12-07-14 Cursa de l'orgull Gai aTerrassa a les 20h

12-07-14 Cursa de l'orgull Gai aTerrassa a les 20h

15 Jul 2014 05:04 #21 per Rafa Pérez (Associat/da)

Hola, dir que la classificació està incorrecta, surt que vaig quedar 15e per darrera del Miguel SBD i devant meu tenia un altre corredor i devant d'aquest hi era el Miguel, es a dir vaig quedar més enrera del que diu. També hi havia companys que no sortien a la classificació.
( vaig veure al Rafa i al Miguel i ara em sap greu no saludar-vos, com només us coneixo de llegir-vos per aquí em feia vergonya, prometo que a la propera us saludo)


Daniel, mira que no saludar...aaiinnsss
La pròxima vegada, res de vergonya, que som companys!!
Que lo maco, son detalls com aquest; córrer només és una excusa!

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2014 07:04 #22 per Daniel (Visitant)

Hola, dir que la classificació està incorrecta, surt que vaig quedar 15e per darrera del Miguel SBD i devant meu tenia un altre corredor i devant d'aquest hi era el Miguel, es a dir vaig quedar més enrera del que diu. També hi havia companys que no sortien a la classificació.
( vaig veure al Rafa i al Miguel i ara em sap greu no saludar-vos, com només us coneixo de llegir-vos per aquí em feia vergonya, prometo que a la propera us saludo)


Daniel, mira que no saludar...aaiinnsss
La pròxima vegada, res de vergonya, que som companys!!
Que lo maco, son detalls com aquest; córrer només és una excusa!


:oops: :oops:
8) :great:
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2014 09:51 #23 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hola, dir que la classificació està incorrecta, surt que vaig quedar 15e per darrera del Miguel SBD i devant meu tenia un altre corredor i devant d'aquest hi era el Miguel, es a dir vaig quedar més enrera del que diu. També hi havia companys que no sortien a la classificació.
( vaig veure al Rafa i al Miguel i ara em sap greu no saludar-vos, com només us coneixo de llegir-vos per aquí em feia vergonya, prometo que a la propera us saludo)

Daniel   :grrrrrr: :grrrrrr:

aixó de no saludar és un pecat la propera vui que em saludis company i lo de la classificacióés igual no ver d'un lloc per mi lo més important d'aquest tipus de curses és participar amb la causa  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
15 Jul 2014 14:30 #24 per Daniel (Visitant)

Hola, dir que la classificació està incorrecta, surt que vaig quedar 15e per darrera del Miguel SBD i devant meu tenia un altre corredor i devant d'aquest hi era el Miguel, es a dir vaig quedar més enrera del que diu. També hi havia companys que no sortien a la classificació.
( vaig veure al Rafa i al Miguel i ara em sap greu no saludar-vos, com només us coneixo de llegir-vos per aquí em feia vergonya, prometo que a la propera us saludo)

Daniel   :grrrrrr: :grrrrrr:

aixó de no saludar és un pecat la propera vui que em saludis company i lo de la classificacióés igual no ver d'un lloc per mi lo més important d'aquest tipus de curses és participar amb la causa  ;)

Entesos, la propera vegada no només saludaré sino que us tindré que convidar a una cervesseta després de la cursa per redimir els meus pecats...  ;)
Tens raó amb lo de la classificació, lo important es la causa, però sempre fa gracia mirar la classificació, i en aquest cas surto beneficiat ja que hi han corredors per devant meu que no han sortit i tampoc em semblava just...
(Aquest divendres estaré en las night series de Terrassa ho dic per a veure si us veig i us saludo)
El tema ha estat tancat.
16 Set 2014 16:08 #25 per MIGUEL SBD (Associat/da)
tanco el fil  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.