Mitja marató del Mediterrani, marató per parelles, 5 i 10 kms 21/4/2024

Mitja marató del Mediterrani, marató per parelles, 5 i 10 kms 21/4/2024

25 Mar 2024 08:57 #21 per Sergi42195 (Associat/da)

jauteras va escriure: Jo també voldria un cupó. Moltes gràcies per la gestió

1-10: Jorfer, JordiMartri (mitja), Sèneca (mitja), Xarlieone1 (mitja), Rugbyman (lo que vulguin els Panchos), Grampy, jauteras (10k), rul74 Sergi42195


rul74, també ha sol.licitat cupó, i desconec si ja el té.

Bon dia, si hi ha cupó, i és viable, també m'apuntaré aquesta mitja.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2024 14:29 #22 per Jorfer (Associat/da)
Bona tarda.
Crec que tothom ja té els cupons.
Continuem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Mar 2024 15:09 #23 per Sergi42195 (Associat/da)
Jorfer !!! Feta inscripció :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2024 16:48 #24 per Vladi (Associat/da)
Encara estic a temps de demanar el cupó de descompte?

Gràcies :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2024 21:34 #25 per Jorfer (Associat/da)
Si
Ara te’l passo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2024 22:11 #26 per Vladi (Associat/da)
Rebut i inscrit !!!

Moltes gràcies, Jorfer :thumbup:

Molta salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2024 17:07 #27 per Joseba_IB (Associat/da)
Hola Jorfer!

Jo també voldria un cupó.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mar 2024 17:09 #28 per Jorfer (Associat/da)
Joseba ara mateix te'l passo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2024 12:30 #29 per squash (Associat/da)
Hola

m'he inscrit a la cursa de 10km.

Vaig pensar d'inscriure'm també a la de 5km que comença 30' abans, per alló de fer una burrada, però el sistema em va reconèixer que ja estava inscrit i m'ho impossibilitava.

He escrit 3 vegades als organitzadors, a través de la pestanya de contacte del web, i no em responen.

Deixo aquí aquesta incidència / anècdota per si algú relacionat amb ells vol fer-se ressó. Per part meva, dir-vos que sou uns deixats, que no costa res respondre, que sinó sabeu llegir us puc ajudar enviant-vos un àudio, i si no sabeu escriure sempre em podeu respondre'm amb un altra àudio.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2024 15:14 #30 per Sergi42195 (Associat/da)

squash va escriure: Hola

m'he inscrit a la cursa de 10km.

Vaig pensar d'inscriure'm també a la de 5km que comença 30' abans, per alló de fer una burrada, però el sistema em va reconèixer que ja estava inscrit i m'ho impossibilitava.

He escrit 3 vegades als organitzadors, a través de la pestanya de contacte del web, i no em responen.

Deixo aquí aquesta incidència / anècdota per si algú relacionat amb ells vol fer-se ressó. Per part meva, dir-vos que sou uns deixats, que no costa res respondre, que sinó sabeu llegir us puc ajudar enviant-vos un àudio, i si no sabeu escriure sempre em podeu respondre'm amb un altra àudio.


Fins ara.

Jordi


squash, això s'ha de revisar al VAR.

Ets un cas únic ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2024 09:51 #31 per Jorfer (Associat/da)
Squash ho has pogut arregar? A la recollida de dorsals tens una taula d’incidències i segur que et donen una solució.

Per cert demà intentem fer foto correcat a les 8:45 abans de la sortida de la primera cursa.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2024 19:04 - 21 Abr 2024 19:05 #32 per Jorfer (Associat/da)
Un plaer córrer pels recorreguts habituals d'entrenament acompanyat per amics i coneguts.
Després del cafetò i la foto ha tocat escalfar donant la volta al Canal en companyia del Marc31, Jorge Gonzalez i Xarlie.
Al final hem arribat una mica justos però amb temps suficient per a col·locar-nos en el calaix de sortida.

Al meu objectiu ha sigut córrer al voltant de la llebre de 4'30" (l'ha clavat) i intentar fer un 1h34 curt o 1h33 llarg intentant millorant la única mitja que he fet forta aquest any Sitges al passat gener.

La tàctica ha sigut anar de menys a més tenint el grup de la llebre davant a uns metres. Fins al km 12no m'he integrat al grup i a partir del 15 els he deixat enrrera. He fet una cursa en progressió finalitzant en un temps de 1h34'16" millorant quatre segons la marca de Sitges. M'he quedat satisfet però amb ganes de veure el sub 1h34. Que li farem dons els anys no perdonen.

Aquesta mitja la col·loco en el meu palmarès com la 164 de 278 i la quarta de vuit vegades que he fet Mediterrani.

Un plaer saludar a Yeray, Marc78, Marc31, Vladi, Agustin, JJSbd, Xavi Corral, Raúl Matinez, Sèneca. família Reiser, Vicente, XarlieOne1, Squash, JRamon, Sergi42195, Jorge Gonzalez, bebop, ....i perdoneu si m'oblido a algú.

Cursa que m'agrada especialment per veure la gent en diferents llocs de la cursa.

Adjunto foto correcat abans de la sortida
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2024 22:38 #33 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!

Feia uns quants anys que no corria aquesta mitja i aquesta edició m'ha agradat força. Destacaria la bona organització en general. Molt bé el tema dels avituallaments, cada pocs quilòmetres hi havia aigua i el de meta també molt correcte. El perfil de la cursa bo per fer una bona marca. La volta al canal maca, però a mi sempre se'm fan durs aquests dos quilòmetres llargs, es veu molt a prop la meta, però costa arribar-hi. A més avui el dia ha acompanyat, bona temperatura i amb poc vent.

Un aspecte que trobo que és un punt de millora és el de la sortida. Els calaixos, si no hi ha un control, el respecten pocs corredors. A més, el recorregut del primer quilòmetre és una mica estret i costava avançar.

A més, content de la cursa que m'ha sortit. Feia set anys que no feia un crono com el d'avui. M'he trobat bé des del principi, agafant un ritme força constant al llarg de tot el circuit.

També és maco aquest tipus de recorregut on vas veient i saludant als companys :great:
Volia arribar a la foto, però se m'ha fet una mica tard.

Ens veiem a la cursa del Delta del Prat.

Salut companys i companyes :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2024 08:27 #34 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Abans de res, disculpeu-me a la foto Correcat, doncs impossible malgrat llevar-se un ben aviat, no fer una cua molt important per recollir el dorsal al centre comercial Ànec Blau de Castelldefels. Com una gran majoria, no em vaig desplaçar ni divendres ni dissabte, i organització no preveure que un bon nombre de participants, sols van diumenge a la cursa.

Agrair poder aparcar a un centre comercial, i poder caminar poca estona fins canal olímpic, on el servei de guarda-roba, va funcionar a la perfecció.

Escalfament per el canal, mentre ja veies embarcacions de remers entrenant, fa un entorn agradable per córrer.

Una vegada saludat a un bon nombre de coneguts Correcats, tret de sortida a les 09:30 h, amb dia núvol, i gens de vent per el Passeig marítim de Castelldefels / Gavà.

La meva intenció era estar a prop de la banderola de 1:45 h, però de seguida va marxar cap endavant, quedant enrederit. Em va costar quasi 08 km, poder afegir-me a un bon grup de gent aquella barqueta, per sentir-me més protegit. Va durar poc l’assumpte, doncs a la pujadeta que hi ha a la sortida del canal, i el posterior pont per creuar l’autovia de Castelldefels al km 11, em va tornar deixar uns metres enrere.

A partir del km 13, ja es tracte de seguir un sol, doncs quasi quasi anem a compte gotes els participants, i pocs grups em puc afegir.

A prop del km 18, on hi ha un avituallament, decideixo prendre una beguda isotònica, i agafar amb un mica de calma aquells tros de cursa, doncs queda la pujadeta per tornar a creuar el pont de la C-31.

Els darrers metres ja dins el canal, és bonic de fer-ho, malgrat aquí ja bufa el vent. Es fa etern si vas just de forces, i deu ser com ballar un vals si vas sobrat. Com he escrit abans, és bonic l’entorn per córrer.

Arribem amb 1:46. Satisfet de haver participat, i del resultat, si bé sempre volem un millor resultat com hagués estat fer un minut menys.

Propera parada, marató de El Corte Inglés. Perdó, Cursa dels grans magatzems, que és d’agrair que portin tants anys de forma gratuïta.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2024 10:04 #35 per jramon (Associat/da)
Opino com vosaltres. La Mitja está molt be i ben organitzada, pero els punts a millorar seríen la llarga cua per agafar el dorsal i els dos kilómetres finals pel canal olímpic.

Volía anar a la foto, fer tirada previa de tres kms i... justet per la tirada previa i sense foto. Vaig estar com mitja hora a la cua.

Encara recordo quan arribavem al canal i entravem a meta sense aquesta volta que no s'acaba mai. Potser començar per la volta. No se si encara entra algú dels de 5 kms.

Havia de fer la mitja en 5:05 per agafar el ritme de la marató d'Edimburg i, tot i que vaig voler anar frenat, em va sortir en 5:01. De totes maneres va ser mes lent que la de Montornes a 4:49

Fins la propera

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2024 10:13 #36 per squash (Associat/da)
Hola

cursa de 10km ben acompanyat d'en JJ_SBD, ben estrany perquè corrent sóc una mòmia.

5 primers km amb la llebre de 50', clavats; i 5 més ràpids. Em vaig quedar clavat a la rampa sobre l'autovia... i a mi m'agradaven les pujades !!!

Dia gris, per sort, que el passeig marítim és orfe d'ombres. M'agraden els urbanistes de maó.

I un parell de preguntes; cal un avituallament al km 2'5? No es podria situar una paradeta a la zona del Canal per lliurar els pitralls?


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.