1r Bany de l'Any. C.N. Atlètic-Barceloneta (1/1/10)

1r Bany de l'Any. C.N. Atlètic-Barceloneta (1/1/10)

15 Des 2009 11:00 #21 per bego (Visitant)

Excomunió, sens dubte. I no s'hi valen les indulgències plenàries  :whistle:


Sense neoprè???????? Ni hablar. Jo no. Sóc mooooooolt fredolica (i l'aigua, a més, està mullada!)

Ja em quedo jo fent de cangur  :whistle:. Gràcies  :intello:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 11:01 #22 per Enric59 (Visitant)

Excomunió, sens dubte. I no s'hi valen les indulgències plenàries  :whistle:


Sense neoprè???????? Ni hablar. Jo no. Sóc mooooooolt fredolica (i l'aigua, a més, està mullada!)

Ja em quedo jo fent de cangur  :whistle:. Gràcies  :intello:


És només una remullada al mar. No t'espantis. Ja et deixaré un barnús  :whistle: :rofl:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 11:04 #23 per Cabrix (Visitant)
Bueno, jo, consultor del tot, no soc...  :whistle:

Canguru, cobarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrde !!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 11:16 #24 per stone_apo (Visitant)

Bueno, jo, consultor del tot, no soc...  :whistle:

:rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2009 12:00 #25 per Barcelona92 (Associat/da)
Com cada any des-de ja fa 8 anys... no faltaré.

1r Bany de l'Any

1 de gener de 2010. C.N. Atlètic-Barceloneta

- Enric59
- bego
- u_ktan
- Barcelona92 (Sergio) Vindré amb la meva xicota i la meva mare !

Aqui no es passa tant malament com al port, tu decideixes fins on et mulles...  :clown:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2009 21:13 #26 per Enric59 (Visitant)
Avui s'han obert les inscripcions al 1r Banys de l'Any.

Ja estic apuntat.

Confirmat que és a les 12 del migdia.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2009 10:36 #27 per u_ktan (Associat/da)
Ja m'he apuntat!!!!  :he:

es pot fer per telèfon: 93 221 00 10


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2009 12:56 #28 per Eulàlia (Associat/da)
Jo també hi estic apuntada. Ara ja veurem si l'aigua és tan amble com el dia de Nadal, tot i que aquí sí que no engerarem el crono, oi?

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2009 15:20 #29 per XavierCarracedo (Visitant)
jo també hi estic apuntat  :great:

espero que hi hagi càmeres per gravar l'heroic moment  :oh:

Wenn du eine Reise nach Ithaka machst
bitte, daß der Weg lang sei

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2009 20:14 #30 per AlbertBP (Visitant)
Un altre apuntat, que no faci massa fred, si us plau!!  :clown:
Albert

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2009 21:01 #31 per koldo (Visitant)
Estaré al poble, m'agradaria gravar-vos  :he:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2009 21:04 #32 per u_ktan (Associat/da)
:love: a veure si hi ha algun altre que s'hi vulgui apuntar. Els de la Copa Nadal no s'ho van passar tant bé??  :neutral: ,... i els que es van escaquejar al final?? i no miro ni a en nyef, ni a en xeix, ni en koldo (quina excusa més absurda), ni al Tri-Gat,.. per exemple  :whistle:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 10:04 #33 per u_ktan (Associat/da)
ens veiem en algun lloc i en alguna hora en especial,... o quedem tots dins l'aigua??  :mdr:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 10:41 #34 per Enric59 (Visitant)
Quedem directament a dins dels club, a la platja de davant on es concentra tota la gent.

Fot un vent i un fred de collons  :beurk:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 20:03 #35 per Xeix (Associat/da)
:oops: He anat a esventar-me per Collserola en btt. He sortit a 3/4 de 9 i he tornat a les 3  :666: amb 2 ST  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:24 #36 per u_ktan (Associat/da)
que freda que estava l'aigua  :beurk:,... per a mi pitjor que a la Copa Nadal,... a veure si surten les fotos!!!  :clown:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:26 #37 per Kjb (Visitant)
Enric59 duies un banyador groc? M'ha semblat veure't al 3/24...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:40 #38 per bego (Visitant)

Quedem directament a dins dels club, a la platja de davant on es concentra tota la gent.

Fot un vent i un fred de collons  :beurk:


Nosaltres hem arribat tard  :whistle: Oh, quina llàstima que no he pogut banyar-me! :whistle: Quina llàstima, de veritat!  :whistle: Em feieu molta enveja, mulladets i fredolics amb el caldo en el got de plàstic que s'anava desfent...  :whistle:

Realment feia un aire tremebundo. Si quan estava a la piscina (després), l'aire s'emportava les sureres i m'anava donant cops contra elles!

L'any que ve segur que torno ...  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:43 #39 per Enric59 (Visitant)

:oops: He anat a esventar-me per Collserola en btt. He sortit a 3/4 de 9 i he tornat a les 3  :666: amb 2 ST  :whistle:


Esventar-te? Més de sis hores fora de casa!!! Les ST deuen haver estat de cullera i forquilla  :he:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2010 23:45 #40 per u_ktan (Associat/da)
quina vergonya, bego quina vergonya  :no:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats