Behobia - Donostia 2023

Behobia - Donostia 2023

26 Oct 2023 14:51 #1 per XaviCht (Associat/da)
Bona tarda a tothom

La SandraB i jo, i una parella d'amics no correcats, anem a la BSS. Suposo que no tindrem massa temps per fer vida social correcat (a no ser que algú vulgui venir a pas de corredor coix, que llavors podrem xerrar dues hores llargues, mentre caminem i trotem), perquè sortim dissabte pel matí, i tornem en acabar. L'apartament, coses de posar-s'hi tard (i de no voler pagar 500 eur per nit i persona), és a França, a 25 min, o sigui que poc estarem per Donostia, només per recollir el dorsal i poc més).

Espero estar prou recuperat del tendó d'Aquil·les com per córrer leeeent (dos mesos quasi sense córrer... forma, zero). I sinó, caminaré... no hi ha pressa.

Sortirem del darrer calaix, per "culpa" de la parella d'amics. Aquest any ja em va bé el ritme dels últims, i no matinar, però quan arribem als avituallaments espero que no us ho hagueu fotut tot!!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2023 09:21 #2 per RugbyMan (Associat/da)
Xavi

Com diuen els anglesos "You'll never run alone"....crec q hi haurà uns quants pastanagues aquell cap de setmana per allà. Una altre cosa es si amb tanta gent ens creuarem en cursa.

Aixó si, sortint del ultim calaix no esperis q er deixem arros amb llamantol o marmitako als habituallaments. Et quedarà aigua i fruita i sino accelera el rtime

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2023 09:54 #3 per XaviCht (Associat/da)
M'hauré de conformar sense llamàntol... Després de no fer 10 km seguits des del 3 d'agost fins aquesta setmana, pràcticament no córrer en dos mesos i mig, ja ho celebraré si aguanto els 20k corrent a pas de tortuga.
Tinc clar que no serà així i que probablement caminaré en alguna pujada, l'important ara és poder tornar a posar-me en forma, i no serà, òbviament, en només 2 setmanes.
Serà la meva BSS més dura.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2023 14:02 #4 per Jorfer (Associat/da)
Jo per una incompatibilitat de darrera hora de l'agenda familiar seré baixa i hauré d'esperar altre any per a conèixer l'ambient d'aquesta cursa que parla tant bé tanta gent.

Ja estaré atent els vostres comentaris i vivències.

A gaudir de la cursa i de la gastronomia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2023 11:45 #5 per merce008 (Associat/da)
Bon dia! Si no hi ha cap canvi, us esperem a l'arribada amb Barcelona Voluntaria :muscle: :muscle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2023 13:00 #6 per grampy (Associat/da)

merce008 va escriure: Bon dia! Si no hi ha cap canvi, us esperem a l'arribada amb Barcelona Voluntaria :muscle: :muscle:


Perfecte Merce!!!!!, serà com córrer a casa! ens veiem a San sebastian.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2023 10:26 - 06 Nov 2023 10:27 #7 per RugbyMan (Associat/da)
Un altre q es cau "last minute" per temes familiars

Jo ja vaig gaudir de l'ambient fa uns anyets, però em feia ilusió tornar amb els amics i pasar un cap de setmana de "nois". A veure si la propera s'alineen els planetes

Gaudiu dels pinxos i ja si de cas diumenge feu una pasejada de Behobia cap a la Contxa.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2023 12:21 #8 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Doncs jo una vegada més tornaré a ser-hi. Per mí, és de lo millor on un pot participar. Ciutat, recorregut no fàcil, ambient, clima (he corregut amb tot tipus de condicions). Així i tot, repeteixo any rera any.

Ens veiem i ja comentarem per aquí com va cap de setmana,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2023 20:05 #9 per XaviPapell (Associat/da)
Sergi però tu has corregut alguna vegada ? :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2023 13:26 #10 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Amb una mica de retard, escric una mica sobre aquesta cursa, que he fet en 13 edicions.

Particularment, ho té tot. Localització fantàstica com és Donostia i els seus voltants.
Organització molt bona per el nombre de participants que hi ha. I
Inconvenient, el trasllat fins la sortida amb tren.
Recorregut. Exigent i dur, i que s’ha de saber gestionar, doncs fins el km 17, no pots tenir res lligat i al sac.
Ambient. A qui no l’ha fet mai, sempre dic que és com una etapa ciclista del Tour de França, però feta per a corredors. No fallen mai, faci bon dia o mal dia, sempre hi ha gran públic al llarg del recorregut. Per un popular, lo màxim.

Segons entrenaments fets, vaig sortir un parell o tres calaixos més enrera, al voler sortir amb llebre de 1 h 50 min. O sigui a 5’30” de mitjana. Al meu calaix eren llebres més ràpides. :wonder:

Els dos speakers, saben escalfar, motivar els darrers instants previs a la sortida a cada grup de participants, com si siguin herois, i això que hi ha 19 sortides. Una cada 4 o 5 minuts aproximadament. :sunglasses:

Sortida neta, malgrat és estreta la carretera. A partir del 1’5 km ja tenim primera pujadeta per Irun, que s’allarga fins al 3’5 km. Com estàs sencer, es pot fer sense dificultat, però un no s’ha d’excedir.

Després de baixar al quilòmetre 4'5, per estirar cames, com estic bé, decideixo anar per davant de la llebre, i si m’atrapa, doncs hauré d’apretar les dens.

Tens aproximadament 2 km de pujada del 5 al 7. El primer quilòmetre més suau, però el segon kilòmetre, és per una autovia que veus on finalitza la pujada. Aquí sí un s’ha de guanyar el pa, i negociar bé, doncs s’arriba al punt més alt de la cursa.

Del km 7 al 10 km té tendència a baixar suau, que ha de servir per recuperar cames, cor i cap per el que vindrà després. Aquí és on trobes el famós pirata, que jo sempre l’he vist. Abans amb cabell negre i ara ja més canós.

Entres a la població Errenteria, on hi ha un gran ambient, i ja hem passat els primers 10 km. Aquí veig el gran Grampy, i un altre noi correcat, i els saludo :clap: :clap: :clap: . Al final de la població, ens espera una curta però dura pujadeta, sempre amb gran ambient.

Al km 14, es pasa per Pasaia. Abans era per a baix, però ara al ser per la carretera, hi ha més gent. És molt bonica la vista al port.

Del km 16 al 17, arriba la darrera pujada quan ja entres a la ciutat de Donostia. Fa una forma de L, i just acaba al creuar el restaurant Arzak de gran renom. És força dura :unsure: , amb gran animació als dos costats, i sempre donant-te suport amb el teu nom que portes al dorsal.

Un cop creues el km 17, ja estàs viu, doncs queden dos km de baixada, que si tens forces pots tirar endavant i esgarrapar uns bons segons. Et trobes al barri de Gros.

El darrer kilòmetre, és el que sempre desitgem tots com a corredors. Bogeria col·lectiva de públic als dos costats corrents per una llarga recta a la Platja de Zurriola, el Kursaal, fins arribar a la zona Boulevard, costat Ajuntament.

1:47:37 final. Més que satisfet doncs no sempre surten bé les intencions d’un, i tornes més que content cap a Barcelona, amb el desig de tornar en la propera edició. ;)

Fins aviat,

NOTA: A la meta, veig que hi ha un altre membre de l’Associació, “Pera”, que el saludo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2023 13:28 #11 per Sergi42195 (Associat/da)

XaviPapell va escriure: Sergi però tu has corregut alguna vegada ? :) :)


Xavi, una abraçada ben forta, abans de res.

Sí, aquest diumenge passat va ser la meva 13 participació. Abans amb cabell, i ara quasi sense. :joy:

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2023 15:31 - 15 Nov 2023 15:38 #12 per XaviCht (Associat/da)
Bé, ha anat força bé, per la situació actual. La més dura i lenta, amb diferència, de les meves tres BSS, però molt content d'haver pogut acabar-la, encara que hagi estat a base de conservar una mica en les pujades, caminant alguns petits trams (1.33 km caminant).



Ha costat més per la manca d'entrenament (primer cop que passo de 10 km, des de l'aturada del 3 d'agost) que pel tendó d'aquil·les, que ha molestat una mica tota l'estona però no ha arribat a fer mal.

Hem sortit de bastant enrere, perquè compartíem un apartament amb uns amics que tenien el darrer calaix. Com que no teníem cap objectiu de temps, i amb la meva manca d'entrenament tampoc podíem anar a molt bon ritme, cap problema. Avançavem molta gent, llavors ens passaven alguns als trams de pujada que caminàvem

He saludat un parell de correcats que no coneixia (no escriuen per aquí, ni els havia vist abans), llàstima no haver-hi anat amb més temps, per intentar fer una cerveseta amb la resta dels que estàveu per allà, o haver sortit abans, per veure'ns a la sortida.

Com sempre, genial, l'ambientillo.




Finalment, 2h 5' 50", que tenint en compte que pensava que hauria de caminar molt més per culpa del tendó, em semblen genials.




Com que feia (quais massa) bon temps, ens hem tret la suor a La Concha, i a recuperar forces!

I, després d'una estona de tren i una altra de caminar, a agafar el cotxe i tornar cap a casa.

Aprofito per donar les gràcies, a la SandraB, per la paciència, ella anava sobrada però s'ha quedat tota la cursa amb el "coix" :D


Esperant, ja, la de l'any que ve.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2023 12:22 #13 per Jorfer (Associat/da)
Sergi42195 i XaviCht gràcies per la vostra descripció.

A veure si l'any proper puc anar i debutar en aquesta cursa que tanta gent parla tent bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.