68 travessia popular port de Blanes 15/08/2010

68 travessia popular port de Blanes 15/08/2010

23 Ago 2010 19:53 #21 per Boben (Visitant)
A mi, en sortir de l'aigua a la Travessia de Blanes, a la Creu Roja, em van ficar tansols vinagre... ingenu de mi vaig pensar que sería prou, però... a les dos hores, estaba a la farmàcia. El picor era insoportable. Em van receptar una crema, 3 aplicacions i al día seguent ni rastre del picor.

He llegit a varies webs que les cremes solars amb components anti meduses, funcionen bastant bé.

Jo, prometo provar-ho en properes ocasions. Ja ho comentaré.

Aprofito per pregiuntar: Es la meva primera Travessia i el proper octubre serà el meu primer triatló. El temps de 18'30'' está bé???

Salut i km!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2010 10:48 #22 per TriDani (Visitant)

A mi, en sortir de l'aigua a la Travessia de Blanes, a la Creu Roja, em van ficar tansols vinagre... ingenu de mi vaig pensar que sería prou, però... a les dos hores, estaba a la farmàcia. El picor era insoportable. Em van receptar una crema, 3 aplicacions i al día seguent ni rastre del picor.

He llegit a varies webs que les cremes solars amb components anti meduses, funcionen bastant bé.

Jo, prometo provar-ho en properes ocasions. Ja ho comentaré.

Aprofito per pregiuntar: Es la meva primera Travessia i el proper octubre serà el meu primer triatló. El temps de 18'30'' está bé???

Salut i km!!!!


Ostres si ho arribo a saber també m'ho pillo (la crema). El proper cop no em passarà. També he vist les cremes solars que hem comentat per aqui. No se si seràn efectives, pero com bé diu per si de cas me la poso segurissim, a poc que facin benbingut serà.
A quin triatló debutes a l'Octubre? Jo també m'estrenaré però encara no se a quin, hi ha 3 opcions (Calafell, Vilanova i BCN). Pel temps no et preocupis, està prou bé. Lo important es que acabis i t'ho passis bé.  Despreès ja aniràs progressant. Com a dada et diré que a la meva primera travessia de l'any passat de Blanes vaig fer el mateix temps que tú, i aquest any he fet 2 minuts menys. Això es el que motiva, millorar personalment, fora d'això el tema marques no serviex per gaire més... 8)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2011 00:38 #23 per (Visitant)

Felicitats a tots dos.

Sort que no heu sortit damnificats per les meduses.

Quina angúnia em fan!  :ouch:


Jo despres de veure els bitxarracos aquests em sembla que començare a mirar-me un neopré.... ja ja ja... 8)


A les travessies no te'l deixaran posar  :no:


Però aquatlons i triatlons si no??? com va això? Oi que hi han uns neoprens molt fins que els pots portar sigui quina sigui la temperatura de l'aigua???


Jo he trobat això......no se si funcionarà: www.respiralia.org/fundacion-respiralia/...n/traje-antimedusas/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2011 10:14 #24 per ALBERT75 (Associat/da)
Bones a tots

espero aquest any poguer-la fer aquesta, ja que mai l'he feta.. i "me faltiii"...

Pel tema meduses... ja m'he acabat acostumant a les seves picades (en les dos marnatons em vaig endur alguan picadeta de regal)... pero el que he provat que em va genial es la ISDIN antimedusas... de veritat que va motl bé... PROBELMA?.. doncs que només dura (com totes les cremes solars) uns 30-40 minuts en contacte amb l'aigua.. qui vulgui fer tirades més llargues.. o es para i es torna a posar... o a aguantar les picades... no?

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2011 03:50 #25 per (Visitant)
Hola TriDani, ja hi ha data per a la Travessia Popular de Blanes d'aquest any?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2011 08:05 #26 per TriDani (Visitant)
No, no treuen la data definitiva fins bastant tard. L'any passat no me'n vaig assebentar fins al final de juliol, pero compta que sera el 14 d'Agost quasi segur.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2011 18:45 #27 per Richy (Associat/da)
En principi ja hi compto ferla, :yes: però ves a saber on serem a mitjans d'agost. Acabo de llegir (no ho sabia )que el olímpic de Banyoles es a la tarda, crec que per mi millor ,em dona uns horaris menys agobiants. :winktongue: Estava a punt de buscar-me un allotjament per allà (càmping Banyoles), però ja no es tant important, puc venir de casa mes o menys. :neutral: Veurem, cada cap de setmana es solapen mes competicions  :'(,quin estres,estúpid, però estres. :whistle: :whip: També tenim l'aquatlo no? TriDani. Segur que a un o altre hi seré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2011 19:25 #28 per TriDani (Visitant)

En principi ja hi compto ferla, :yes: però ves a saber on serem a mitjans d'agost. Acabo de llegir (no ho sabia )que el olímpic de Banyoles es a la tarda, crec que per mi millor ,em dona uns horaris menys agobiants. :winktongue: Estava a punt de buscar-me un allotjament per allà (càmping Banyoles), però ja no es tant important, puc venir de casa mes o menys. :neutral: Veurem, cada cap de setmana es solapen mes competicions  :'(,quin estres,estúpid, però estres. :whistle: :whip: També tenim l'aquatlo no? TriDani. Segur que a un o altre hi seré.


Que té que veure l'Olimpic de Banyoles compi? Parles de la triatló? N'hi ha una popular el 30 de Juliol i la Olimpica el 3 de Setembre. A quina et refereixes?
A l'Agost a Blanes esta aquesta travessa i l'aquatló popular, i no coincideixen en dates segur. Per cert, que si t'interessa el 12 de Juny fan el primer triatló de Blanes sprint.  :wink2: Obriran inscripcions molt aviat.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mai 2011 20:17 #29 per Richy (Associat/da)
Hola TriDani ,estava amb lo del marnathon i deien de doblar, aquest de la tarda a Banyoles no es el de setembre, l'olimpic?. Interessant el de juny ,es a traves de la federació?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2011 10:57 #30 per TriDani (Visitant)

Hola TriDani ,estava amb lo del marnathon i deien de doblar, aquest de la tarda a Banyoles no es el de setembre, l'olimpic?. Interessant el de juny ,es a traves de la federació?


Sí, llavors tens rao. Es el mateix dia l'Olimpic de Banyoles i el Marnathon, però.... fotres un Olímpic despres de la burrada aquella de natació???? Ho tens clar això????

La triatló de Blanes és de la federació. Es la primera edició. Hi ha un fil obert. Han obert inscripcions avui i nomes hi ha 250, així que segur s'esgoten ràpid. Pensat'ho aviat si ho vols fer  :wink2:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2011 18:25 #31 per Richy (Associat/da)
No,no lo de doblar no ho deia pas per mi (mica en mica tot arribarà). :he: Cada vegada ho tinc mes clar,m'haig de federar, massa diferencia de preus una setmana darrera l'altre. :grrrrrr: Miro el calendari i tot lo que m'agrada ara primavera ,estiu tocant aigua ja es a través de las diferents federacions. :mad: Agafaré una mica més de experiència amb las mes populars i alguna seriosa aquesta temporada i l'any que ve canya. 8)

Hola TriDani ,estava amb lo del marnathon i deien de doblar, aquest de la tarda a Banyoles no es el de setembre, l'olimpic?. Interessant el de juny ,es a traves de la federació?


Sí, llavors tens rao. Es el mateix dia l'Olimpic de Banyoles i el Marnathon, però.... fotres un Olímpic despres de la burrada aquella de natació???? Ho tens clar això????

La triatló de Blanes és de la federació. Es la primera edició. Hi ha un fil obert. Han obert inscripcions avui i nomes hi ha 250, així que segur s'esgoten ràpid. Pensat'ho aviat si ho vols fer  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2011 16:53 #32 per TriDani (Visitant)
Federarte surt a compte si fas 6 o 7 triatlons l'any (bé, incloent duatlons, aquatlons, xurratlons... tot lo de la federació). Clar que ja saps que hi han coses que no entren i tenen les seves federacions propies (travesses al mar, marxes de bici....), vaja, un negoci. Es veure que fas i que vols fer i decidir.

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.