- Missatges: 257
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
Moltes Felicitats a tots els que vau poder correr!
El meu cas es ben diferent, desprès de 24 anys fent-la , aquest havia de ser el 25è consecutiu, però coses del destí, des del entrenament suau de dimarts que venia amb mal de caps, que m'anava marxant a base de ibuprufens, i així va ser fins dijous, que en vista que no marxava vaig anar a urgències i em van dir que tenia una bona migranya. Em van xutar 2 productes amb suero. I ben medicat encara estic amb pastilles. Vaig mantenir l'esperança fins el mateix dissabte, però despres que divendres tarda, al metge de capçalera m'amplies la medicació, després de dir-li que vomitava (conseqüència habitual d'unes pastilles que m'havien receptat), la cosa no pintava bé. I tenint encara una mica mal de cap, tenint la sensació de flotar una mica (potser per un calmant que em van donar per dormir) i tot plegat, vaig mirar més per la integritat física que no per la gran il·lusió que em feia, ni que fos correr la de 5 al xino xano.
Un altre any serà, i és una llastima perquè la temperatura era la ideal.
A veure si remunta el nombre de participants perquè la cursa s'ho ben mereix.
Salut i Alegria,
Pere
PD: Avui estic millor, i espero començar de nou a entrenar de cara a la marató de València. I algun dia aniré a l'Espluga amb un amic que m'acompanyarà en MTB i jo corrents a ferla ni que sigui com autohomenatge
Dissabte també vaig fer l'Espluga i no em vaig trobar bé des del començament, però tot i així vaig decidir acabar-la a un ritme més còmode, tenint en consideració el fet que ja fa unes setmanes que he afluixat molt els entrenaments i els dies de sortir a còrrer durant la setmana
La setmana passada després de fer una cursa a Òrrius a un ritme tranquil ja em vaig trobar força malament al cap d'unes hores d'acabar-la i durant la nit encara pitjor. Dolors al cap i sensació de mareig.
Doncs dissabte es van donar les dues coses juntes, la falta d'entrenament i el dolor al cap en els impactes (especialment durant la baixada). Al donar la volta pel poble de l'Espluga de Francolí ja vaig veure que la cosa no pintava bé i al passar per meta al km. 2 vaig estar a un pas d'aturar-me (cosa que es va repetir en el gir que feien els participants als 5 km), però no ho vaig fer. No m'agrada abandonar a les curses i vaig pensar que com a mínim em serviria per veure el recorregut per futures edicions.
L'any vinent, si puc, ja tractaré de fer una millor cursa.