1r Canicross de l'Anoia 20/3/2011

1r Canicross de l'Anoia 20/3/2011

28 febrer 2011 20:25 #21 per LIEBHERR (Visitant)
Gracies Ortusa
aixo es lo que m´han contestat  l´organització:

"Hola
referent a l'assegurança pel canicros, es demana que els gossos tinguin un
seguro de responsabilitat civil, normalment tothom en té, amb els seguros
de la llar normalment i entra el gos
Club Amics del Gos"

!No hi ha cosa per fàcil que sigui, que no la faci difícil la mala gana !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2011 18:28 #22 per Otursa (Visitant)
http://www.feec.org/Llicencies/llicencies_2011_majors.pdf

Crec que la FEEC,  ja ho cobreix, no? En principi tens responsabilitat civil a l'esport en qüestió que practiquis (llicència C)

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mar 2011 23:33 #23 per dELURIAN (Visitant)
ens veiem en unes horetesssssss, bonanit i bona cursaaaaaa  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 10:42 #24 per Otursa (Visitant)
Família,
Heu vist mai un porc amb més pèl i salvatge creuant una carretera de nit? Doncs jo no el vaig veure!! Tornàvem de veure la súper Lluna del Montcau i ens el vem menjar en patates. Nosaltres estem bé, però el cotxe tenia un bony a la zona frontal prou important com per desistir venir a Igualada.
Espero que hagi anat tot molt bé! ens veiem a la propera o en algun entrenament, que em sembla que ja no queda cap cursa.

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 13:41 #25 per dELURIAN (Visitant)
hostia ortusa, que no sigui res, a mi em va passar el mateix fara uns 8 anys anant poc a poc, 120, normalment per alla anava a 160, i mel vaig trobar en un cambi de rasant.......volantaçu i el cotxe girant contra la balla......per sort res de mal nomes el cotxe que fa mal a la butxaca jajajaja.

be aki va la meva petita valoracio que ampliare en el blog de la gresca.

arrivem moooolt aviat, tant que gairebe acavaven d arribar els organitzador, a 4º, aixi que he estat gairebe una hora xerrant amb ells. a vingut l aguila, un plaer coneixet, i despres per casualitat e estat xerrant amb el liebherr, sento que li diu a son fill, despres penjarem les fotos....i li pregunto a on? i em diu al picassa i corredors.cat jajajajaja, aixi que un plaer tambe coneixet i una familia collonuda.
com unica pega, petita, hi ha hagut un pel de descontrol amb el control veterinari, nose si es que ha arribat tard o que, pero be, res mes.....
comencem la cursa, com sempre surto al final de tot per anar mes trankil, sembla que la gresca va entenent que es aixo del canicross i ja a anat estirant gairebe mig circuit.....primer i segon km a 4 30........pero molt be, no em veia com a puigverd que ja esbufegava, el 3er km en gairebe 13 minuts............deu meu, no sabia que existien pujades aixi de besties i de llargues..............mare de deu, el proper cop portare els peus de gat i les cordes i piolet jajajajaja, hem anat caminant perque era inhuma.........una locura, i vinga i mes i mes, ja ni treia el rellotje per pararlo en cada punt km.....reventat caminant i esbufegant.
co no e anat uns 3km amb el flato dels ous, fins que e fet un km aprox en baixada i a anat desapareixent, a costat pero e començat a notarme be i tirar pero clar, tot el que puja baixa......la gossa estirant......anava frenant com podia perque era per matarse jejejejeje, fins que e atrapat una corredora i ha deixat de tirar, gracies a deu, aprop del km 8 e atrapat un altre corredor, cule, jejeje, i he anat radera d ell fins al 8 i mitj o nou i l he avançat patint moltissim pels quadriceps per tanta baixada i forta mels notava carregats i m esperava una estravada en cualsevol moment.......pero no, han aguantat i e entrat ja rient i fent conya amb la gent. arrivem i oju cursa gratuita, bossa de corredor amb un munt de detalls per al gos, bossa de roba, una alrta bosseta que no se ni per a k serveix, un pot d akets on menjen els gossos, un entrepa pel corredor i acompanyants amb cocacola o cervesa, un parell de cafes, i una gent collonuda, que n aprenguin

normalment l ambient en les curses es collonut, pero en les que he anat de canicross, ja es la rehostia, una gent collonuda una organitzacio amb molt bona gent, resultat una cursa ultradura, pero inolvidable!!!!!!!!!!!! gracies gent d igualadaaaaaaaa
segur que se m oblida alguna cosa, pero ja ho ampliare amb mes temps al blog yuhuuuuuuuuuuuuuu gran diumengeeeeeeeeeee

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 15:16 #26 per DaniTub (Associat/da)
Quina enveja, i jo treballant. :'( :'( :'( :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 19:12 - 20 Mar 2011 19:14 #27 per LIEBHERR (Visitant)
Matinal perfecte ,"solete de primavera" amb bona companyia  i Molt Bona organització s´han esforçat perque tot vagi bé.
El circuit :  :mdr: :surprised:
18 a la general i el 5 en la meva categoria
He conegut al delurian i a la gresca, li agues donat el premi a la gossa mes cariñosa i bona de la cursa,fa amb tothom es bona i guapa de collons.
Tambe he saludat a l´aguila ,que em sembla que a pujat al calaix,si es aixi felicitats.
os deixo el link de algunes fotos que a fet el meu nebot:


picasaweb.google.com/fotorocas/CANICROSS...2011?feat=directlink

en resum :cursa per guardar en el calendari
Liebherr

!No hi ha cosa per fàcil que sigui, que no la faci difícil la mala gana !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 20:25 #28 per DaniTub (Associat/da)
Que envidia, creo que ya es el ultimo de la temporada. :'( :'( :'(.

[bdELURIAN[/b] donde has comprado la correa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 20:40 #29 per Otursa (Visitant)
Cony de senglar... li faré vudú durant un any per haver-me fet perdre aquesta cursa!!!

A veure si quedem definitivament per fer la trobada canicrossista de corredors

Com el Vallès no hi ha res

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 21:34 #30 per dELURIAN (Visitant)
gracies per les fotusssssssssssss, sortim els 3 correcats ven retratats jejejejeje, i fins i tot diria que surt mes la gresca que el teu gos que ara no recordo el nom jajajaja, per cert em dic oriol!!! que soc una mica tanoca i em descuido sempre de coses tan senzilles com dir el meu nom jajajajaja. la veritat es que el dia ha estat genial, no acostumo a quedarme despres de les curses i avui m ha costat marxar jajajaja.

hermanotubo, en una web de un colega, pero hoy e visto uno, el del tio que ha ganado, guapisimo i parecia de una calidad excelente, ademas lo e comentado con el i me dice a mi me paso lo mismo, se lo vi a un tio i alli lo compre, de una web de rumania creo que me ha dicho, mira es esta que me ha enseñado la etiketa i salia la web. www.zerodc.cz/ a la derecha arriba la puedes cambiar del polsca al english, a ver si encuentro el que tenia el ,porke es guapo guapo.

www.zerodc.cz/zero-dc-katalog.php?k=47 ahi lo tienes, el primero el amarillo, puesto queda de orgasmo jajajajaja. i trankilo que en unos meses que pasan rapido estamos otra vez en sant llorenç savall, que no corri pero estuve alli jajajajajaja.

ortusa jo ja ting ganes de veurens, pero no os animeu pel post de canicross jejejejeje. trankil que segur que n has gaudit d altres guapes guapes.

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 22:44 #31 per aguila (Visitant)
Jo q rollo acabo de escribir un mensaje y se me ha borrado.
Resumiendo,me ha encantado, un ambiente estupendo,mejor q en una cursa popular.La cursa durilla,la organizacion un 10 un gran esfuerzo por su parte.Muchas populares podrian aprender de esta.
Ha faltado la foto final,pero os perdí de vista.Otar vez será
Gracias por las fotos Liebherr tienes un futuro reportero en la familia,hizo fotos  a todo lo q se movia.
Al final podiummm,bueno era la única de mi categoria.Algo bueno tiene q tener el cumplir años!!!!!!
Delurian nos vemos en Montornes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 22:45 #32 per aguila (Visitant)
No he visto la clasificacion en la página web del club.Sabeis algo?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2011 23:12 #33 per DaniTub (Associat/da)
Em referial al de la senyera. :whistle: :whistle: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2011 09:31 #34 per jimbdn (Visitant)
Osti nens, quina enveja que em feu.....he estat desaparegut uns dies, per temes de feina i tot i que de la marató m'estic recuperant força bé, no em veia en cor d'aixecar-me d'hora id'anar a fer pujades per la muntanya  :grrrrrr:  Ja veig que em vaig equivocar, que em tenia que haver treta la son de les orelles i pujar cap a Igualada..... :whip:

otursa. sort que nomes va ser un cop i res mes  8)
delurian, t'espero diumenge a Montornès, segurament sortire amb tu a sub 1h50 fins on el cos m'aguanti. I estigues tranquil que amb la progressio que has fet des de pineda on ens vem coneixer fa dos anys,  aniràs  mes endavant que jo segur.

Als que veu participar, enhorabona per disfrutar ahir, mot bé nois!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mar 2011 18:10 #35 per dELURIAN (Visitant)

No he visto la clasificacion en la página web del club.Sabeis algo?


encara no l han posat per enlloc, ni les fotus, que varis de l organitzacio en van fer, si men recordo els i enviare un email, per la gran satisfaccio de la gratuitat i la quantitat rebuda i la qualitat sobretot. nomes falta que passin les maquines per aplanar el maleit pedraforca, perque als punts km posava pedraforca, aixi que suposo que sera el sant pedraforca........

Em referial al de la senyera. :whistle: :whistle: :whistle:


es una botiga de barcelona que te 2 llocs, una al passeig fabra i puig i l altre a rocafort, o granvia entre rocafort i noseke, es diu animals i cia, a la de fabra vaig anar i res, no en tenien van trucar a l altre i vaig anar en metro i queda res a carrer del metro......de la parada de .......nose no recordo jajajajaja, pero vamos si trucas t ho diuen sense problema.....

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mar 2011 17:41 #36 per aguila (Visitant)
Bueno ya estan las fotos,salis muy bien.Jo  yo solo salgo de rasqui,con la de fotos q me hicieron!!! :'(
www.clubamicsdelgos.com/fotos/arxiu/foto..._canicross_2011.html :

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Mar 2011 17:59 #37 per dELURIAN (Visitant)
gracies, els vaig enviar un email per a ke m avisesin, i pel que veig falten moltiiiiiiiiiissimes fotus, perke hi havien gent de la organitzacio, segur que vaig veuren 3 en 3 diferents punts del circuit.
per cert em van passar la classificacio i no em vaig recordar de panjarla.......sorry!!!!

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Abr 2011 20:07 #38 per aguila (Visitant)
A más a más de ser una estupenda cursa,son una gran gente,me han enviado más fotos donde yo salia y un video :surprised:
Chapou 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2011 12:07 #39 per dELURIAN (Visitant)

A más a más de ser una estupenda cursa,son una gran gente,me han enviado más fotos donde yo salia y un video :surprised:
Chapou 8)


com t ho has fet? amb qui t has posat en contacte perque pokes fotus tenen a la web........

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2011 23:22 #40 per aguila (Visitant)
Je,je solo dije en el facebook  q era una lástima q hubieran tan pocas fotos mias :oops: y me enviaron unas cuantas más :surprised:.Como digo una gran gente :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.