Dissabte 5 de juliol Cursa Festa Major Terrassa

Dissabte 5 de juliol Cursa Festa Major Terrassa

09 Jul 2014 16:06 #21 per gusmen (Visitant)
Hola Pinelli31,

el temps championchip va ser 45:52. M'hauré de conformar en passar de 5:20 a 5:39 jejeje tanta millora era massa, no podia ser normal.
La veritat que estic molt content. Només porto 3 mesos corrents i el meu ritme era d'uns 6min/km entrenant i després d'un mes fotut amb sobrecàrrega al besso i trotant 40min quan podia es per estar satisfet.

Enhorabona a tots pels vostres temps :)

Jo era una dels gegants que hi havia per la cursa i que veu deixar enrera enseguida jejeje.

Salut!!!

Primer any corrent i dessitjant que no sigui l'últim.

56'03''   10km   Cross Popular de Sants 2014

Proper repte Sub 55'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2014 21:52 #22 per pinelli (Associat/da)
hola gusmen, crec que va ser el gps del runtastic.. jo una vegada vaig fer 10 k  en 31 min de runtastic.. :rofl:.. quan el meu ritme era de 5.50.. o sigui...
m'alegro molt que en 3 mesos estiguis en aquest ritme.. :great:.. si surts per terrassa no dubtis en fer una quedada..

15 Jul 2014 16:54 #23 per gusmen (Visitant)
Hola Pinelli31,

doncs encara no tinc els dies fixats de sortir a correr i a sobre aquest mes m'han fotut intensiu d'anglès a la feina i si vull correr em toca sortir a les 6:30am.... avui m'he estrenat i deu ni do la gent que hi havia al Vallparadís.

Estem en contacte perquè si que podriem sortir a correr i si a sobre aprenc alguna ruta nova millor que millor  :glasses:

El cap de setmana del 26-27 en principi aniré amb els mossenaires, pero diumenge al vespre si que podria.

Ja en parlem i veient quan podem fer una quedada  :party:

Salut!!!

Primer any corrent i dessitjant que no sigui l'últim.

56'03''   10km   Cross Popular de Sants 2014

Proper repte Sub 55'

17 Jul 2014 20:53 #24 per pinelli (Associat/da)
ok :great: , gusmen..

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats