- Missatges: 18488
Vaig debutar en aquesta cursa i em va agradar força el recorregut. Suposo que repetiré perquè és la que més m'agrada de les que es fan el dia de Sant Esteve. Altres anys havia fet la del Masnou i la del bolet d'Ullastrell, però trobo que la del riu ripoll té més encant.
Gràcies per les fotos.
Hola,
Un any més al Ripoll a fer lloc als canelons.
Aquest any vaig arribar a les 9 perquè pensava que la cursa era a les 10 :sleep: :sleep:
Com era aviat vaig fer el recorregut de la cursa a ritme suau i així aprofitava per fer una tiradeta llarga.
A la sortida vaig saludar a Mona i després a Xeix i Patiño A la cursa anava super bé, a bon ritme i cada vegada més ràpid fins que............... al km14 catacrack! El sóleo es va trencar :arf: :arf: :arf: :arf:
Sembla que tinc trencament fibrilar al soleo i no puc ni caminar, just ara que estava mol bé de forma :'( :'(
En fi, a fer repós i veure el fisio.
Salutacions
Molt be, Alva2009 ja em van dir al migdia que no havies apretat gaire...i jo que pensava que per primer cop hi posaves seny.. :sarcastic: Bon any!!Gràcies Paconidas i Miguel SBD per les fotos.
Un plaer còrrer amb amics i familiars aquest clàssic de Nadal. Aquest any per primer cop corrent-la junts amb el meu nebot de 18 anys
Hola,
Un any més al Ripoll a fer lloc als canelons.
Aquest any vaig arribar a les 9 perquè pensava que la cursa era a les 10 :sleep: :sleep:
Com era aviat vaig fer el recorregut de la cursa a ritme suau i així aprofitava per fer una tiradeta llarga.
A la sortida vaig saludar a Mona i després a Xeix i Patiño A la cursa anava super bé, a bon ritme i cada vegada més ràpid fins que............... al km14 catacrack! El sóleo es va trencar :arf: :arf: :arf: :arf:
Sembla que tinc trencament fibrilar al soleo i no puc ni caminar, just ara que estava mol bé de forma :'( :'(
En fi, a fer repós i veure el fisio.
Salutacions