25ena. Sant Silvestre RACC Badalona 28/12/2025

25ena. Sant Silvestre RACC Badalona 28/12/2025

29 Des 2025 11:14 #21 per BadaMike (Associat/da)
Per part meva, vaig tornar a córrer a casa després de moltíssims anys. És la meva segona cursa, després de Bombers. Tenir cura dels fills em va allunyar de les curses i ara, l'afició que li han agafat al tema m'hi està fent tornar.

Els primers metres sempre són complicats per les aglomeracions. I sí, el recorregut de seguida vaig veure que era curt, tot i que vaig cedir el meu GPS a la meva filla i anava per sensacions i per la vista llunyana de la llebre de 5', que no arribar a perdre. Al final, una molèstia a l'isquio em va fer afluixar. No volia trencar-me a mig quilòmetre de l'arribada. 50'24", que haurien estat 51' si no fos pel circuit retallat. Ara és qüestió de tornar a agafar l'hàbit.

Molt agraït als voluntaris i content de viure aquest bon ambient que sempre es respira a les curses. Per desgràcia, alguns ho aprofiten per fer-s'hi fotos mentre deixen la gent malviure a sota un pont.

Espero que el proper 2026, coincidint amb els 20 anys de la meva primera marató, em sabré retrobar coma runner i podrem reprendre el contacte amb molts de vosaltres.

Una abraçada i feliç 2026 a tothom.

Miquel Perea

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2025 19:57 #22 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Un altre que va fer uns quilòmetres per Badalona! :thumbup:

Jo ho vaig passar força bé, sobretot perquè ja tenia ganes de córrer amb una mica de sol :sunny: . El dia va ser fantàstic, solet, bona temperatura i sense vent.

L'organització força correcta, si haguessin quadrat els 10 km parlaria d'una bona organització.

A nivell personal content, em vaig trobar una mica millor que a l'última cursa que vaig fer. A veure si a poc a poc vaig recuperant. També content perquè vaig ser 3r de la categoria Màster-Jubileta :joy: :joy: :joy: , però com no estic acostumat a rebre premi vaig marxar sense agafar-lo ni pujar al pòdium :cry: :cry: :cry: . M'han dit des de l'organització que passi a recollir-lo per les oficines que el tenen guardat.

També encant de xerrar una mica amb uns quants companys i saludar durant la cursa a uns altres.

Us passo l'enllaç de les fotos que va fer el company Carlescat:

photos.google.com/share/AF1QipO_trI_fvIG...VzlWRTJQeUtrcE9tNEdR

I també l'enllaç a Blogmaldito on el company David ha publicat les fotos que va fer:

blogmaldito.com/2025/12/28/fotos-y-clasi...xE9a1auY89kUKKimbTcA

Ens veiem a Nassos :muscle: :muscle: :muscle:

Molta salut per a tots i totes :great: :great: :great:

29 Des 2025 22:41 #23 per BadaMike (Associat/da)
Moltes gràcies per les fotos, CarlesCat! :ok_hand:

Miquel Perea

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats