Voluntaris a les 24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona 16 i 17 de desembre 2023

Voluntaris a les 24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona 16 i 17 de desembre 2023

18 Jul 2023 08:47 #1 per Mona (Associat/da)
Ja tenim obertes les inscripcions per a les 24 hores d’ultrafons en pista de Barcelona 2023 !!!

Aquesta prova és una prova benèfica que, a part de recaptar fons per algun projecte, els atletes han de córrer com més kms millor de la prova a la qual estan participant:
- 24hores individuals
- 24h per parelles
- 24h en equips petits (3-6 membres)
- 24h en equips grans (7-24 membres)
- 12h individuals
- 6 hores individuals

Aquest any celebrem el 20è aniversari! :birthday: Ja fa 20 anys que celebrem les 24 hores d’atletisme en pista, així que esperem que sigui una edició ben especial! :tada:
Un canvi important és la ubicació, enguany es faran a l’Estadi Serrahïma de Montjuïc, un estadi amb les instal·lacions més noves i que, després de celebrar-hi la UrB, hem comprovat que ens són molt més còmodes i els atletes que han participat a les dues proves han comentat que els anava millor.

Enguany es destinarà el 100% de la recaptació a AFANOC , l’Associació de Familiars i Amics de nens Oncològics de Catalunya, una entitat privada que ofereix atenció psicosocial integral a nens i adolescents amb càncer i als seus familiars. Aquesta associació desenvolupa la seva tasca a Barcelona, Lleida i Tarragona, amb presència als hospitals de referèncai com Sant Joan de Déu i la Vall d’Hebron. Han construït la Casa dels Xuklis per acollir-hi les famílies que hagin de desplaçar-se de lluny per tal de rebre tractament en aquests hospitals.
Encara que no es corri, es poden fer donacions mitjançant el "carril 0" a les inscripcions de la prova.
Esperem veure a molts CoRReCaTs a les pistes! Per tal que les 24h segueixin sent un èxit, necessitem la col·laboració de voluntaris, en breu detallarem les diferents tasques i els horaris en què necessitarem el vostre suport, a part, evidentment, que vingueu a animar de valent als corredors i corredores, els verdaders protagonistes de les 24h!

Ens veiem el 16 i 17 de desembre al Serrahïma! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2023 19:17 #2 per Mona (Associat/da)
Aquí tenim la GRAELLA per apuntar-nos com a voluntaris a la 20a edició de les 24h, és molt facil!

Hi ha diferentes franges horaries segons les necessitats, i al costat, el número de persones que es necessiten en aquella franja. A la banda dreta hi ha la silueta d'una persona amb el símbol +, cal clicar-hi a sobre per apuntar el vostre nom. Quan arribeu a pistes en l'horari en què us heu apuntat us direm on cal gent.
Recordeu que és molt important que si us apunteu, vingueu. Els voluntaris són indispensables per tal que les 24h funcionin, si us apunteu i al final no veniu, farà que una part del cap de setamana quedi coixa. Recordeu que si correu en algún equip, us podeu apuntar abans o després de córrer a fer de voluntaris.

Per agraïr les persones que vinguin a donar un cop de mà, s'enduran un regalet sorpresa ;)

Animeu-vos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2023 20:28 #3 per Sarcel (Associat/da)
Inscrita com a voluntaria el dissabte per la tarda.
A veure si poc a poc es va omplint aquesta gralla.

S'explica en algún lloc com arribar al Serrahima?
Més que per mi que m'ho puc estudiar fàcil, ho dic per la gent que ve de fora i que acostuma anar a Can Dragó que está molt bé comunicat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2023 21:23 #4 per mk30 (Associat/da)
Inscrit pel montatge

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2023 22:22 #5 per Jorfer (Associat/da)
Quan tingui l'horari del meu relleu m'apuntaré per davant i per darrera una estoneta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2023 15:05 #6 per XaviCht (Associat/da)
M'he apuntat el 19/12 de 9 a 14h, però hi haurà una estona que hauré de ser a un altre lloc, encara no sé horaris però no hauria de ser molta estona. Si cal que estigui totes les hores, em serà impossible...

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2023 19:06 - 01 Des 2023 19:07 #7 per Josep58 (Associat/da)
Inscrit al llistat de voluntaris :great:

Eppp ¡¡¡ que ja estem al desembre i en res tenim les 24 hores

Animeu-vos a fer la vostra inscripció a la graella de voluntaris, la comissió ho agrairà molt

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2023 09:09 #8 per XaviCht (Associat/da)
Inscrit diumenge 00:30h.
També em vaig apuntar el dia 19, però tinc un compromís a Cornellà a les 12:30 (i segur que hi hauré de ser abans), o sigui que només podré una estona a primera hora.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 08:53 #9 per Mona (Associat/da)
Fantàstic! Moltes gràcies per animar-vos, les 24h creen un cap de setmana molt emocionant i són un fantàstic moment de trobada. A veure si aquesta setmana la cosa s’anima i aconseguim omplir la graella!

Enguany tots els voluntaris tindreu un detallet, i a més, entre tots els q vingueu a col·laborar sortejarem 6 entrades a Sagrada Família amb visita guiada, així que animeu-vos!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2023 16:31 #10 per bernaus (Associat/da)
Inscrit dissabte a les 16:30
Ens veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2023 17:47 #11 per Hansi (Associat/da)
M'he apuntat a l'hora del muntatge i després encara estaré una estona més per allà per ajudar en el que calgui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2023 18:08 #12 per Dennis Teuling (Associat/da)
Veig que teniu ple la franja de 16:30-20:30...

M'he inscrit a la franja de 12:30-16:30.
Però... (pregunta con "jeta": haig de portar el meu dinar? O podem picar unes cosetes del que donem als corredors? :whistle: :dry:

Ens veiem la setmana vinent!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2023 19:15 #13 per Mona (Associat/da)
Què bé que es vagin omplint totes les franges!
Dennis Teuling, el què es dona als corredors no és ben bé dinar, sinó avituallament de fruita i fruits secs, i és pels que corren les 24h, 12h i 6h. Però a les pistes hi haurà servei de bar les 24h, faran entrepans, braves, croquetes i amanides, així que també pots comprar-lo allà mateix ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2023 18:35 #14 per solteron (Associat/da)
M'he apuntat al que suposo serà furgoneta jeje
Ja direu on

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2023 21:49 #15 per OLympicGAmes (Associat/da)
Bona nit!

inscrita de voluntària dissabte matí :)
si pot ser, que sigui una tasca amb poc esforç físic, que a l'endemà em toca córrer!!

M'he apuntat en el torn de les 10:30h. Segurament arribaré abans, però no m'apunto al torn anterior per què no estic segura de poder arribar a les 8:30h.

Ens veiem!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2023 14:43 #16 per Mona (Associat/da)
Perfecte!
Moltes gràcies a tots els que us heu apuntat!
OLympic GAmes, gràcies per ser tan previsora, obviament, si pots venir abans, seràs molt benvinguda.
Recordeu d'apuntar quina talla de samarreta teniu ;) no es pot modificar el nom a la graella, per tant, us heu de borrar i tornar a apuntar a la graella, o... si us és més fàcil, m'envieu un missatge ;)
Ens veiem demà dissabte al Serrahima!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2023 17:22 #17 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies a totes les persones que dedicareu el vostre temps lliure a donar un cop de mà a que això continuiï sent un èxit.
Sense la col·laboració del voluntariat no seria possible.

I aquí no són tots els que estan ni estan tots els que són.

Visca les 24 hores!!
Visca CoRReDoRS.CaT!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 15:35 #18 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs... he estat una estona allà, com molts de vosaltres, i a sobre m'han donat les gràcies...

Però hem de felicitar i agrair realment a l'equip d'organitzadors, que han estat allà les 24 hores!!!
Els autèntics voluntaris de l'associació!!

Alguns d'ells el Jaume86 (parlem de graelles?), i la Presi Mona a l'avituallament,
el Speaker Debutante, meep, Dani, Esrafiki, Belenka,
Ara no recordo el nick del company que ha estat tot el dia a la carpa (sorry), i segurament alguns més que ara no em venen al cap.

Moltíssimes gràcies a tots vosaltres!! Feu gran a l'associació :heart: :heart: :heart: :heart:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2023 17:26 #19 per Jorfer (Associat/da)
Està clar que sense tot el treball de la comissió que no es veu, tota la gran festa que hem viscut no seria possible.
Gràcies comissió i gràcies a totes les persones que han donat un cop de mà per a fer-ho possible.

Personalment, m'ha agradat el trasllat al Serrahima.
Crec que les instal·lacions són més acollidores i la infraestructura està més cuidada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2023 12:47 - 29 Des 2023 12:48 #20 per Mona (Associat/da)
Moltíssimes gràcies a tothom que va venir a donar un cop de mà durant el cap de setmana, una feina molt necessària per poder haver tornat a fer possible les 24h d'Ultrafons de Barcelona.
Les 24h no serien possibles sense la gran col·laboració de tot el voluntariat que ens ajuda a crear el fantàstic ambient a les pistes. Per això, a part de l'obsequi de la samarreta de la 20a edició i la gorra CoRReCaT, hem sortejat entre tothom 6 entrades amb visita guiada a la Sagrada Família i 4 parells de vambes ALTRA.



Els i les guanyadores han sigut:

ENTRADES I VISITA A LA SAGRADA FAMÍLIA (dissabte 10 de febrer):
-TeteXavi
- Evita
- Ericmm
- Pirata Agus
- Chute
- Pirata Lucía

VAMBES ALTRA:
- Lluís Solteron
- Dennis Teuling
- Pere Pescallunes
- Danistal

Per gestionar l'entrega, envieu un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Enhorabona! moltes gràcies per ajudar-nos, i us esperem el proper any :party: :party:
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.