Cursa Festa Major de Manlleu 15/08 09:30h 5km

Cursa Festa Major de Manlleu 15/08 09:30h 5km

15 Ago 2014 20:45 #21 per Enric59 (Visitant)

jrios59, érem 7 Correcats com a mínim.

Una clàssica del mes d'agost. Una cursa sense floritures: gratuïta i ben organitzada.


Enric59, si ho dius per la classificació resta 1 Correcats. La persona que consta a la posició 52, amb un temps de 20:13, no puc ser jo ja que estava a casa meva, emprenyat que una incidència de Renfe no m'hagi permès "debutar" a aquesta cursa. Suposo que han donat el meu dorsal a una altra persona, que per cert ho ha fet força bé, jajaja.   :he:

Espero i desitjo poder participar el proper any a aquesta cursa tant ben valorada per les persones que la coneixen.  :great:


No, Manel59. Set són els que he vist jo. No ho he fet a través de la classificació.

I qui ha corregut per tu?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2014 20:51 #22 per Manel59 (Visitant)

jrios59, érem 7 Correcats com a mínim.

Una clàssica del mes d'agost. Una cursa sense floritures: gratuïta i ben organitzada.


Enric59, si ho dius per la classificació resta 1 Correcats. La persona que consta a la posició 52, amb un temps de 20:13, no puc ser jo ja que estava a casa meva, emprenyat que una incidència de Renfe no m'hagi permès "debutar" a aquesta cursa. Suposo que han donat el meu dorsal a una altra persona, que per cert ho ha fet força bé, jajaja.   :he:

Espero i desitjo poder participar el proper any a aquesta cursa tant ben valorada per les persones que la coneixen.  :great:


No, Manel59. Set són els que he vist jo. No ho he fet a través de la classificació.

I qui ha corregut per tu?


No sé qui ha corregut per a mi ja que jo no he pogut sortir de BCN Arc Triomf, i he tornat a casa. Suposo que ja demanarà que li canviin el nom de la classificació. 

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2014 21:04 #23 per (Visitant)

Manel59 si ho arribo a saber et vinc a buscar... :yes: I sí has de venir l'any que ve, que la cursa s'ho val!!!  ;)



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Ago 2014 21:10 #24 per Manel59 (Visitant)


Manel59 si ho arribo a saber et vinc a buscar... :yes: I sí has de venir l'any que ve, que la cursa s'ho val!!!  ;)


En feia gracia coneixer aquesta cursa ...... el proper any.  8)  Ja veus que quan no hi soc és quan faig millors marques!!!  :rofl:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2014 12:10 #25 per (Visitant)

Ja veus que quan no hi soc és quan faig millors marques!!!   :rofl:



Manel a mi em passa una cosa semblant... Ahir competint 24'36", avui entrenant (23'55" i 26'21")  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2014 12:56 #26 per (Visitant)

Manel divendres 22 a Manlleu al barri de Gràcia fan una cursa gratuïta de 7'5 Km's a les 19h. Inscripcions allà mateix...  :whistle: això sí aquest barri no tinc ni idea on està!!!  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Ago 2014 13:15 #27 per vier (Visitant)
Volia dir que la cursa de ahir en teoria era de 5.200 m.... Y el barri de gracia es justament despres de fer la pujadeta inicial, al final del carrer a ma dreta, es aquest barri... Un salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.