Mitja Marató Miami Platja (14/04/2024 - 9:15)

Mitja Marató Miami Platja (14/04/2024 - 9:15)

28 febrer 2024 12:47 #1 per Danigoal (Associat/da)
Una altra mitja Low Cost

Us animem a participar en qualsevol de les modalitats que us oferim, la Mitja Marató, la cursa de 10K, la cursa de 5K i les curses infantils pels mes petits de casa.

"Aquest any l'organització de la Mitja Marató de Miami Platja ha decidit que el preu de la inscripció sigui de baix cost.
Podeu participar en la Mitja amb un preu de inscripció de només 6 euros
i si voleu participar en els 10K o als 5K el preu és de només 5 euros. (gastos de gestió no inclosos).
Les proves infantils (11:30) tenen un cost de 3€

La inscripció us dona dret a: participar en la modalitat que trieu, dorsal, avituallant en cursa, avituallament a l'arribada i una assegurança bàsica d'accidents.
Podeu comprar voluntàriament la samarreta i una assegurança d'accidents amb més cobertures"


Més info a webtretzesports.wixsite.com/mitjamiamiplatja

Tema recorregut de moment diuen:
"Estem treballant en el recorregut de la cursa. A causa de les obres que s'estan executant en diferents parts de Miami Platja, estem pendents de confirmació de quins trams estaran oberts per poder oferir-vos un bon recorregut.
Ben aviat tindreu aquesta informació"

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2024 16:03 #2 per fandes (Associat/da)
Bons records de córrer a Miami! Aviam si la Ther s'anima i us veiem per allà a animar els que feu la llarga :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2024 06:31 #3 per Ricardinnho (Visitant)
Jo estic inscrit. No l'he feta mai pero aqui estarñé, será la meva mitja número 146.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.