29a Pujada i Baixada a Guanta - 12,3km - Sentmenat 02/11/14

29a Pujada i Baixada a Guanta - 12,3km - Sentmenat 02/11/14

01 Nov 2014 15:04 #41 per jauteras (Associat/da)
Dema sere a la cursa pero 26a vetada, i que duri :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2014 12:55 #42 per jordi mas (Associat/da)
La cursa ha estat bé, m'agrada força el recorregut.  No érem gaires correcats però he pogut saludar a alguns. L'organització ha estat bé, excepte pel fet de no haver catifa de sortida. Estic quasi segur que l'any passat sí que n'hi havia. He intentat baixar de l'hora i pel meu crono em surt 59:52, però el temps oficial 1:00:01.  De les tres participacions és l'única que he baixat de l'hora, i m'hauria agradat poder-ho veure al diploma, però no ha pogut ser per la manca de catifa de sortida. De totes maneres, la cursa ha estat molt bé.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

02 Nov 2014 18:18 #43 per joseluisblanco (Associat/da)
Les primeres fotos i vídeos a pujadaguanta.com demà al matí més de 1.000 totes gratuïtes
Jordi, segons ens van informar mai s'ha ficat catifa de sortida a Guanta, pot ser si l' any passat per que es va fer amb un altre empresa cronometradora. El que si es pot estudiar per la propera edició es fer calaixos.
Molts hem empitjorat la marca de l’any passat, alguns motius son, les 5 setmanes abans que s’ha fet la cursa, la sorra al no ploure relliscava més, i del km 6 al 8 era més tècnic per les pedres que l’any anterior, es una cursa molt maca.

vídeo de sortida

02 Nov 2014 19:43 #44 per jordi mas (Associat/da)
Confirmo que l'any passat hi havia catifa a la sortida perquè he revisat el diploma.  Però pensant-ho bé, no és tan important, potser és prioritari abaratir el preus de les inscripcions.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

08 Nov 2014 09:31 #45 per joseluisblanco (Associat/da)

Confirmo que l'any passat hi havia catifa a la sortida perquè he revisat el diploma.  Però pensant-ho bé, no és tan important, potser és prioritari abaratir el preus de les inscripcions.

Aquesta cursa estava a 11€ per ser de muntanya es un preu que esta bé. Catifa de sortida estaria bé, però pot ser es més prioritari calaixos, ja que els atletes que vulguin sortir per fer marca ben col•locats en 7 segons podrien sortir

vídeo de sortida i arribada

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats