Aquest any per segona vegada vaig voler correr a Polinyà. L'any passat em va agradar molt el circuit i la organització.
El circuit era el mateix, el preu fantàstic, la botifarra molt bona i els voluntaris molt atents amb qualsevol necessitat que poguessim tenir. :yes:
Corro per la satisfacció de córrer. Cal dir però, que després de molts anys i moltes curses em continua sorprenent en algunes l'extrany repartiment que fan els organitzadors dels obsequis que donen les empreses col.laboradores pel podi. El repartiment de premis, considero que hauria de ser igual tant per homes com per dones, doncs el cost de la cursa a l'igual que l'esforç és el mateix i hauriem de tenir opció als mateixos premis.
A quasi totes les curses hi ha una categoria local, i em sembla molt be que els patrocinadors del poble puguin prefererir que els seus obsequis vagin per la gent del poble, però no així fer distincions afavorint de nou als locals pel que fa a les altres categories.

Fa 25-30 anys, aquestes coses eren habituals i a ningu l'hi extranyava, però actualment penso que cal dir-les.
Be, a part d'aquest incís, la cursa val la pena tenir-la en consideració en les properes edicions. :yes:
Gràcies a tots i gràcies per les fotografies