- Missatges: 2415
gracies sarcel em sap greu que estiguis malalta.. a una altre muntanya ens veurem.. :yes: .. anirem a gaudir , que es del que es tracta.. :intello:Resulta que un cop més estic malalta :erf: Doncs no hi aniré...
Ya ens explicarás pinelli31 com ha anat i si encara fan aquest grandissim sorteig digne dels de la cursa de l'Esquiador.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
gracies miguel alla hi serem.. :he:Que ús vagí molt bé demà
felicitats per la teva cursa crakBe, he sobreviscut ..
, cursa molt i molt dura per mi.. Al final 3:08 min.. Que no esta malament per mi .. Apuesta nit lo posare alguna cosa mes.. :yipi:
Molt interessant aquesta web! Merci!Espero que la recollida de material esportiu per joves atletes etíops ( www.runnersforethiopia.com ) hagi estat un éxit. Es una iniciativa que ya n'havia sentit parlar perquè hi col·labora en Raül Campenys, ex-entrenador d'el Run2Live BCN (el meu club). De fet és el que surt a la foto que hi ha al facebook de la cursa.
Felicitats per la cursa Pinelli31!
Molt interessant aquesta web! Merci!Espero que la recollida de material esportiu per joves atletes etíops ( www.runnersforethiopia.com ) hagi estat un éxit. Es una iniciativa que ya n'havia sentit parlar perquè hi col·labora en Raül Campenys, ex-entrenador d'el Run2Live BCN (el meu club). De fet és el que surt a la foto que hi ha al facebook de la cursa.
Es veritat que és una iniciativa interessant. Potser hauriem d'obrir un fil específic per donar-li més de ressó però no sé ben bé on tocaría posar-ho.
Moltes gràcies per la proposta Miguel :smile: però aquest any és una distància totalmente inassumible per mi i més ara que aquest últim episodi de bronquitis m'ha acabat d'enfonsar.
Peró si tot va bé, aquest dissabte faré la Vertical del Taga, una vertical ben recta, és de les poques coses que quedan al meu abast.
Després, hauré de tornar a començar de zero, a poc a poc.
Això si, si algún dia fas una sortida més curta asequible per tothom, perquè no la posas al fil de les trobades esporàdiques? Segur que a mes d'un li interessaria :wink2: