X Baixada del Renaixement 23/VII/2011

X Baixada del Renaixement 23/VII/2011

21 Jul 2011 10:33 #21 per (Visitant)
Els que aneu a Renaixement heu quedat a alguna hora a Tortosa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 17:45 #22 per Jaume Carol (Associat/da)
A les 9 a molins, cap a les 12 a l'hotel. J.

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 18:01 #23 per Jaume Carol (Associat/da)
A molins a les 9 i Tortosa cap a les 12. Dinar picnic a Xerta (cadascú porta lo seu). Parlem. J.

Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jul 2011 19:32 #24 per ALBERT75 (Associat/da)
Amb el Yuki volem estar 2h abans a Tortosa per anar direcció a Xerta (idem a l'any passat) i deixar un cotxe a cada lloc...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2011 14:06 #25 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola:


L’entorn era idíl•lic, un embarcador de l’Ebre a Xerta, on tenies un canal i el propi Ebre per refrescar-te. Dinar de picnic molt agradable, amb en Sergi, el Popy, la Marta i el Santi ... i d’altres companys i amics. Fent petar la xerrada i la rialla. Però sempre acabaves mirant el riu, la immensitat de l’aigua que arrossegava, l’ondular de les herbes pel vent. En Sergi ens tranquil•litzava.

S’acostava l’hora. Trobem als companys, l’Albert, el Yuki, la Caloreta, en Dragan.  Ens fan el marcatge, et pinten amb rotulador el número a les espatlles. Com un animal. Per identificar el cadàver, penses tu. Els kayaks ja son al riu. Els nedadors ens anem tirant, poc a poc, com traient-nos la son de les orelles, dons en lloc de la becaina a l’ombra, ens esperaven 15,7 Km nedant fins Tortosa.

I donen la sortida. Poc a poc, que la feina es molta, tothom pel costat dret, i nosaltres pel centre, com ens havien dit, i anem dels últims. S’ha d’anar buscant la corrent. Contactem amb l’Albert i en Mito, els nostres Kayaquistes, que a partir d’aquest moment ens van duent per la part de més corrent, amb una extraordinària paciència. I anem poc a poc, però sense parar. Non Stop. La Maria neda molt segura, agafa la corrent molt bé. A mi em costa seguir-la. En un segon que ella agafa una de forta ens separem com 40 metres. M’espera i seguim junts. Les boies les veus passar com si anessis a molt ràpid, es que anem molt ràpid. Son de ferro, i des de el kayak ens xiulen per que estiguem a la guaita, més d’un s’ha deixat una dent a les boies.

El riu es immens, es fa una baixada molt llarga, però de cop veiem la murada de Tortosa, i després veiem el Fènix, una estàtua gegant en mig de l’Ebre . Rampa de la Maria, ens passen varius nedadors. La veritat que el temps o la classificació no son importants. Per fi sortim de l’aigua. Contents. Satisfets. Feliços. Saludem als companys, quin ambient més magnífic. 2 hores i 25 minuts de braços.

Dos amics, la Marta i en Popy, agafen copa. Sopar medieval a Tortosa, mengem com si fóssim famèlics. Preciosa excursió en bici l’endemà. Increïble dinar al Delta.

Magnifica cloenda, per un cap de setmana per recordar per sempre. M’ha quedat una crònica molt cursi ¡¡¡

Una abraçada,


Jaume


Jaume
twostones

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2011 14:36 #26 per AnRol58 (Associat/da)
Bonita cronica Jaume y gran hazaña, bueno una más... ya nos teneis acostumbrados  :yes: :yes: :yes:

Muchas felicidades a los dos, sois grandes  8)

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2011 12:15 #27 per Barcelona92 (Associat/da)
Que bonic Jaume  :'( :'( :'(

Quina satisfacció veure la vostra arrivada  :love: :love: :love:

Sou admirables... i continuo pensant que no es una boxeria alló que vau fer  :great: :great: :great:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2011 23:35 #28 per Eva D (Visitant)
Sou uns cracks tots plegats, CorreCuacs, Novatos, GoldFish, l'Hospi-Vilanova... :yes:
És un gran honor haver-vos conegut i compartit amb vosaltres tants moments bons. Amb vosaltres veig que els reptes no s'acabaran mai!  :love:
Ara, a recarregar piles a l'estiu :glasses:, que aviat arriba Sant Tornem-hi!!  :whip: :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats