Night Running Series Terrassa - Div18 Juliol

Night Running Series Terrassa - Div18 Juliol

19 Jul 2014 07:50 #21 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Felicitats al Ruben6 per la seva MMP en el 5000m amb un registre de 17'29" :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2014 18:32 #22 per pinelli (Associat/da)
Bona cursa la d'ahir a la nit..bon ambient, temps agradable,.. I ganas de correr.. El circuit prou entretingut amb una pujada prou important a la av matadepera.. Com quasi sempre molta gent recortant :grrrrrr:, cada vegada sembla que hi ha mes gent i el que em sorpren es que hi ha molta gent de club.. 
Una altre cosa que no em va agradar, va ser l'entrega de dorsals limitan-la a un sol dia .. I el tema dels calaixos..  Per altre banda cal dir que va ser una molt bona cursa ben  organitzada.. Al final vaig fer mmp 48:48  :yipi: a una cursa que no ho pensava..  Abans de la cursa ambient a carrec d'un grup de zumba, al acabar la cursa , aigua, powerade,una beguda rara , i cervesa.. Dutxes al gimnas i despres actuava un grup musical, pero ja era tard per mi.. Ah!!el detall de la medalla als nens un 10..  :great:

19 Jul 2014 18:49 #23 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Dons al final vaig puguer arribar a temps (no va haver-hi cap problema perquè em donessin el dorsal, gràcies) i la vaig fer sense gaire confiança ni amb intenció de anar a per totes i em va sortit una cursa prou decent baixant de 40'.

El circuit han mirat de que sigui el més planer possible però Terrassa es plena de tobogans i alguna rampeta et menges segur. L'organització prou bé, crec que a un bon nivell. De cara l'any vinet sí que faria falta fer calaixos si s'apunta més gent. Us deixo les meves impressions.

wp.me/pNuBu-1WN

Salut, companys.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats