MARNATON CADAQUES 3/09/2011

MARNATON CADAQUES 3/09/2011

04 Set 2011 21:32 #61 per Xeix (Associat/da)
Doncs amb aquesta cara de satisfacció pots comptar  :party: :party: :party:

Dels que jo sé:

Caloreta
hdfcat
Maria
Tortugueta
Towstones
Yuki

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 02:59 #62 per (Visitant)
Hola companys,

Per ser la meva primera travessa més o menys llarga he disfrutat molt! (malgrat haver arribat dels darrers). Molt bones sensacions, ...no he forçat la màquina en cap moment i he gaudit molt del fons marí i dels bancs de peixos que m'anava trobant (nedador-zen).... ah!, però si es tractava de competir i fotre canya!!!  :rofl: :rofl:  Bromes apart, comentar que l'organització ha estat perfecte i els avituallaments acuàtics correctes, però m'ha faltat AIGUA (si aigua, menys begudes de cola i sucroses, i més aigua per hidratar). L'avituallament a l'arribada perfecte amb abundància de beguda i fruita. Respecte a l'ambient només puc dir que molta camaraderia i bon rotllo entre tothom.

Per cert, ja podeu felicitar al peixos Maria, Blanca, Jaume Carol i sir .... aquests si que han fet uns temps de la ostia!... sobretot el darrer  :surprised:


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 03:05 #63 per (Visitant)
Per cert,... la nota negativa ÉS pels informatius de la "Tevetré",.... van dedicar un espai de uns 20 segons a parlar de la Marnató,.... i a continuació es van esplaiar durant gairebé 2 minuts donant una notícia d'una mena de "cuenta-cuentos" del Pirineu que poc importa a ningú  :grrrrrr: .... a nivell d'esports no se perquè em sorprenc,.... si al a la "Tevetre i al canal d'esport de la "Tevetré" només es pot veure el "frunbol" i de tant en tant "bajke" ..ah! si... i carreras de "amotos" y "fómulas-uno" ..... el "share" mana, amén!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 06:46 #64 per eiger (Visitant)
felicitar a tots els ultra-nadadors que ho heu intentat. Jo no he passat mai de les 20 piscines  :beurk:
korfbaler ara qui no piula aquí ets tu  :whip:  estaria bé alguna crònica si voleu ajudar a que ens hi aficionem. Almenys els corredors ho fem així  :intello:

"prefereixo viure només un dia com un tigre, que cent anys com un xai"
proverbi sànscrit

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 09:33 #65 per ALBERT75 (Associat/da)
Doncs ho vaig disfrutar com un enanitu..... els 6.5 kms acompanyats amb la calu la tortu i el Yuki han sigut genials.. i un entreno genial de cara al challenge.....

sempre es genial fer aquestes coses en grupet i disfrutar-ho...

les sensacions, genials, anar fent i trobant cosetes ben xules per anar mirant al fons del mar, i a sbore la sensació de seguretat que et dona una prova com la marnatón acompanyat sempre de caiacs es brutal... fantastica organització

:love: :love:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 17:00 #66 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:

La veritat es que això de les Travesses no saps mai què es el més divertit, si la Travessa en si mateixa o el bon rotllo dels amics que hi van.

Nosaltres vam poder pernoctar a Cadaqués, en un hotelet que tenia una decoració surrealista molt acollidora.  Ens van preparar un early breakfast i ens van deixar dutxar al finalitzar.


.


Vam gaudir del Cadaqués de nit, un bon sopar en un restaurant italià, un passeig molt agradable pel poble, i un gin tonic que va ajudar a agafar la son.

El dia següent va ser la festa. Ens trobem amb l'Edusampi, en Sir i la Blanca. Trens cap a la cala. Fem petar la xerrada amb l'Alex i en Sergi, habituals de les travesses. Trobada amb la Caloreta, l'Albert, Yuki, Tortugueta.

Rialles. Nervis. Maquillatge: vaselina, crema del sol.

-18 minuts per la sortida- cridaven.

El neo no entrava, cossos suats, les maleïdes ulleres, el xip dels c... , el casquet, ...

-14 minuts per la sortida- cridaven.
-si, cordons, aneu nedant – deiem nosaltres

Caminar descalç cap a l'aigua, trepitjant pedres punxegudes. Immersió.



Capgrocs i capvermells (homes i dones) flotàvem junts, esperant el tret per nedar.



Finalment donen la sortida, fora nervis, només el mar i tu, només els 6,5 Km, només el mar de fons que ja es notava, només mirar endavant, només Cadaqués existia en aquell moment...



I al final gaudim del nostre nou estatus: Finishers del Marnató ¡¡¡¡

Una abraçada,




Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 20:26 #67 per sir (Associat/da)
ja m'estic rumiant fer la marnaton de 10 kms de sitges  :666:  vull mes canya... :party:  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 21:22 #68 per maria (Associat/da)
Sir, en el reglamento pone que si te distancias mas de 400 ms del grupo de nadadores, la organizacion te puede obilgar a retirarte... Si todoa los que nadan son"pros".... A Jaime y a mi! A lo mejor  nos quedara grande!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 21:24 #69 per sir (Associat/da)

Sir, en el reglamento pone que si te distancias mas de 400 ms del grupo de nadadores, la organizacion te puede obilgar a retirarte... Si todoa los que nadan son"pros".... A Jaime y a mi! A lo mejor  nos quedara grande!!!!!!

pues a mi tambien me quedara grande ,yo quiero hacerla muy muy despacito ...solo quiero llegar  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2011 21:28 #70 per maria (Associat/da)
Tu no sabes ir despacio!!!!!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 01:52 #71 per (Visitant)

Sir, en el reglamento pone que si te distancias mas de 400 ms del grupo de nadadores, la organizacion te puede obilgar a retirarte... Si todoa los que nadan son"pros".... A Jaime y a mi! A lo mejor  nos quedara grande!!!!!!


Hola María,

ya me gustaría hacerla, porque mentalmente estoy preparado, pero esto de la distancia que dices de 400m es una putada  :grrrrrr:..... tendré que prepararme bien la Port Ginesta-Sitges para el año que viene  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 01:53 #72 per (Visitant)

Sir, en el reglamento pone que si te distancias mas de 400 ms del grupo de nadadores, la organizacion te puede obilgar a retirarte... Si todoa los que nadan son"pros".... A Jaime y a mi! A lo mejor  nos quedara grande!!!!!!

pues a mi tambien me quedara grande ,yo quiero hacerla muy muy despacito ...solo quiero llegar  :whistle:


mentider!!! endorfínic!!!!  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: que tu no saps anar poc a poc.... si tens escates i aletes!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 07:36 #73 per sir (Associat/da)
Zen zen zen si faig castelldefels-sitges...jejeje.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 08:52 #74 per maria (Associat/da)
Hay una opción...montar un grupo de nadadores para ir todos juntos y despacito,....así no nos quedaremos 400 ms detrás del grupo.... :666: :666: :666:

Je, je, je....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 08:57 #75 per sir (Associat/da)
Okkk rollo verano azul...jejeje

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 10:07 #76 per ALBERT75 (Associat/da)
Doncs l'any passat cadascu anava al seu rollete total.. perke n JOrdi i jo ens varem quedar solanos al final.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 11:56 #77 per sir (Associat/da)
Hola maria soy blanca, a mi me encantaría volver a repetir con Jaume y contigo la aventura del Marnaton pero tengo que concretar aun ya que cae en sábado y me toca trabajar . . . Si lo puedo cambiar me apunto !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2011 18:01 #78 per maria (Associat/da)
Que,..¿.nos liamos y cerramos la temporada con un 10.000????????????? :666: :666: :666: ( rollito verano azul, eso si...)

Abro lista:

-María
- Blanca ¿ ?
- Jaime ¿ ?
- MEGA CRACK...CALORETA?

Ps.

Antes de cursar la inscripción, lo consultaré con la gente del Marnatón, no sea que , efectivamente , nos estemos metiendo en un lio....

Os digo algo en cuanto me contesten.

M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2011 22:34 #79 per maria (Associat/da)
He enviado un mensaje a Mirentxu esta mañana...en cuanto me conteste os cuento!!!
Bss
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2011 22:47 #80 per jordipapiol (Visitant)
MARIA me haria ilusion poderos acompañar, tengo kaiak inchable. :whistle:
Pasame la fecha y mirare agenda en casa 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats