

El fet de buscar MMP i no trobar-la, marca el petit regust agredolç :( , però el fet de lluitar i gaudir com he gaudit em dona una satisfacció molt més plena del que em podia pensar tot i la decepció :cheer:
I ara què? :wonder: Doncs ara estic amb la Pujada de Bagà a Coll de Pal i la ultra de Zermatt B) , però tot i que encara queda massa i no tenim gaira clara la data ja torno a pensar en voler intentar el sub3h20 novament i pel camí segur que tocarà rebentar més cronos o si més no intentar-ho :666: :666: :hocho: :hocho: :muscle: :muscle:


Salut!
Jordi

PD: Més tard aniré editant per posar més emoticons e intentar donar un "millor" format :oops:
EDITO: Fet :smirk:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2021 18:39 #49 per Dennis Teuling (Associat/da)
Jajajaja Jordi, sempre tan exigent.

Molt bona cursa... massa optimista com si fos una marató normal.

Però t'aconsello de no pensar en els metres faltants (un clàssic a les curses JLBlanco)... I fer la teva cursa i per si de cas afegir els metres després d'acabar la marató.

Tranquil, que la propera cursa plana faràs PI o una marxa similar:muscle: :muscle: :muscle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2021 21:14 #50 per XaviCht (Associat/da)
Bona crònica, JRDi69 :clap: :clap:

Jo els metres de més els volia fer al final, tot i que molts cops (quan tot és normal) és complicat per les aglomeracions... aquest cop, ja en tenia més que suficient amb acabar

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2021 22:23 - 21 Mai 2021 22:24 #51 per Jordi (Associat/da)
Amb el meu optimisme habitual PI ha quedat en segon pla i tot i que dic fer sub3h20, realment m'agradaria apostar per un sub3h10 com hem demana en sandmannn :smirk:

Quadrar els metres de més al final és més fàcil per tenir la distància correcta, però en una marató es fa molt dur; si ja no tens opció és més fàcil i volia tenir el crono oficial ;)

Amb la falta de pràctica he oblidat comentar/encabir alguns detalls :oops:

Durant els 7Kms inicials a Tossa vaig coincidir força amb un fondista de Tossa (Ivan) que rebia molts ànims i que jo rebia com a meus també :party: :party: Vaig estar temptat d'enganxar-me, però pujava massa fort i vaig desistir. L'avançaria en la tornada aturant-se a la sortida d'un petit túnel, no sé kilòmetre.

També en els inicis de la cursa vaig anar fent xarrera amb corredors que veia que podien tenir el meu ritme, però uns lents i d'altres ràpids no vaig tenir sort :(

La xarrera en els moments finals amb els companys de ritme també va ser reconfortant, tot i ser avançat o tot i anar fent davant-darrera jugant a pujar millor i baixar pitjor i no aturar-me en els avituallaments, però com sempre el millor era deixar-ne alguns darrera definitivament :666: :hocho: :hocho:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2021 11:16 #52 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona, companys!

JRDi69, només de veure tants números, ja em marejo. :S :S Vas a la cursa a córrer o a anar calculant tot el que pots durant tota l'estona? :whistle: :whistle: Felicitats!!:clap: :clap:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2021 13:22 #53 per Jordi (Associat/da)
jeje potser és això, hem distrec amb tants càlculs i podria córrer molt més :silly:

La marquitis hem te captivat i l'anàlisi posterior de totes les dades hem fascina encara més, no tinc remei malalt dels números meus i d'altres :laughing: :laughing:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2021 20:31 #54 per bebop (Associat/da)
Dennis Teuling Espero que aquesta no sigui la meva PMP, segur que en uns quants anys faré pitjors marques i valoraré molt aquesta.

JRDi69 No em vas dona cap "chapa". Per a mi va ser un plaer compartir els minuts abans de la sortida amb tu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2021 22:18 #55 per fandes (Associat/da)
Em trec el barret amb tots aquests finishers! I per l'exigència que us doneu. M'encanta la mitja, però en format marató no em puc ni imaginar lo bonica i dura que ha de ser!

Per cert, que el Ramon Nou quasi que també es fa el 42k jajaja. Aviam si passa per aquí i us explica. Crec que va protagonitzar l'anècdota correcat del cap de setmana.

Pel meu cas, vaig sumar "velocitat" amb el 5k (16'14''), que adoleix dels mateixos mals que les seves germanes grans: distància insuficient. Una llàstima perquè la resta de serveis que oferta l'organització i l'entorn em flipen. Així que els hi he escrit i vejam si ho reconsideren per l'any vinent.

El que menys m'agrada d'aquestes curses CoVid és el difícil que es fa trobar-vos a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mai 2021 07:38 #56 per sandmannn (Associat/da)
JRDi69, t'ho demano i saps que ho tens a les cames ;)

Brigante, no falles a cap eh!! Quin crack! Jo per la meva part no estava preparat per "debutar" de nou a la era post-covid (si em permeteu dir-ho aixi) amb una Marató. No he competit RES desde el 1.03.2020 i els entrenos han sigut d'aquella manera.

Enhorabona a tots els altres companys!! Enveja sana!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.