Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

Nou Repte 2010. 16/10 Travesia La Bocaina (Lanzarote-Fuerteventura) 14'8km

19 Jul 2010 13:37 #41 per korfbaler (Associat/da)
Ara feia molts dies que no tenia el nas per aquí. Ara ja tinc el "paquet" complet: Inscripció, avió, hotel i cotxe de lloguer  :yes:

La veritat es que no he entrenat el que volia i com volia, peró poc a poc he anat fent. La manca de temps no em deixa fer la planificació que portava al cap, peró be, encara hi resten 3 mesos  :whistle:

Aquest diumenge "tirada llarga" a la piscina. 4.100m en 1h20'10seg. Bones sensacions, i amb ganes i forces de continuar, encara que el ritme de 1'57"/100m es fa més difícil de mantenir.
Durant la setmana es fa més difícil poder fer tirades de metres pels "obstacles mòbils" que passegen per la piscina  :grrrrrr:. Diumenge, per fi, tenia un carrer per mi sol.
Durant els proper 10 dies hauré de tornar a buscar "forats", ja que haig d'entrenar, treballar, fer de Voluntari del BCN2010 i mirar d'estar una estoneta amb la familia. Podré?  :oops:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2010 13:52 #42 per korfbaler (Associat/da)
Per anar posant les dent llargues  :mdr:  http://www.youtube.com/watch?v=XXZL_rTBTdQ

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2010 07:24 #43 per ALBERT75 (Associat/da)
Bon Video nano....

per si ens veieem... les meves prvoes aquest any serant.

Baixada del renaixement
Sitges 2.200
Marnaton 6.500
Marnaton 2 10.000

espero veure't en alguna d'elles.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2010 09:38 #44 per korfbaler (Associat/da)

per si ens veieem... les meves prvoes aquest any serant.

Baixada del renaixement
Sitges 2.200
Marnaton 6.500
Marnaton 2 10.000

espero veure't en alguna d'elles.


Doncs jo a la Marnatón del Cap de Creus ja estic apuntat. Per cert, pujaràs el dia d'abans o el mateix dissabte al matí? Jo aquest any pujaré el mateix dissabte. Si hi vas, podem quedar per pujar junts.
A la Castelldefels-Sitges (Marnaton 2) estic esperant la informació, peró vaja, si es fa, quasi segur que hi seré. 15 dies abans de La Bocaina per anar escalfant.
Sitges ho tinc en dubte. No se si encara hi han dorsals. Ho miro. Peró també m'agradaria anra a Barcelona a veure la Marató del Campionat d'Europa d'Atletisme.

Ahir, per fi, vaig veure el 56 en un 3.000. Com sempre vaig sortir a "rodar", peró al carrer del costat es va posar un que es va "picar", així que al final em va sortir ràpid: 56'50" , fent 30 segons més ràpid el segon 1.500 que el primer  :mdr:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jul 2010 10:01 #45 per ALBERT75 (Associat/da)
Toni a Sitges encara queden places....

Pel que fa a la marnaton de setembre, pujare tambe el mateix dissabte.. o sigui que ja parlarem de com fer-ho per pujar junts, noproblem.....

Ja tinc ganes de anar fent, i explicant  :party: :party:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 07:32 #46 per korfbaler (Associat/da)
Be, ja la tenim aquí  :ouch: :ouch:

Demà agafem (tota la familia) l'avió cap a Lanzarote. Alguns dies previs per fer una mica de turisme per a "complementar" el viatge. Divendres a  tarda tenim la reunió prèvia informativa, i dissabte a les 8 del matí, la sortida.
La veritat es que les sensasions no son positives. Potser per manca d'experiència a l'aigua, la preparació no ha anat del tot "rodona". En algunes fases de la preparació no m'he sentit a gust, molt carregat d'hombros i de braços i amb poques ganes de tirar. Les proves "test" tampoc han anat del tot be: A la Marnaton del Cap de CReus, de 6'5km, males sensacions i discret. A la de Garraf de 10km em vaig haver de retirar al km8 per rampes i calambes als bessons i isquios.  La darrera, que havia de ser aquest cap de setmana passat, la RAdikal Marbrava, a Calella de Palafrugell de 7km, es va suspendre per culpa del temps i la mala mar.

Així que estarem a la línia de sortida, amb ganes d'acabar i poder tenir un altre Repte a la butxaca. La previsió inicial es fer, arribant al final, en unes 6 hores. El "problema" en aquet tipus de travessies llargues es que hi ha molta "màquina" suelta, i els que no som nedadors tenim tots els números d'arribar al final de la cua  :mdr:
Ara mateix, les previsions del temps, vent fluix, peró contrari a la direcció que portarem  :arf:


La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 08:08 #47 per maria (Associat/da)
Animo korfbaler, seguro que lo conseguiras!!!
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 10:34 #48 per rubens (Associat/da)
Vinga Toni, molta sort i molts anims!!  :great:

N´estic segur que ho aconseguiras!!  :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 12:38 #49 per Serju16 (Visitant)
Molta  sort  Toni  :yes: :yes: :great:

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 13:09 #50 per Barcelona92 (Associat/da)
Molta sort company  8) 8) 8) 8) 8)

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2010 15:26 #51 per totvabe (Associat/da)
Que et vagi fantàstic Toni !!!

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2010 21:32 #52 per u_ktan (Associat/da)
Toni!!!!!  :happy:

Moltíssima sort!!!,.. ets un crack. Quina enveja que em dones. Segur que tindràs una experiència collonuda!

Cuida't!!!!!


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 13:58 #53 per korfbaler (Associat/da)
Gràcies pels ànims  8) , peró finalment no va poder ser  :'( :'( :'(
Vaig tornar a tenir problemes musculars a les cames, concretament al bessó  :'( :'( :'( :'(

A veure si aquesta tarda puc fer una crònica dels "fets" ja que va haver-hi "moguda" (a part de l'aigua)  :grrrrrr:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 14:27 #54 per u_ktan (Associat/da)
:'( :'( :'(

llàstima!!!!!!

Toni!!!! tornaràs!!!,.. i nosaltres hi anirem i et donarem suport dins l'aigua (si convenço a un que jo em sé) :whistle:  :wink2:

cuida't  :love:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 16:06 #55 per totvabe (Associat/da)
Ho vas intentar i això és el més important, Toni.

Anima't!!!

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 21:20 #56 per korfbaler (Associat/da)
Hi tornaré ?  :oops: :oops: :oops: Ja veurem...... :whistle: , peró crec que  :no:

Sembla que no m'he adaptat be a nedar al mar, i com tinc poc temps i possibilitats per dedicar-me, sembla que miraré de fer coses més "assequibles"  :oops:

La Travesia de la Bocaina es, en teoria, una prova no competitiva ( :rofl: :rofl: :rofl:), ja que la sortida es fa per grups esglaonats en 30 minuts de nivell similar ( :rofl: :rofl: :rofl:). La organització et demana un test de 3.000m en piscina per saber el nivell de cada nedador, i així agrupar-los. El meu test em va sortir en 56'25", i segons havia consultat a la organització, aquest temps tots els anys havia suposat anar al grup lent. Altres anys s'havien fet 3 grups: Un lent, un mitjà i un altre ràpid.
Arribem a la reunió del divendres a la tarda, on ens donaran les intruccions, i es donaran a conèixer la composició dels grups. Mentres esperem ja hi han comentaris de gent que ha donat a la organtizació un temps superior al que realment havien fet, per "curar-se en salut". Alguns havien donat 5 minuts més  :grrrrrr:
Reunió informativa i repartiment de les bosses amb el gorros, de diferent color segons el grup. Em donen la bossa amb gorro de color verd. Veient a companys i companyes que tenien el mateix color, i pels temps enviats a la organització, deduim que estem tots al grup lent. Peró la sorpresa ve quan posen les llistes i el meu nom surt al grup superior de color vermell. Una altre noia de València que havia vingut amb un grup de companys al Cap de Creus i a Sitges, amb temps similars als meus, li passa igual, i a un amic seu també. Comencen els nervis. Jo era l'antepenultim temps més lent dels 48 que eram. Els més ràpids a partir de 50' pelats. I dels que vam parlar, hi havien 3 que havien donat temps superiors a 50', peró els seus temps reals eran de 47' i 48'  :oh: :oh: Després de parlar amb la organtizació ens confirmen que ens han de canviar el gorro, ja que havia estat un error, i realment ens corresponia el vermell. Els hi expliquem (els 5 "implicats") que volem fer-ho amb el grup lent, peró ens diuen que no es poden modificar els grups i que el donar-nos el gorro verd havia estat un error seu. No els hi acabem de convèncer dient-los que realtment hi havia gent de 47 i 48'  :'( El nostre grup surt a les 8'30h del matí, quan el primer, el més lent, sortia a les 8'00h. El següent a les 9'00h, i el més ràpid de tots a les 9'20h. Per primera vegada havien fet 4 grups, i el repartiments de temps havia estat diferent a la resta d'anys  :neutral:
La teoria es que s'ha d'anar agrupat ( :rofl: :rofl: :rofl:) durant practicament 3/4 parts de la travessia, i el fet de despenjar-se molt del grup suposa que et reculli una barca, ja que no et pots quedar sol al mig de mar obert. Leas instruccions de la organització es que els més ràpids esperin als més lents  :rofl:

Es dona la sortida a les 8'30h en punt, poc després de la sortida del sol. Als 300m. ja ens haviam quedat 5 nedadors al darrera, i als 500m, ja eram 3 els que anavem els darrers. Ja no nedava còmode, forçat i amb tensió per mirar de no perdre "comba" i anant més ràpid del que tocava. Quan portavam 1 hora aquests 3 ja ens haviam quedat bastant endarrera de la resta, peró 2 piragues s'havien quedat amb nosaltres, així que vaig decidir continuar al meu ritme cómode, i sembla que els altres 2 van fer igual. Peró quan portava sobre 1h20' i suposo que uns 4.000m em va semblar veure alguna cosa al davant meu (medusa?) i al frenar de cop em va donar una punxada la bessó. Em vaig aturar per mirar d'estirar i vaig continuar nedant, peró al poc temps ja notava el bessó tens i amb ganes de "pujar". Així va ser. Estravada forta i altre parada per estirar, peró veia que no tornava a lloc. Torno a engegar i ja es que quedar la cama "tiesa" i sense poder fer força. No podia estirar ni moure-la  :'( :'( :'( Vaig cridar la piragua que es va apropar ràpid i agafant-me vaig intentar tornar a estirar, peró no podia, i els intents eren més dolorosos. Així que van cridar a la zodiac de suport que em va venir a buscar. Em van pujar, perqué jo no podia fer cap tipus de força amb la cama i allà es van quedar les meves il·lussions. De la zodiac a un vaixell més gran que també feia de suport, i a fer d'espectador de la resta de la travessia.
Dir que la mar estava molt moguda, amb onades constants i correns laterals. Aixó va dificultar-la encara més, amb el que a partir del km10, la organtizació va començar a "recollir" nedadors pel darrera, tant del grup verd com del vermell. Dos companys que els van canviar de grup com a mi, els van fer retirar (possiblement els dos que anaven pe davant meu), així que suposo que el meu final hagués estat similar.
Dir que sempre el primer nedador en arribar a Fuerteventura havia estat un dels que havia sortit en el grup dels més ràpids, que havia avançat a la resta de grups compensant la diferència de temps de la sortida. Aquest any els primers en arribar han estat del grup....VERMELL, on jo estava. Aixó diu de la "qualitat" de la gent que hi havia "amagada" en un grup suposadament lent. Encara no han sortit les classificacions, peró segur que el percentatge de retirats-no arribats ha estat molt superior a la de la resta d'anys.

I els meus mals?  :oops: :oops: Vaig estar parlant amb un metge que participava a la travessia. M'ha donat una possibilitat a la causa: A la piscina nedo amb una posició relaxada de les cames. Dono poca patada i segurament els peus tendeixen a enfonçar-se una mica. Amb el neopré i al mar, la possició dels peus es "flotant", amb una tensió diferent de les cames de
l'acostumada a la piscina, i aixó pot provocar que es carreguin d'una forma molt més ràpida. L'única sol·lució seria nedar molt més amb el neopré al mar que a la piscina, tot el contrari al que he fet fins ara. Per aixó veig difícil poder preparar una prova com aquesta en la forma que ho hauria de fer, ja que m'es complicat anar a nedar al mar.

Per la resta, bons dies de "vacances" a Lanzarote amb les filles i la dona, amb platja i piscina (com a plé estiu), i donar les gràcies a demàcomensu per donar-me suport (una vegada més), i ajudar-me en el que ha calgut  :love:. Fins hi tot per buscar remei als meus problemes musculars. Ja l'he dit que hem de tornar a Lanzarote, peró per fer l'Ironman  :666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 21:45 #57 per Carles Martorell (Visitant)
Anims Toni segur que a la pròxima et surt bé company i si combé entrenes a la piscina amb el neoprè  :mdr: ja veuràs que famós et fas  :rofl:

salut i ànims

Mm10 11h00' Xtrem  gràcies als que ho heu fet possible
www.koalasteam.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2010 23:40 #58 per Barcelona92 (Associat/da)
Una llastima... peró el fet d'estar a la sortida ja és una victoria. Felicitats.  :yipi: :yipi:

L'any vinent tornas... i potser amb companyia  :wink2: :wink2:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 20:51 #59 per rubens (Associat/da)

Ja l'he dit que hem de tornar a Lanzarote, peró per fer l'Ironman  :666:


Per fer bogeries com La Bocaina no pero per fer un IM t´acompanyo!  :wink2:

Anims, campio!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2010 21:01 #60 per Zenon (Visitant)
Ánimo Toni, la próxima a desquitarse  8)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.