3a MILLA SOLIDÀRIA DE VALLDOREIX-CAP NEN SENSE JOGUINA

3a MILLA SOLIDÀRIA DE VALLDOREIX-CAP NEN SENSE JOGUINA

17 Des 2018 00:39 #1 per oriol gràcia (Visitant)
LA 3a MILLA SOLIDÀRIA DE VALLDOREIX CANVIA DE DATA I ES DISPUTARÀ EL 20 DE GENER

La 3a edició de la Milla Solidària de Valldoreix-Cap Nen Sense Joguina organitzada per l’EMD Valldoreix es disputarà el diumenge 20 de gener. El motiu del canvi de data és el d’evitar coincidir amb unes festes nadalenques plenes de compromisos.

La cursa amb sortida i meta a l’Institut Arnau Cadell seguirà recollint joguines per la campanya de la Cadenar SER “Cap Nen Sense Joguina” que arriba a la 52a edició.

La matinal esportiva començarà a les 10 h i tindrà 3 proves: La Milla Open per corredors nascuts a partir del 2005, La Milla Inclusiva per discapacitats físics i/o psíquics, i les curses infantils per a nens de 0 a 12 anys.

Hi haurà diferents activitats paralel•les com inflables, tallers de pintura i d’animals i també guarderia per fer que tota la família pugui gaudir del matí solidari.

Més informació i inscripcions: runmagazine.es
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2019 16:00 #2 per Jesús Valencia Caballero (Visitant)
La teníamos apuntada en el calendario para mi hija :( , pero nos coincide con Sant Antoni o con el Cross de les Corts y por cercanía elegiremos una de ellas

Lastima que no sea el domingo 13 que no hay carreras en Barcelona o cercanías.

11 Gen 2019 07:08 #3 per Mona (Associat/da)
Jo el 19 tinc un sopar... no sé si estaré en condicions per venir, però em sembla una proposta molt maca! Passaré la info a la família a veure si hi participen!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats