XX edició 24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona - 16 i 17 de desembre 2023

XX edició 24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona - 16 i 17 de desembre 2023

18 Jul 2023 08:15 - 18 Jul 2023 08:22 #1 per Mona (Associat/da)
Ja tenim obertes les inscripcions per a les 24 hores d’ultrafons en pista de Barcelona 2023 !!!

Aquesta prova és una prova benèfica que, a part de recaptar fons per algun projecte, té un objectiu ben senzill: córrer com més quilòmetres millor en 24 hores, de manera individual, entre les 12 hores del migdia de dissabte 16 de desembre a les 12 hores del migdia de diumenge 17 de desembre. Hi haurà diferents proves paral·leles que acompanyaran als corredors i corredores que estaran corrent les 24 hores individuals.

Aquest any celebrem el 20è aniversari! :birthday: Ja fa 20 anys que celebrem les 24 hores d’atletisme en pista, així que esperem que sigui una edició ben especial!
Un canvi important és la ubicació, enguany es faran a l’Estadi Serrahïma de Montjuïc, un estadi amb les instal·lacions més noves i que, després de celebrar-hi la UrB, hem comprovat que ens són molt més còmodes i els atletes que han participat a les dues proves han comentat que els anava millor.

Enguany es destinarà el 100% de la recaptació a AFANOC , l’Associació de Familiars i Amics de nens Oncològics de Catalunya, una entitat privada que ofereix atenció psicosocial integral a nens i adolescents amb càncer i als seus familiars. Aquesta associació desenvolupa la seva tasca a Barcelona, Lleida i Tarragona, amb presència als hospitals de referèncai com Sant Joan de Déu i la Vall d’Hebron. Han construït la Casa dels Xuklis per acollir-hi les famílies que hagin de desplaçar-se de lluny per tal de rebre tractament en aquests hospitals.
Esperem veure a molts CoRReCaTs a les pistes! encara que no sigui corrent les 24 hores individuals, potser una altra de les proves, animant, o donant un cop de mà com a voluntaris.

Ens veiem el 16 i 17 de desembre al Serrahïma! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2023 17:44 #2 per Barceruel (Associat/da)
Inscrit a les 24 hores individuals. És la prova que em faltava, després de les 6 i les 12 hores.

He vist també inscrit a en Luisito i a altres amics i coneguts no correcats. A veure com va la preparació i quin objectiu em puc plantejar. D'inici, m'agradaría arribar a la distància que vaig fer a Escòcia (156km) o, en el millor dels casos, a les 4 maratons.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2023 22:44 #3 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bé Barceruel!!

Aquest cop sense desnivell..4 maratons!!

Sí t'ho penses així.. una marató cada 4 hores, sembla factible. Després sobre el terreny tot és molt més complicat, ho sé.

Ets valent només apuntar-te

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2023 23:05 #4 per xevifisio (Associat/da)
Dennis Teuling, si fa marató cada 4 hores li sobra un munt de temps per fer cervses, millor una marató cada 5 hores i mitja i després 30 minutets per fer la cerveseta...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2023 22:25 #5 per Dennis Teuling (Associat/da)
Ahh, perdó... volia escriure 1 marató cada 6 hores, clar :lol:

O com dius tú, 5 hores i mitja i mitja hora de relax!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2023 08:18 #6 per Mona (Associat/da)
:joy: :joy: :joy:
No teniu remei, però no dubto pas que tractant-se d’en Barceruel capiga la possibilitat de calcular els kms així! Molt bé Barceruel per la valentia d’aquest repte, ja ens explicaràs com va la preparació! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2023 10:54 - 19 Set 2023 10:55 #7 per Antirco (Associat/da)
Be ....
Sabia que estava molt al límit de poder inscriure'm a les 24 hores però volia esperar una mica i deixar-ho per després de la matagalls. com faig cada any però veig que ja està complert. mala pata .. però això també es bo, ja que la demanda és bona ... A la matagalls m'he trobat a companys que també faran les 24 hores i al igual que jo no els hi ha agradat gaire aquest canvi cap al Serrahima.
Molta sort i forca als que participeu.

Al preu d'aquest any també m'ha frenat una mica com per tenir-ho clar amb tants dies d'antelaicio

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2023 17:06 #8 per Mona (Associat/da)
Vaja, llàstima! Encara queden places per córrer les 6h, obviament no és el mateix, corres 1/4 part del temps, però segueix sent emotiu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2023 09:17 - 08 Des 2023 09:32 #9 per Barceruel (Associat/da)
Queden ja tot just 8 dies per a les 24 hores. En una prova així, evidentment no puc saber com acabarà l’aventura ni quin serà el resultat, però si que sé que estic orgullós del camí que he fet per arribar en les millors condicions posibles.

No he seguit un pla específic, més aviat he mirat de sortir tots els dies que la feina i la resta d’obligacions m’ho han permés, i he anat adaptant les distàncies i provant diferents estratègies de carrera per intentar córrer el màxim d’hores posibles, conscient que també em tocarà caminar molt.

A les tirades llargues no he passat de 60km. Dos vegades he fet aquesta distancia amb el meu amic Joan (al que he liat perquè faci les 6h): Una d’Olot a Girona acompanyats per la Judith en cotxe i bici i una bona estona també per en XeviFisio. I l’altre, la volta a Barcelona per la Ronda Verda.
Un altre dia, 51km més amb en Dabit (Blogmaldito), però amb cert desnivell per Collserola i la Serralada de Marina. Poc volum per una prova així, però haig de sumar moltíssims dies de +30km (Marató de Lleida, pel litoral i el Vallés i també trepitjant tartam a Santa Coloma). 4 setmanes per sobre de 100km i el mes de novembre amb més de 400. Crec que suficient per arribar a la linia de sortida entrenat però sense molèsties. Que n’he tingut! Però aquests últims dies, amb la baixada de volum, sembla que van desapereixent.

Ara ja puc afinar més els objectius de distància:
- Objectiu minim: 157km. Superar la màxima distància que he fet en una sola activitat.
- Objectiu raonable: 169km. Quatre maratons a 6h de mitjana.
- Objectiu de màxims: 180km. La distància que em permetria entrar al sorteig de l’Spartathlon.
- Somni humit: Arribar als 200km.

Sortiré des de l’inici fent 25’ corrent i 5’ caminant. És el sistema on més cómode m’he trobat, més senzer he acabat i millor he recuperat l’endemà. Ho prefereixo a sortir més lent fent carrera continua. El ritme inicial serà al voltant de 5/km o poc més, conscient que després hauré d’anar molt més lent. El resultat dependrà en bona mesura de les hores que pugui mantenir aquesta estratègia.

Finalment, explicar-vos aquí també (molts ja ho sabeu per xarxes) que he vinculat la meva participació a les 24 hores a un projecte solidari que he creat per col·laborar amb l’ONG Kukura Uganda. Us poso el link amb la informació perquè ho conegueu i si voleu participar. Hi han diferents formes de fer-ho: donatiu concret, apadrinar una hora, donar uns cèntims per cada km que aconsegueixi fer… Aprofito per donar les gràcies als que ja ho heu fet, molts d’ells correcats. 🧡❤️

REPTE KUKURA UGANDA by BARCERUEL

Ens veiem el 16 i 17 de desembre al Serrahima. Aquest any jo estaré liat per fer de voluntari però, per últim, us vull animar a tots/es a que passeu a inscriure-vos a la graella i donar un cop de mà en l’organització. Una prova que és un orgull per a tots els correcats es mereix que donem el màxim de nosaltres mateixos perquè tot continui sortint amb la màxima excel·lencia. 🥕🥕

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2023 14:26 #10 per Antirco (Associat/da)
Barceruel (Victor) Molt de cap i molta força per aquestes 24 hores. que de ben segur ho faràs genial com tot el que et proposes.
Jo aquest cap de setmana no podré ser-hi per barcelona pero seguirė molt atent aquesta proba que tant me agrada

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2023 23:23 #11 per Dennis Teuling (Associat/da)
Víctor, estarem tots molt pendents del teu repte atlètic i de recaptació de fons pel tercer món !!

Molts tenim el privilegi de veure-ho en directe!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2023 07:32 #12 per XaviCht (Associat/da)
Osti, Víctor, quin màquina :D
Molta sort!
Allà estaré una estona fent de voluntari (tot i que és el pitjor cap de setmana de l'any, a nivell de temps lliure, amb els concerts del Messies Participatiu i d'un altre grup, l'aniversari del meu fill Marc, i algunes altres coses).

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2023 16:44 #13 per Barceruel (Associat/da)
Gràcies, companys! Comencen els nervis! :scream: :scream:

Recordeu inscriure-us a la graella de voluntaris. No tinc dubtes que finalment es podran fer totes les tasques, però tenir una previsió ajuda molt als companys/es que ho organitzen. Que a menys de 2 dies hagin tants forats lliures no crec que els doni massa tranquilitat en aquest aspecte. :pray:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2023 19:09 #14 per Sarcel (Associat/da)

Barceruel va escriure:
Finalment, explicar-vos aquí també (molts ja ho sabeu per xarxes) que he vinculat la meva participació a les 24 hores a un projecte solidari que he creat per col·laborar amb l’ONG Kukura Uganda. Us poso el link amb la informació perquè ho conegueu i si voleu participar. Hi han diferents formes de fer-ho: donatiu concret, apadrinar una hora, donar uns cèntims per cada km que aconsegueixi fer… Aprofito per donar les gràcies als que ja ho heu fet, molts d’ells correcats. 🧡❤️

REPTE KUKURA UGANDA by BARCERUEL

Ens veiem el 16 i 17 de desembre al Serrahima. Aquest any jo estaré liat per fer de voluntari però, per últim, us vull animar a tots/es a que passeu a inscriure-vos a la graella i donar un cop de mà en l’organització. Una prova que és un orgull per a tots els correcats es mereix que donem el màxim de nosaltres mateixos perquè tot continui sortint amb la màxima excel·lencia. 🥕🥕


Ya tens la meïtat del camí fet Barceruel! Anims :)
I a tothom animar-vos a omplir els buits que encara hi ha a la graella, que sigui la proba una gran festa per tothom :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2023 12:25 #15 per Danigoal (Associat/da)
Molta força Barceruel!
Espero que vag molt bé i puguis arribar al màxim d'objectius possible.
Llàstima no poder ser-hi present per animar-te però ho estaré seguint. Endevant!

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 13:44 - 17 Des 2023 22:47 #16 per Dennis Teuling (Associat/da)
Victor !!!!!!!!!!!!!!

Sabia que eres molt, molt gran, però llevar-me aquest "matí" i veure la classificació he al·lucinat!!

201,066 km Això és una autèntica barbaritat!

Sembla que els teus mecenes que paguen per km han de trobar el doble-fons de la butxaca :laughing: :laughing:


També un gran resultat del més experimentat Luisito, 205,2 km i Top-Ten :clap: :clap: :clap:

I el incombustible Paco Robles amb 173,60 km :raised: :raised:

I també la Mamen amb 156 km :raised: :raised:

Sou molt grans els Ultra Corredors.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 13:45 #17 per Danigoal (Associat/da)

Barceruel va escriure: Queden ja tot just 8 dies per a les 24 hores. En una prova així, evidentment no puc saber com acabarà l’aventura ni quin serà el resultat, però si que sé que estic orgullós del camí que he fet per arribar en les millors condicions posibles.


Ara ja puc afinar més els objectius de distància:
- Objectiu minim: 157km. Superar la màxima distància que he fet en una sola activitat.
- Objectiu raonable: 169km. Quatre maratons a 6h de mitjana.
- Objectiu de màxims: 180km. La distància que em permetria entrar al sorteig de l’Spartathlon.
- Somni humit: Arribar als 200km.

Tenint en compte que va passar les 12h amb més de 118km...

- Objectiu minim: 157km. Superar la màxima distància que he fet en una sola activitat. Aconseguit a les 18h de prova
- Objectiu raonable: 169km. Quatre maratons a 6h de mitjana. Aconseguit a les 20h de prova
- Objectiu de màxims: 180km. La distància que em permetria entrar al sorteig de l’Spartathlon. Aconseguit entre les 21h i 22h de prova 22h amb 185km
- Somni humit: Arribar als 200km. Aconseguit!!!! :party: :party: :party: :clap: :clap: :clap: :clap:
Espectacular. Impressionat

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 14:24 #18 per XaviCht (Associat/da)
Que grans, els ultres correcats!!! Enhorabona, sóu uns cracks!!

Ha estat molt bé, poder ajudar unes poques horetes aquesta matinada, m'ho he passat molt bé, m'hi hagués quedat més. Molt molt bon ambient. Compteu-hi, l'any que ve, espero poder tenir més disponibilitat llavors!!
Felicitats a la comissió, quina gran feina!!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 17:50 - 18 Des 2023 16:28 #19 per Jorfer (Associat/da)
Com molt bé heu dit impressionant tant la gesta del Luisito com la de Barceruel.
Unes màquines!!

Tant bé és impressionant la quantitat de dones en les primeres posicions de la general. Són molt bones i ultraresistents.

I com no, gràcies a tota la comissió per fer possible una edició tant rodona com la vintena.
Belenka, gràcies
Esrafiki, gràcies
Jaume86, gràcies
Arroyo, gràcies
Meep, gràcies
Mona, gràcies
Dani, gràcies
Bernaus, gràcies
Debutante, gràcies
Sergio, gràcies

Espero que no m'hagi deixat a ningú. :oops: que són els riscos de fer llistes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 22:48 - 17 Des 2023 22:49 #20 per piri (Associat/da)
Subscric cada paraula del gran mestre Jorfer.

Felicitats a tots els valents/es que han acabat les seves proves de llarga distància en pista.

Moltes gràcies a tots els voluntaris i Comissió per portar endavant una edició més d'aquest conjunt de proves totes elles de talla mundial.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.