100 edició Jean Bouin 26/11/2023

100 edició Jean Bouin 26/11/2023

26 Nov 2023 11:33 #1 per Jorfer (Associat/da)
Bon dia!!
Com us ha anat a la Cursa Centenària?

Ja ens explcareu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2023 14:01 #2 per Ramon_B (Associat/da)
Doncs diria que la meva 33ª participació de les 44 edicions celebrades de la cursa open m'ha anat bé. Esperava baixar de l'hora con l'any passat però no ha estat possible 1h01'09''.
Gran participació i alguns taps importants sobre tot al primer Km i al Pg. de Pujades !!
L'avituallament se'ls ha descontrolat per mala senyalització. S'han acabat productes perque he vist un munt de gent carregant amb caixes mandarines , Yo-Pro , entrepans, etc. sense cap control. Lògicament no hi ha hagut per tothom i suposo que molts corredors s'han quedat sense :grrr:
En quant a les retallades per la vorera avui han estat especialment massives :grrr:
Un plaer saludar avui uns quants correcats a la sortida

Gràcies CarlesCat per les fotos

693 Curses , 282 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2023 18:18 - 26 Nov 2023 18:23 #3 per Vladi (Associat/da)
Hola companys i companyes!

Feia quatre anys que no corria la Jean Bouin i m'ha agradat molt tornar-la a fer. Valoro positivament el nou recorregut; una mica més suau que l'anterior per no pujar pel carrer Lleida, però sense deixar de tenir el punt d'esforç final perquè es fa tot el Paral·lel sencer.
També molt bé el tema del vestuari, jo no he tingut cap problema, ni al deixar la bossa ni al recollir-la. Algun tema a millorar seria que en algun punt del circuit necessitava una mica més de senyalització. Per exemple, a la sortida, en el primer tram del Paral·lel, hi havia unes obres que, amb tanta gent, no es veien. No m'he menjat els cons de miracle.:grrr: Un altre, l'avituallament, poques taules per tants corredors. Alguns punts quilomètrics tampoc els he vist, però això ja pot ser culpa meva per anar una mica despistat :joy:
Molt bé l'avituallament final, amb fruita, entrepà, Aquarius, ... Quan jo he arribat, encara estava una mica controlat i la major part de corredors ho respectaven; després he vist que hi havia gent que baixava amb caixes de cartró bastant plenes. No entenia res :wonder:
La cursa m'ha anat molt bé. Al final de la Gran Via, m'ha avançat l'Oriol i he anat seguint-lo fins a l'arribada. Moltes gràcies company. Marca de la temporada en cursa amb distància homologada. :party:

Per cert, on podem trobar les fotos del CarlesCat?

Vinga animeu-vos a fer cròniques, a veure si entre tots tornem als bons hàbits que teniem temps enrere. ;)

Encantat de saludar a uns quants companys i companyes :)

Fins la propera! Molta salut a totes i tots :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2023 20:02 #4 per Jorfer (Associat/da)
RamonB deu ni do 33 edicions. Segur que n'hi ha poques persones que hagin fet més que tu. Molt de mèrit.

Vladi gràcies pels teus comentaris. Em sorpren el tema del "buidatge" dels avituallaments...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2023 21:11 #5 per Ramon_B (Associat/da)
De CarlesCat a FB :

Si queréis mirar FOTOS aquí dejo unas de la Jean Bouin de esta mañana.
photos.app.goo.gl/SVwwmhG2cAjy2aCz8
photos.app.goo.gl/rMxn5TgxsV7iVXSaA

693 Curses , 282 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2023 09:26 #6 per Vladi (Associat/da)
Moltes gràcies Ramon_B per penjar els enllaços i a CarlesCat pels reportatges :clap: :clap: :clap:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2023 22:17 #7 per andreugg (Associat/da)
Sé que el tema ja és antic però portava molt de retard entre la marató de València i feina fins avui no he publicat el curt vídeo. Però ves deixo l'enllaç no conto amb cap visualització.

Apa salut i bones festes!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.